خرید آپارتمان در شهرک پرواز چقدر بودجه می‌خواهد؟

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهرک پرواز یکی از آرام‌ترین محله‌های پایتخت پر از آپارتمان‌های نوساز است. در این مطلب به معرفی شهرک پرواز و فرصت خرید و اجاره آپارتمان در این محله می‌پردازیم.
خرید آپارتمان در شهرک پرواز

خرید آپارتمان در شهرک پرواز در غرب پایتخت به کسانی پیشنهاد می‌شود که به دنبال زندگی در محیطی آرام و دنج هستند. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم به معرفی شهرک پرواز و بررسی قیمت اجاره و خرید آپارتمان در شهرک پرواز بپردازیم.

اجاره آپارتمان در تهران

خرید و اجاره آپارتمان در هرک پرواز به موقعیت، متراژ، سال ساخت و امکانات آپارتمان بستگی دارد. برای دیدن جدیدترین آگهی‌های رهن و اجاره و خرید ملک در شهرک پرواز به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
90 متر 1401 9 میلیون 900 میلیون
110 متر 1399 15 میلیون 650 میلیون

شهرک پرواز تهران کجاست؟

شهرک پرواز یکی از محله‌های قدیمی اما با بافت نوساز در جنوب غرب پایتخت در منطقه 5 تهران است. اگر قصد خرید آپارتمان در شهرک پرواز را دارید، محدوده دقیق این محله به صورت زیر است:

  • از جنوب بزرگراه سردار حجازی
  • از شرق بزرگراه ستاری
  • از غرب بلوار شقایق جنوبی و شقایق مرکزی
  • و از شمال بزرگراه علامه جعفری

شهرک پرواز با محله‌های سازمان برنامه جنوبی، سازمان برنامه شمالی، کوی مهران، فردوس غرب و  شهرک اکباتان همسایه است.

خرید آپارتمان در شهرک پرواز

دسترسی به شهرک پرواز

شهرک پرواز از محله‌های خوش ساخت و با نقشه و دسترسی بسیار راحت است. یکی از دلایل رونق بالای اجاره و خرید آپارتمان در شهرک پرواز، دسترسی راحت به سطح و مرکز شهر است. اتوبان‌های بزرگ علامه جعفری، بزرگراه ستاری، حکیم و سردار حجازی این محله را احاطه کرده‌اند. این یعنی تردد با خودرو شخصی با کمترین ترافیک شهری امکان‌پذیر است.

دو ایستگاه مترو ارم سبز در بخش جنوبی و ایستگاه مترو علامه جعفری در بخش شمالی، راحت‌ترین دسترسی به محل کار و سکونت در شهرک پرواز را برای ساکنین فراهم می‌کنند. ایستگاه‌های اتوبوس شقایق و تاکسیرانی نیز به وفور در این محله یافت می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه پیش خرید آپارتمان در چیتگر با متری 7 میلیون تومان!

امکانات شهرک پرواز

فضاهای سبز این محله عبارتند از: بوستان فردوس، بوستان بهمن، بوستان گلدشت و بوستان پرواز. این محله پر از هایپرمارکت و فروشگاه بزرگ برای خرید مایحتاج روزانه زندگی است. پارک و شهربازی ارم سبز در نزدیکی این محله قرار دارد و هایپار استار نیز در چند قدمی شهرک پرواز واقع شده است. باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه زبان انگلیسی، دبستان و مهدکودک، غذاخوری و فست فودی و سالن‌های زیبایی زیادی نیز در شهرک پرواز قرار دارند.

قیمت خرید آپارتمان در شهرک پرواز

خرید آپارتمان در شهرک پرواز با توجه به منطقه و به دلیل امکانات نسبتاً خوب و دسترسی راحت، موردتوجه بسیاری از افراد قرار دارد. طبق آمار غیر رسمی و با توجه به آگهی‌های خرید و فروش در سایت ملکی دلتا، میانگین قیمت خرید آپارتمان در شهرک پرواز متری 93 میلیون تومان است.

متراژ سال ساخت قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
85 متر 1402 95.800 میلیون 8.143 میلیارد
105 متر 1398 92.100 میلیون 9.670 میلیارد

بررسی‌ها حاکی از رشد قیمت آپارتمان در تهران و به خصوص قیمت خرید خانه در شهرک پرواز بوده است.

تعداد کلمات مطلب: 470

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله شهران تهران، خوش آب و هوا برای خرید خانه

شهران به‌علت نزدیکی به دامنه کوه‌های البرز، آب و هوای بسیار خوبی داشته و همین امر باعث معر…