با مزایا و معایب لیفت شقیقه آشنا شوید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند افتادگی پلک و چین و چروک اطراف چشم و پیشانی است که همواره به دنبال راهی برای درمان آن هستند.
مزایا و معایب لیفت شقیقه

دانستن مزایا و معایب لیفت شقیقه به شما کمک تا با آگاهی بیشتر اقدام به این کار کنید. لیفت شقیقه و ابرو یک متد زیبایی برای رفع افتادگی پلک و رفع چین و چروک اطراف چشم است که لیفتینگ شقیقه به روش‌‌های مختلفی انجام می‌‌شود. همراه دلتامگ باشید.

لیفت شقیقه چیست؟

قبل از اینکه برایتان بگوییم مزایا و معایب لیفت شقیقه چه مواردی است؟ باید به این سوال پاسخ دهیم که اصلا لیفت شقیقه چیست؟

به روش بالا کشیدن پوست برای از بین بردن چین و چروک لیفت می‌گویند. حالا کشیدن شقیقه یک نوع عمل زیبایی برای بالا بردن و کشیدن گوشه ابرو، از بین بردن خطوط پنجه کلاغی و سفت شدن پوست در ناحیه اطراف شقیقه است.

افرادی که می‌خواهپد چشمانی بازتر و ظاهری جوان‌تر داته باشند، با لیفت شقیقه به نتیجه خوبی می‌رسند.  لیفتینگ شقیقه یک عمل مستقل است اما زیادی آن را به صورت ترکیبی انجام می‌دهند. به عنوان مثال لیفت شقیقه همراه با جراحی بلفاروپلاستی (جراحی پلک) یا همراه با لیفت صورت انجام می‌شود.

اطراف شقیقه به دلیل داشتن تعداد زیاد عروق خونی بسیار حساس است. به همین دلیل هنگام انجام کلیه روش‌های لیفتینگ باید در انتخاب پزشک دقت داشت. در صورتی که متخصص پوست و زیبایی با تجربه این عمل را انجام دهد، لیفتینگ شقیقه روشی غیرتهاجمی بوده و عوارض زیادی نخواهد داشت.

لیفت شقیقه چیست؟

مزایا و معایب لیفت شقیقه

بعد از توضیح این روش باید برایتان از مزایا و معایب لیفت شقیقه بگوییم ت با دید باز سراغ این روش بروید و بعد از انجام آن دچار مشکل نشوید.

مزایای لیفت شقیقه

این روش یک تقارن بین ناحیه ابرو و شقیقه ایجاد می‌کند که همین مورد برای بسیاری از افراد خیلی مهم است. البته باید بیان کرد که برطرف کردن خطوط پنجه کلاغی یکی دیگر از مزایای این روش است.

مطلب پیشنهادی:  با فیشیال پوست آشنا شوید

به‌طور کلی لیفت شقیقه ظاهری شاداب‌تر و زیباتر در قسمت بالای صورت و ابروی شما ایجاد می‌کند. از سایر مزایای لیفت شقیقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این روش باعث ایجاد ظاهری شاداب، درخشان در صورت و درشت‌تر به نظر آمدن چشم‌ها می‌شود.
  • این روش به جراحی و بیهوشی و بی‌حسی نخاعی نیاز ندارد.
  • لازم است بدانید که بعد از انجام تکنیک‌ها جای زخم باقی نمی‌ماند البته اگر مراقبت‌های لازم را انجام دهید..
  • نیازی به بخیه جذبی ندارد.
  • دوران نقاهت ندارد و حتی اگر هم لازم باشد، دوران نقاهت کوتاهی دارد.
  • نتایج آن طبیعی است.

مزایای لیفت شقیقه 

معایب لیفت شقیقه

طبیعتا لیفت شقیقه بدون جراحی نیز عوارض خودش را دارد. اما این به آن معنی نیست که در همه افراد دیده می‌شود. به همین دلیل است که دانستن مزایا و معایب لیفت شقیقه بسیار مهم است. برخی از عوارض این روش عبارتند از:

  • تورم، قرمزی، یا سفیدی موقت پوست
  • برآمدگی
  • تاول
  • تغییرات رنگدانه
  • اسکار یا عفونت
  • فرورفتگی پوست

سخن آخر

انسان‌ها به‌صورت ذاتی به دنبال زیبایی در چهره و اندام خودش است. لیپوساکشن شکم و پهلو، ابدومینوپالستی و پیکر تراشی همانند لیفت شقیقه بدون جراحی، می‌توانند باعث زیبایی شما شوند اما باید بگوییم که قبل از استفاده از این تکنیک بهتر است با پزشک مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

5 تن از افراد مشهور که نبش قبر شدند!

نبش قبر افراد مشهور یکی از اتفاق‌هایی است که متاسفانه بطور رایج اتفاق می‌افتد. در طول تاری…