4 ایده جدید برای تزیین خانه با گلدان

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر دوست دارید خانه خود را با گل‌های طبیعی و مصنوعی تزیین کنید، بهتر است قبل از انتخاب گلدان و محلی که قرار است آن را بگذارید، این مطلب را مطالعه کنید.
تزیین خانه با گلدان

تزیین خانه جزو یکی از دغدغه‌‎های بسیار مهم خصوصا برای خانم‌ها است؛ بسیاری از افراد بر این باورند که برای داشتن یک چیدمان شیک، حتما باید از وسایل دکوری گران‌قیمتی استفاده کرد؛ اما لازم به ذکر است که با کمی خلاقیت در تزیین خانه، به راحتی می‌توانید با وسایل ارزان، چیدمان خانه لوکس و مدرن داشته باشید؛ تزیین خانه با گل می‌تواند یک روش موثر باشد؛ به شرط آنکه بدانید از چه گلدانی برای هر قسمت استفاده کنید؛ به همین منظور در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشیذ تا نحوه تزیین خانه با وسایل ارزان را به شما آموزش دهیم.

انواع روش‌های تزیین خانه با گلدان

روش‌های مختلفی برای چیدمان گل طبیعی در پذیرایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید و فضای خانه خود را خاص و زیباتر جلوه دهید؛ برای آنکه بتوانید چیدمان خانه را به بهترین شکل انجام دهید، لازم است هنگام تزیین خانه با گلدان، به چند نکته که در ادامه به آن می‌پردازیم توجه داشته باشید.

تزیین خانه

انتخاب گلدان مناسب

انتخاب گلدان مناسب در طراحی دکوراسیون خانه نقش بسزایی دارد و می‌تواند زیبایی آن را چند برابر کند؛ به همین دلیل هنگام خرید گلدان لازم است دقت بیشتری به خرج دهید؛ چرا که هر مدل گلدانی برای قسمت‌های خاصی مناسب است؛ برای مثال هنگام قرار دادن یک گل بزرگ در پذیرایی، بهتر است از یک گلدان شیشه‌ای استفاده کنید تا ریشه‌های گیاه مشخص باشد و زیبایی آن بیشتر شود.

تزیین خانه

قرار دادن گلدان دکوری مدرن در میز مرکزی برای تزیین خانه

قرار دادن یک گلدان دکوری زیبا پراز گل می‌تواند فضای نشیمن را بسیار خاص‌تر نشان دهد؛ بهترین مکان برای قرار دادن این گلدان‌ها، میزی است که در مرکز خانه قرار داده‌اید؛ مانند میز جلو مبلی یا میز ناهارخوری

مطلب پیشنهادی:  با خوردن این پلو حتما شگفت‌زده خواهید شد!

در انتخاب گلدان به این نکته توجه داشته باشید که اگر چیدمان خانه شما کلاسیک است، استفاده از گلدان‌های شیشه‌ای سنتی، انتخابی هیجان انگیز خواهد بود؛ همچنین به یاد داشته باشید که برای تزیین خانه با گلدان، هرچه گردن گلدان باریک‌تر باشد، به نگهداشتن و حمایت از ساقه‌های بزرگ‌، کمک بیشتری می‌کند و به راحتی طرح‌های جسورانه ایجاد می‌کند.

انتخاب گلدان با طراحی خاص

با تزیین قفسه‌ها و سایر بخش‌های خانه با مجموعه‌ای از گلدان‌های سرامیکی در ترکیبی از اشکال انتزاعی، نقاشی‌شده و رنگ‌های جسورانه، در یک اتاق نشیمن مدرن، فضایی چشم‌گیر ایجاد کنید. برای اینکه گلدان‌ها برجسته شوند، سعی کنید از رنگ های خنثی برای قفسه‌ها استفاده کنید، این کار باعث می‌شود که هم گلدان ها به اندازه کافی قابل رویت باشند، و هم فضای پشت آن ها به زیباتر شدن هرچه بیشتر تزیین خانه با گلدان کمک کند.

تزیین خانه

ترکیب گلدان با شمعدان برای تزیین خانه

برای نمایشی ظریف و در عین حال تاثیرگذار برای روی میز ناهارخوری، سعی کنید گل‌های خود را در گلدان‌های شیشه‌ای قرار دهید و آن‌ها را در وسط میز در کنار یک سری شمعدان زیبا بچینید؛ توجه داشته باشید که در این روش حتما گل‌هایی را انتخاب کنید که وزن خیلی سنگینی نداشته نباشند تا از واژگون شدن گلدان‌ها جلوگیری شود.

تعداد کلمات مطلب: 492

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

پر طرفدارترین میکاپ‌ برای خانم‌ها

شناخت پر طرفدارترین میکاپ‌ به شما کمک می‌کند خودتان را برای یک مهمانی یا عروسی مهم آماده ک…