خرید زمین در شمال، نشتارود فقط با متری 2 میلیون

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید زمین در شمال و ساخت ویلا یکی از اتفاقات معمول سال‌های اخیر است. در این مقاله به معرفی شهر ساحلی نشتارود و بررسی قیمت خرید زمین در نشتارود می‌پردازیم.
خرید زمین در نشتارود

خرید زمین در شمال و ساخت ویلا یکی از اتفاقات معمول سال‌های اخیر است. برای خرید زمین بررسی موقعیت زمین، قیمت مناسب و پتانسیل برای رشد در آینده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خرید زمین در نشتارود به شما اطمینان می‌دهد که در موقعیت مناسب و با قیمت مقرون‌ به‌ صرفه‌ای سرمایه‌گذاری کرده‌اید و می‌توانید مطمئن باشید که ظرفیت رشد قیمت زمین در نشتارود در آینده بسیار بالاست. در این مطلب به بررسی فرصت ویژه خرید زمین در نشتارود می‌پردازیم.

خرید ویلا در شمال

نشتارود کجاست؟

نشتارود مرکز بخش نشتا در شهرستان تنکابن است. این شهر در فاصله ۱۴ کیلومتری شرق تنکابن و ۸ کیلومتری غرب عباس آباد واقع شده است. نشتارود از شمال به ساحل دریای خزر و از جنوب به رشته کوه‌های البرز منتهی به بخش طالقان در استان تهران و ییلاقات بخش کلاردشت می‌رسد. فاصله تهران تا نشتارود 236 کیلومتر است و برای رسیدن به نشتارود از تهران باید از جاده چالوس و شهرهای کرج، مرزن آباد، چالوس، سلمان شهر، کلارآباد و عباس آباد گذر کرده تا به نشتارود برسید.

جاذبه‌های طبیعی و جاهای دیدنی نشتارود

برخی از جاذبه‌های گردشگری نشتارود عبارتند از:

  • منطقه جنگلی دینار سرا
  • مرداب نشتارود
  • منطقه ییلاقی داغ کوه
  • مجتمع تفریحی ترافیک نشتارود
  • پلاژ بزرگ ساحلی نشتارود
  • اثر طبیعی و پارک ملی جنگلی خشکه داران
  • روستای مازوبن
  • موزه دیدنی حیات وحش خشکه داران
  • حمام سنگی باستانی مکرود
  • رودخانه نشتارود
  • آبشار کمیلیه
  • منطقه جنگلی تحقیقات کشاورزی طالش محله
  • پل فلزی شهر نشتارود
  • مسجد جامع نشتارود

خرید زمین در نشتارود

معرفی محله‌ها برای خرید زمین در نشتارود

بخش نشتا در شهرستان تنکابن شامل شهر نشتارود و دو دهستان تمشکل و کترا است. همچنین دهستان کترا شامل 17 روستا و دهستان تمشکل شامل 24 روستا است.

بهترین خیابان‌ها برای خرید زمین در نشتارود خیابان‌های 15خرداد، کترا و 17 شهریور هستند. روستای کترا که در انتهای جاده کترا واقع شده است نیز از بهترین مناطق برای خرید زمین در نشتارود است. علاوه بر این از معروف‌ترین روستاهای نشتارود می‌توان به بابولات، دینارسرا، کاظم آباد، پلنگ آباد، سرفقیه آباد، تمشکل، چالو، عبدالله آباد، خشکبور، چکاده، کلنگه، گوسر، تاریک دره کمیلی و مازوبن که چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای را به همراه دارند، اشاره کرد و همچنین فرصت‌ ویژه خرید زمین روستایی در نشتارود را فراهم می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  قیمت اجاره خانه و خرید آپارتمان در مهرآباد جنوبی چند؟

خرید زمین در نشتارود

موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در نشتارود تنکابن، رونق بسیاری دارد. نشتارود به عنوان یکی از مناطق زیبای سواحل شمالی ایران، پتانسیل‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و گردشگری دارد. با وجود مناظر زیبا، هتل‌ها، رستوران‌ها، تنوع ساختارهای معماری و شهرک سازی‌هایی که در سال‌های اخیر در این مناطق صورت گرفته، خرید زمین یا ویلا در نشتارود از جمله گزینه‌های پرطرفدار برای سرمایه‌گذاران در این منطقه است. این خرید می‌تواند برای تفریح، سکونت یا به عنوان سرمایه‌گذاری در طولانی مدت باشد.

قیمت زمین در نشتارود

خرید زمین در نشتارود برای بسیاری از افراد که قصد ساخت خانه ویلایی، آپارتمان نوساز و یا ویلا براساس نیاز و سلیقه خود را دارند و همچنین کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری کم‌ریسک و سودآور در زمینه املاک در نشتارود هستند، گزینه بسیار مطلوب و مناسبی است. از طرفی قیمت زمین در نشتارود مستقیما به موقعیت، کاربری و متراژ زمین بستگی دارد. در جدول زیر نمونه‌هایی از قیمت زمین مسکونی در نشتارود را از سایت ملکی دلتا آورده‌ایم:

محله متراژ (متر) قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
مکرود 300 17,000,000 5,100,000,000
پلنگ آباد 600 7,000,000 4,200,000,000
کترا 256 9,375,000 2,400,000,000
الکله 250 2,800,000 700,000,000
داخل شهر 310 4,516,000 1,400,000,000

خرید زمین ارزان در نشتارود

فرقی نمی‌کند در مرکز شهر باشد یا در روستاهای نشتارود؛ به دلیل بکر بودن این منطقه و ناشناخته بودن برای بیشتر سرمایه‌گذاران، در عین زیبایی و طبیعت فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌توانید اقدام به خرید زمین ارزان در شمال و در تمام موقعیت‌های نشتارود نمایید.

تعداد کلمات مطلب: 603

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

هر آنچه که باید از محله کوی بیمه تهران بدانید

محله کوی بیمه یکی از محله‌های خوب در  جنوب غرب تهران است که در منطقه 5 شهرداری قرار دارد؛ …