بهترین قیمت خرید آپارتمان در سازمان آب

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سازمان آب تهران یکی از محله‌های پرتقاضا و رو به رشد غرب تهران برای زندگی است. شما نیز فرصت خرید و اجاره آپارتمان در سازمان آب با بهترین قیمت را از دست ندهید.
خرید آپارتمان در سازمان آب

خرید آپارتمان در سازمان آب از محله‌های نوساز و با بافت شهری بسیار زیبا طرفداران زیادی دارد. با توجه به آمارهای رسمی و با مراجعه به آگهی‌های خرید و اجاره آپارتمان در سایت ملکی دلتا، محدوده قیمت خرید آپارتمان در سازمان آب در آذر ماه 1402 به ازای هر متر، 62.500 تا 145 میلیون تومان می‌باشد. بیایید با هم محله سازمان آب را بررسی کنیم و با قیمت آپارتمان‌های این منطقه از تهران بیشتر آشنا شویم.

خرید خانه در تهران

محله سازمان آب کجاست؟

سازمان آب در منطقه 5 شهرداری در محدوده غرب تهران قرار دارد. این محله از شمال به بلوار آیت اله کاشانی، از غرب به بلوار جوانمردان، از جنوب به علامه جعفری و از شرق به بزرگراه باکری محدود شده است. این محله با سازمان آب شمالی، شهر زیبا، شهرک اندیشه و محله ارم همسایه است. بهترین خیابان‌های سازمان آب برای خرید آپارتمان، نیلوفر، شربیانی، بلوار فرساد شرقی، نوروزی، بهاران، بلوار گلستان و مهستان هستند.

دسترسی به محله سازمان آب

دور تا دور محله سازمان آب را اتوبان و بزرگراه احاطه کرده است. بزرگراه علامه جعفری از جنوب که به حکیم و بزرگراه‌های همدانی و مهدوی کنی ختم می‌شود و بزرگراه باکری که به همت می‌رسد، کافی است تا شما با خودروی شخصی و بدون ترافیک به هر جای سازمان آب دسترسی داشته باشید.

برای تردد با اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی نیز می‌توانید از ایستگاه‌های اتوبوس شربیانی شرقی، غربی، ایستگاه اتوبوس مسجد الرسول، آلاله، پارک کودک، تعاون، آزادگان اسلام، شهر زیبا، منبع آب شمالی و ایستگاه اتوبوس حکیم استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  قیمت اجاره خانه در شهر ری و شرایط خرید خانه در این محله

خرید آپارتمان در سازمان آب تهران

مهمترین مکان‌های محله سازمان آب تهران

مهمترین اماکن کشور که در این محله واقع شده‌اند، مرکز مخابرات شهید زارعی و کاظمی، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، پست 63 کیلووات شربیانی، موسسه آموزش عالی و علمی کاربردی صنعت آب و برق و ساختمان اداره کار و امور اجتماعی هستند.

قیمت اجاره آپارتمان در سازمان آب

موقعیت جغرافیایی، سال ساخت و امکانات آپارتمان روی هزینه رهن و اجاره تاثیر می‌گذارد. دو نمونه از آگهی‌های اجاره آپارتمان در سازمان آب در سایت دلتا به شرح زیر است:

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
70 متر 1390 8 میلیون 100 میلیون
121 متر 1400 1.200 میلیارد

قیمت خرید آپارتمان در سازمان آب تهران

قیمت خرید آپارتمان در خیابان سازمان آب تهران براساس آمارهای رسمی در سال 1402 با افزایش 10 درصدی نسبت به قبل اعلام شده است. متوسط قیمت تخمینی یک متر مربع 105.1 میلیون تومان است.

متراژ سال ساخت قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
90 متر 1398 100 میلیون  9 میلیارد
100 متر 1396 87.990 میلیون 8.799 میلیارد

جدیدترین آگهی‌های خرید و فروش آپارتمان در سازمان آب تهران را در سایت ملکی دلتا مشاهده کنید.

تعداد کلمات مطلب: 440

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله شهران تهران، دنج و خوش آب و هوا برای خرید خانه

شهران به‌علت نزدیکی به دامنه کوه‌های البرز، آب و هوای بسیار خوبی داشته و همین امر باعث معر…