خرید ویلا در سرخرود با بودجه کم + جدول قیمت

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سرخرود یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران و بین فریدون کنار و محمودآباد است. در این مقاله به بررسی دسترسی، مکان‌های دیدنی و قیمت خرید ویلا در سرخرود می‌پردازیم.
خرید ویلا در سرخرود

سرخرود یک شهر ساحلی است. ساخت برج‌های ساحلی فراوان و شهرک‌ها، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خرید ویلا در سرخرود جلب نموده است. اگر علاقمند به بازارهای محلی شمال و خرید ماهی در روزهای گرم و سرد سال هستید، اگر عاشق تالاب‌های سبز و قوی‌های سفید و بی‌نظیر سرخرود هستید و مهم‌تر از آن اگر دوست دارید یک سرمایه‌گذاری تضمینی داشته باشید، خرید ویلا در سرخرود یک گزینه مناسب است.

خرید ویلا در شمال

شهر ساحلی و زیبای سرخرود کجاست؟

سرخرود یکی از شهرهای توریستی گردشگری بین فریدون‌کنار و محمودآباد، در استان مازندران است. سرخرود از غرب به محمودآباد، از شرق به فریدون‌کنار، از شمال به دریاچه خزر و از جنوب به شهرستان آمل متصل است.

به دلیل نزدیک بودن سرخرود به شهر آمل، چشم اندازهای زیبایی از طبیعت و سرسبزی شمال را به وجود آورده است. اگر در مسیر آمل به سرخرود بروید شاهد شالیزارهای برنجی خواهید بود که از جوار روستاهایی نظیر حاجی آباد می‌گذرد. همچنین بزرگترین رود شمال که هراز است از میان این شهر عبور می‌کند و حاجی‌آباد را به دریا متصل می‌رساند.

دسترسی به سرخرود زیبا

فاصله سرخرود تا تهران از جاده هراز حدود ۲۱۰ کیلومتر است که این مسافت به صورت نرمال در حدود ۳ ساعت و نیم زمان نیاز دارد. به‌ طور کلی ۵ جاده اصلی برای رسیدن به سرخرود در دسترس شما است. جاده فیروزکوه، جاده چالوس، آزادراه تهران _شمال، جاده قزوین _ رشت و جاده هراز که هر یک از این مسیرها زیبایی خاص خود را دارند.

برای رفتن به سرخرود با قطار و هواپیما باید از شهرهای اصلی استان مازندران استفاده کنید؛ که مسیر زیادی هم تا سرخرود ندارند. آمل و بابل دو شهر بزرگ در نزدیکی سرخرود هستند که ایستگاه راه آهن دارند و برای هواپیما می‌توانید از  طریق فرودگاه‌های نور، نوشهر، ساری یا چالوس به سرخرود سفر کنید.

علاوه بر دنج و سرسبزی فضا، برای خرید ویلا در سرخرود برای خیلی از شما نحوه دسترسی به شهر هم اهمیت زیادی دارد. سرخرود دسترسی بسیار خوبی در استان مازندران دارد و یکی از بهترین‌ها است.

خرید ویلا در سرخرود

مراکز درمانی سرخرود

کلینیک شهید کریمی، پلی کلینیک دکتر شریعت گنابادی و اورژانس 115 سرخرود از مهم‌ترین مراکز بهداشتی در سرخرود هستند. در صورت نیاز و با توجه به نزدیک بودن شهرهای شمالی به هم، دسترسی به بیمارستان‌های مجهز موجود در شهرهای بزرگ اطراف سرخرود کار سختی نیست.

مطلب پیشنهادی:  بررسی محله امانیه برای خرید آپارتمان

جاهای دیدنی و مراکز تفریحی سرخرود

در سرخرود تفریحاتی مانند قایق‌سواری، جت‌اسکی، اسب‌سواری کنار ساحل و بازی‌های آبی برای استفاده مسافران و گردشگران وجود دارند.  در ادامه نیز به برخی از جاهای دیدنی سرخرود اشاره میکنیم:

  • سد چاکسر
  • تور سر
  • جنگل شیلات
  • آب بندان سرخرود
  • تالاب سرخرود
  • ساحل ماسه‌ای سرخرود
  • رودخانه هراز
  • منطقه قوهای وحشی
  • پارک های سرخرود

خرید ویلا ارزان در سرخرود

قسمت جنوبی سرخرود که به آمل می‌رسد، روستاهای زیادی دارد؛ که قیمت ویلاها ارزان‌ترند و از دلایل خرید ویلا ارزان در سرخرود می‌توان به فاصله زیاد با دریا و بافت بومی اشاره داشت.

در صورتی که توان مالی بالایی دارید خط دریا، خیابان‌های بوستان و گلستان بهترین گزینه برای شما است. اگر هم هزینه کمی برای خرید ویلا در نظر گرفته‌اید ظلع جنوبی را برای خرید ویلا در سرخرود پیشنهاد می‌دهیم.

قیمت خرید ویلا در سرخرود

ویلای روستایی در سرخرود شامل‌ ویلاهایی است که در اطراف و حاشیه شهر سرخرود قرار داشته و از لحاظ کیفیت، متریال و نقشه ضعیف‌تر از ویلاهای ساحلی شهرکی در سرخرود و دارای قیمتی به مراتب پایین‌تر هستند.

در سرخرود شهرک‌های کوچک و بزرگ همچون شهرک ساختمان پزشکان با قدمت چند ساله و همچنین شهرک‌های نوساز نظیر شهرک ایریتک وجود دارند، که خرید و فروش ویلا در آنها نسبت به ویلا و ملک‌های مستقل و خارج از شهرک بیشتر مشهود و متقاضیان زیادی دارد. شهرک خانه دریا در غرب سرخرود و شهرک مهندسین در شرق سرخرود از شهرک‌های مهم و سرشناس حوزه داخلی این شهرستان هستند.

در جدول زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های خرید ویلا در سرخرود را با هم بررسی می‌کنیم. این نمونه‌ها شامل خرید ویلا ارزان و لوکس در سرخرود می‌شوند.

نوع ملک

متراژ(متر) سن بنا(سال)

قیمت کل(تومان)

ویلا ساحلی

185 7

3,950,000,000

ویلا شهرکی

250 نوساز

10,000,000,000

ویلا روستایی

200 7

2,500,000,000

ویلا جنگلی

170 نوساز

2,200,000,000

تعداد کلمات مطلب: 678

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

مزیت خرید آپارتمان در محله تهران ویلا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به زندگی در خانه‌های ویلایی علاقه دارید و قصد دارید در …