۵ روش برای لیفت ابرو در خانه با مواد طبیعی

3
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صورت ابروها هستند که تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارند. بنابراین افراد باید برای زیبایی و تقویت ابروهای خود کارهایی را انجام دهند.
لیفت ابرو در خانه

بهترین کارهایی که افراد می‌توانند برای داشتن ابروهای زیبا انجام دهند لیفت ابرو در خانه و همچنین تقویت‌کردن ابروها است. لیفت ابرو باعث پهن‌تر شدن و آراستگی ابروهای شما می‌شود. همراه دلتامگ باشید.

لیفت ابرو در خانه

انجام لیفت ابرو در خانه کار سختی نیست شما می‌توانید با خواندن این مطلب اقدام به این کار کنید.

لیفت ابرو یک روش زیبایی است که به کمک آن می‌توان ابروها را به شکل زیباتری تنظیم کرد. این فرایند به طور معمول توسط یک آرایشگر انجام می‌شود و شامل مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و روش‌های مختلف است. این مهارت می‌تواند به ایجاد ابروهای با فرم مناسب، پر و جذاب کمک کند.

لیفت ابرو ممکن است برای افرادی که ابروهای نامتقارن دارند یا می‌خواهند شکل ابروهای خود را بهبود دهند مفید باشد. بهتری است که این کار را در آرایشگاه انجام دهید تا زیبایی ابروهایتان تضمین شده باشد؛ اما اگر وقت و هزینه رفتن به آرایشگاه را ندارید، در خانه هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

لیفت ابرو با صابون

یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای لیفت ابرو در خانه با استفاده از صابون گلیسیرین است. دلیل محبوبیت این روش، راحت بودن و ماندگاری بالای این لیفت ابرو است.

صابون مناسب لیفت ابرو

پوست صورت نسبت به پوست قسمت‌های دیگر بدن بسیار حساس‌تر است و بنابراین باید هنگام استفاده از صابون برای لیفت ابرو در خانه، از صابون مخصوصی استفاده بکنید که حالت قلیایی کمتری دارند، تا باعث سوزش، خارش یا قرمزی پوست صورت نشود.

صابون مناسب لیفت ابرو

 لیفت ابرو با کتیرا

یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای لیفت ابرو در خانه استفاده از کتیرا است. کتیرا ساعت‌ها ابروی شما را خوش‌فرم نگه می‌دارد. در این روش، کافی است مقدار بسیار کمی از کتیرا را با کمی آب مخلوط کنید تا از غلظت آن کاسته شود. سپس با استفاده از برس ابرو مقداری از آن را برداشته و ابروهای خود را روبه‌بالا شانه کنید و فرم بدهید.

مطلب پیشنهادی:  شیک‌پوش‌ها هرگز این رنگ لباس را نمی‌پوشند

لیفت ابرو با وازلین

یکی از دردسترس‌ترین ماده‌های موجود برای لیفت کردن ابرو در خانه وازلین است. وازلین کاربردهای مختلفی برای پوست دارد.

برای استفاده از وازلین، ما به شما توصیه می‌کنیم که آن را با سه الی چهار قطره روغن‌کرچک (هر روغن مفیدی) مخلوط کنید. این کار باعث می‌شود که مخلوط وازلین ابروهایتان را نیز پرپشت می‌کند. البته، استفاده از وازلین نباید همیشگی باشد. چون ریشه مو رو ضعیف می‌کند و باعث ریزش ابرو می‌شود.

لیفت ابرو با استفاده از آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا گیاهی بوده که دارای خواص متعدد برای پوست و مو است. شما برای لیفت ابرو در خانه می‌توانید از ترکیب آلوئه‌ورا با سایر موارد یا حتی به‌تنهایی استفاده کنید.

برای لیفت ابرو با این روش تنهای کافی است که بخش کوچکی از گیاه  آلوئه‌ورا را برش زنید و ماده آن را داخل یک ظرف بریزید بعد از آن با برس ابروی خود را حالت دلخواه بدهید.

این روش یکی از روش‌های بسیار طبیعی (بدون هیچ‌گونه ماده شیمیایی) است و به تقویت و رشد ابروها نیز بسیار کمک می‌کند.

لیفت ابرو با استفاده از آلوئه‌ورا

سخن پایانی

نکته مهمی که برای لیفت ابرو در خانه باید به آن توجه کنید آن است که حتماً برای این کار از مواد مرغوب استفاده کنید؛ زیرا اگر این مواد مرغوبیت نداشته باشند، باعث ریزش ابروهایتان می‌شوند. همچنین توجه داشته باشید که پوستتان به این ماده حساسیت نداشته باشد؛ بنابراین قبل از استفاده حتماً تست حساسیت بگیرید.

تعداد کلمات مطلب: 537

3 دیدگاه

  1. ناشناس

    2 آبان 1402 در 3:58 ب.ظ

    ممنون از این همه اطلاعات مفیدتون

    پاسخ

  2. ناشناس

    2 آبان 1402 در 11:37 ب.ظ

    اصلا لیفت یعنی چی ؟ چرا معادل فارسیش رو بکار نمی‌برید؟

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      30 آبان 1402 در 4:05 ب.ظ

      به کشیدن صورت لیفت گفته می‌شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خانم باسیاست با این ترفند از شوهرت پول بگیر

روش پول گرفتن از همسر باید با سیاست خانومانه انجام شود. موضوع گرفتن پول از همسر یکی از مسا…