ساختن ژل ابرو در خانه با مواد کاملا در دسترس

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن ابروهای زیبا و خوش‌فرم یکی از خواسته‌های خانم‌ها است که برای آن اقدام به کارهایی مثل فیبرز ابرو یا لیفت ابرو می‌کنند.
ساختن ژل ابرو در خانه

ساختن ژل ابرو در خانه شاید در نگاه اول کاری نشدنی باشد؛ اما باید بدانید که شما با ساختن این ژل ساده در خانه می‌توانید ابروهای خوش‌فرم و زیبایی داشته باشید. همراه دلتامگ باشید.

ساختن ژل ابرو در خانه

در ادامه این مطلب به شما یاد می‌دهیم با موادی که حتماً در خانه دارید یک ژل ابروی خانگی تهیه کنید و به کمک آن ابروهایتان را لیفت کنید.

ساخت ژل ابرو با وازلین

داشتن ابروهای زیبا ارزش بسیار زیادی دارد و چیزی نمی‌تواند جای آن را بگیرد ولی می‌توان آن‌ها را پرتر و خوش‌فرم‌تر کرد. با وسایلی که بیشترشان را در قفسه و یخچال دارید، مانند سایه چشم قدیمی، مقداری وازلین و برس آرایشی می‌توانید در عرض چند ثانیه اقدام به ساختن ژل ابرو در خانه کنید.

با سایه‌های چشمی که در کشوی وسایلتان دارید شروع کنید. سایه چشم مشکی، قهوه‌ای یا برنز، هر کدام را جداگانه لای یک‌تکه ورق نازک نایلونی مثل کیسه‌فریزر قرار داده و با چند ضربه ریز و خرد کنید. حالا همه سایه‌ها و مدادابروهای خرد شده به درد ساختن ژل ابرو در خانه می‌خورند.

برای لیفت ابرو در خانه با وازلین در ابتدا وازلین را به حالت مایع در آورید. سپس خرده‌های سایه ابرو و وازلین را درون یک قوطی کوچک کرم مخلوط کنید. شما یک ژل ابرو ساخته‌اید.

ساخت ژل ابرو با وازلین

برای اینکه ابروهای خود را با این ژل ابرو لیفت کنید برس ابروی مناسب و تمیزی برداشته و بلافاصله از این فرمول جدیدی که ساخته‌اید استفاده کنید. ابروهایتان را به هر طرفی که می‌خواهید شانه کنید و هنگام شانه‌کردن مقداری پوست زیر ابرو را با انگشت به سمت شقیقه بکشید.

این ژل ابرو خانگی می‌تواند ابروان شما را تا ساعت‌ها با هر فرمی که بخواهید حفظ کند. ساخت ابروهایی زیبا هرگز به این راحتی نبوده است. این ژل میان موهای ابرو را پرکرده و آن‌ها را براق می‌کند. لازم است بدانید که ژل ابروی خانگی شما کاملاً بی‌بو و بدون اثرات جانبی است.

مطلب پیشنهادی:  از بین بردن موهای پشت لب با مواد گیاهی+ویدیو

ساختن ژل ابرو در خانه با صابون

ممکن است ابتدا عجیب به نظر برسد؛ اما ساختن ژل ابرو در خانه با صابون ممکن است. اگر این واژه را جستجو کنید می‌توانید فیلم‌ها و دستورهای ساخت زیادی پیدا کنید که با موفقیت آزمایش شده‌اند.

حتی کسانی که از ژل ابرو آماده و مارک‌دار استفاده می‌کردند، بعد از یک‌بار استفاده از این محصول و ساختن ژل ابرو در خانه همین ژل را جایگزین کردند. علاوه بر ژل ابرو خانگی صابونی، می‌توانید صابون ابرو تهیه کنید که از آن هم بهتر است.

برای این کار به تمام چیزی که نیاز دارید یک برس ابروست که می‌توانید از ریمل‌های کهنه خود که تمام شده‌اند نیز استفاده کنید. توصیه می‌کنیم از یک صابون معمولی، ملایم و بدون عطر و بدون پارابن استفاده کنید.

ساختن ژل ابرو در خانه با صابون

صابونی که استفاده می‌کنید، نباید حاوی مواد شیمیایی خشن و بودار باشد تا باعث تحریک چشم‌ها و پوست حساس اطراف ابرو نشود. قسمت کوچکی از یک صابون معمولی دستشویی سفیدرنگ که در همه خانه‌ها یافت می‌شود، بهترین گزینه است.

حالا برس ابرو را مرطوب کرده و به‌آرامی روی صابون بزنید. اگر صابون خیلی خشکی دارید، این کار را چند بار تکرار کنید تا بافت‌های صابون را روی برس ببینید. برس را به هر سمت که می‌خواهید روی ابرو بکشید. ابروهای شما تمام روز در جای خود باقی می‌مانند و عرق و گرما آن‌ها را خراب نمی‌کنند.

نکته مهمی که لازم است بدانید آن است که اگر از صابون گلیسیرین استفاده کنید، هم ابروهایی خوش‌فرم خواهید داشت و هم ابروهایتان را تقویت می‌کنید.

 

تعداد کلمات مطلب: 567

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نشانه های مخفی در مردان که بیانگر عشق جنون آمیز آن هاست

نشانه‌های دوست داشتن پنهانی مردان را می‌دانید؟ ممکن است احساس کنید که شخصی شما را پنهانی د…