آموزش آرایش کردن به سبک اروپایی

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
یکی از کارهای مورد علاقه خانم‌ها آرایش کردن است که اصول مخصوص به خودش را دارد تا زیبایی شما را چندین برابر کند. امروزه سبک آرایش اروپایی بسیار روی بورس بوده و کمتر کسی دیگر طرفدار آرایش‌های غلیظ است.
آرایش کردن به سبک اروپایی

آرایش کردن به سبک اروپایی یک روش جدید و به‌روز است که مخصوصاً موردعلاقه عروس خانم‌ها قرار گرفته است. ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم که این سبک آرایش را به‌صورت ساده به شما آموزش دهیم تا در خانه آن را تمرین کرده و خودتان را برای مهمانی‌ها آماده کنید.

آرایش کردن به سبک اروپایی

آرایش کردن به سبک اروپایی یکی از روش‌هایی است که تاکید بر طبیعی‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های چهره دارد. این سبک آرایش در واقع یک نوع هنر است که در ظاهر ساده و نیازمند زمان کمتری برای اجرا است؛ اما با زیرسازی انجام اصولی آن می‌توانید چهره درخشان و زیبا داشته باشید.

آرایش کردن به سبک اروپایی دارای مراحل مختلفی است که ما در این مطلب به آن می‌پردازیم.

آماده‌سازی پوست

برای آرایش کردن به سبک اروپایی در ابتدا باید از یک‌لایه نازک مرطوب‌کننده مناسب برای پوستتان استفاده کنید تا کرم به‌خوبی جذب پوستتان شود. آبرسانی کردن پوست قبل از آرایش باعث زیبایی و طراوت پوستتان می‌شود.

اگر می‌خواهید آرایش برای مدت‌زمان بیشتری روی پوستتان بماند از یک پرایمر مناسب استفاده کنید تا زیرسازی بسیار خوبی داشته باشید. همچنین برای این آرایش باید از یک کرم‌پودر سبک استفاده شود و از مدل‌هایی که کاور بالا دارند هرگز استفاده نشود؛ زیرا این مدل باعث کیکی شدن پوست و در نتیجه زشت شدن آرایشتان می‌شود.

بعد از زیر سازی پوستتان می‌توانید با کمک یک رژگونه سیب گونه خودتان را کمی رنگ دهید. در آموزش آرایش کردن به سبک اروپایی برای زیباتر به‌نظرآمدن گونه‌ها آن‌ها را در جهت روبه‌بالا به پایین نزدیک به شقیقه می‌کشید و سپس با حرکات نرم و پراکنده اقدام به پخش کردن رژگونه می‌کنید. اگر دوست دارید پوستتان براق باشد می‌توانید مقدار خیلی کمی از هایلایتر نیز استفاده کنید.

با رعایت این مراحل، می‌توانید آرایش اروپایی را به بهترین شکل اجرا کرده و به طراوت و زیبایی صورتتان افزوده و به ظاهری خاص و خیره‌کننده دست یابید.

آماده‌سازی پوست

آرایش چشم به سبک اروپایی

پایه‌گذاری با پرایمر یا کانسیلر: قبل از اینکه آرایش چشم خودتان را شروع کنید حتماً از پرایمر یا کانسیلر برای ایجاد پایه و زیرسازی‌کردن استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا آرایش چشم شما ضدچروک بوده و ماندگاری بالایی داشته باشد.

سایه زدن: برای آرایش کردن به سبک اروپایی باید از سایه با رنگ گرم استفاده کنید که به رنگ پوست طبیعی شما نزدیک باشد. این رنگ را روی پلک‌ها و خط مژه پایین بکشید. حالا سعی کنید این رنگ را به طور یک‌دست و بدون خط واضحی پخش کنید.

ایجاد عمق با رنگ تیره‌تر: حالا از پالت سایه چشم یک‌رنگ تیره‌تر از رنگ پوستتان انتخاب کرده و آن را به‌ طور دقیق و با حرکات دایره‌ای به نقاطی نزدیک به خط مژه پایین بزنید.

مطلب پیشنهادی:  با مرکز جدید آزمایش «هایپرلوپ» هلند آشنا شوید

یکی از مهم‌ترین کارهای در این نوع آرایش کشیدن خط چشم اما خیلی تمیز و دقیق است. از گوشه بیرونی چشم آغاز کنید و با استفاده از برس نوک‌تیز و زاویه‌دار خط چشم را تا گوشه داخلی به‌آرامی بکشید. استفاده از مداد چشم نیز به‌خصوص برای آرایش‌های لایت بسیار توصیه می‌شود.

ریمل زدن: در نهایت، با استفاده از ریمل، مژه‌های خود را به طور کامل پوشانده تا آرایش چشمتان تکمیل شود.

آرایش چشم به سبک اروپایی

کشیدن ابروها به شکل پر و دخترانه

امروزه مدل ابروهای پر و دخترانه بسیار مد هست و کمتر کسی ابروهایش را به شکل باریک و نازک بر می‌دارد. اگر ابروهای کم پشتی دارید بهتر است با کشیدن فرم زیبایی را به آن‌ها بدهید. از مدادابرو با رنگی مشابه رنگ ابروهایتان استفاده کنید و با حرکات نرم و متناوب، ابروها را ترتیب دهید.

اگر قصد دارید قسمت‌های کم‌پشت ابروها را پر کنید، بهتر است از پودر ابرو استفاده کنید. این محصول به شما کمک می‌کند ابروها را پرتر نشان داده و آنها را به شکلی طبیعی و منظم بکشید.

اگر دوست دارید ابروهای نامنظم را در جای خود ثابت نگه دارید، انتخاب ژل ابرو گزینه مناسبی است. با استفاده از ژل ابرو، می‌توانید ابروها را در مکان‌های موردنظر قرار داده و شکل آن‌ها را بهبود دهید.

آرایش لب به سبک اروپایی

آرایش لب به سبک اروپایی

در آرایش کردن به سبک اروپایی معمولاً رنگ رژلب نود و بسیار ملیح است. برای داشتن لب‌های زیبا و پررنگ در آرایش لایت اروپایی مراقبت از آرایش لب کار بسیار مهمی است. استفاده از بالم لب یا تینت لب با رنگ طبیعی انتخاب بسیار مناسبی بوده که به طور مداوم لب‌ها را مرطوب نگه داشته و آرایش لایت شما را جلوه زیبایی می‌بخشد. این نوع محصولات به شما اجازه می‌دهند در طول روز از آرایش خود لذت ببرید و همچنین ماندگاری را تضمین می‌کنند.

در صورت تمایل برای داشتن لب‌های برجسته‌تر، می‌توانید با استفاده از یک خط لب با رنگی مشابه با رنگ طبیعی لب‌های خود، مرزهای لب‌ها را تیره‌تر کنید و جذابیت آرایش لب خود را افزایش دهید. همچنین، برای افزایش ماندگاری رژلب، می‌توانید از همان مداد خط لب بر روی لب‌ها استفاده کنید یا از رژلب‌های مات و ماندگار بهره‌برداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خواص اعجاب انگیز سماق

سماق که از دیرباز در آشپزی ایرانی و طب سنتی جایگاه ویژه ای داشته است، به عنوان ادویه ای خو…