راهنمای خرید نقشه خانه ویلایی – نقشه معماری

1
6
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در پلتفرم بکش نقشه خانه ویلایی زیادی با تنوع در طراحی و متراژ وجود دارد یعنی شما حق انتخاب دارید که از بین صدها طرح، نقشه خانه ویلایی خودتان را تهیه بفرمایید.
پلتفرم بکش راهنمای خرید نقشه خانه ویلایی

نقشه خانه ویلایی، مورد نیاز کسانی است که قصد دارند خانه ای بسازند یا برای زمین خود مجوز ساخت بگیرند و یا برای پروژه دانشجویی نیاز به یک نقشه کامل و اصولی برای ارائه دارند.

برای تهیه نقشه معماری راه های زیادی وجود دارد اولین راه مراجعه به دفاتر معماری و درخواست طراحی توسط این دفتر است، راه بعدی مراجعه به پلتفرم بکِش از طریق وبسایت، با یک سرچ ساده کلمه ” پلتفرم بکِش ” در گوگل و ورود به این وب سایت است، با ورود به وب سایت میتوانید امکاناتی مانند دفاتر معماری حضوری با چند مزیت بهتر از این دفاتر بهره مند شوید.

مزایای پلتفرم بکِش این است که شما در هر موقعیت مکانی که هستید با گوشی موبایل و یا لپ تاپ می توانید به وبسایت پلتفرم بکِش مراجعه کنید؛ در این پلتفرم نقشه خانه ویلایی زیادی با تنوع در طراحی و متراژ وجود دارد یعنی شما حق انتخاب دارید که از بین صدها طرح، نقشه خانه ویلایی خودتان را تهیه بفرمایید. در نظر داشته باشید که کیفیت طراحی و رندرینگ نقشه های این پلتفرم مانند دفاتر معماری حضوری  و حتی بهتر هم هستند.

دسترسی آسان، تنوع طرح‌ها، قیمت مناسب و امکان درخواست طراحی نقشه به صورت آنلاین

این مزیت هایی است که به جرات میتوانم بگویم در جایی یافت نمیشود، مشاهده صدها نقشه معماری با جزئیات به همراه نمای ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی با کیفیت بی نظیر در کنار قیمت مناسب؛ همه‌ی این ها هدف و رسالت پلتفرم بکِش در این سال ها بود که به حقیقت پیوست.

نقشه خانه ویلایی در پلتفرم بکش

نقشه خانه ویلایی در پلتفرم بکش بصورت ویلا فلت، دوبلکس و تریبلکس وجود دارد؛ همچنین در صفحه محصولات این پلتفرم شما دسته بندی های جذابی را می توانید مشاهده کنید که خیلی راحت شما را به نیازتان می رساند.

نقشه خانه ویلایی

تمامی نقشه های خانه ویلایی در این پلتفرم دارای، فایل PDF، CAD ، نمای ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی و جزئیات طرح می باشند و شما می توانید یک نقشه معماری کامل را با تمامی خصوصیات ها و جزئیات مشاهده کنید. برای مشاهده طرح ها میتوانید به روی کلمه نقشه خانه ویلایی کلیک کنید.

نقشه خانه دوبلکس در پلتفرم بکِش

نقشه خانه دوبلکس از پرطرفدارترین پلان های معماری است، با توجه به خصوصیات خانه های دوبلکس اکثر افراد تمایل دارند خانه ویلایی خود را به صورت دوبلکس بسازند، در ادامه دلیل پرطرفدار بودن خانه دوبلکس را بررسی خواهیم کرد.

خانه دوبلکس یک نوع ساختمان مسکونی است که بر روی دو طبقه ساخته می‌شود، به زبان ساده تر اگر دو طبقه ساختمان توسط پلکان داخلی به یکدیگر متصل شوند، این خانه دوبلکس است. طراحی دو طبقه ویلا، فضای بیشتری را برای راحتی ساکنان فراهم می‌کند؛ حفظ حریم خصوصی مزیت دیگر در خانه‌ ی دوبلکس می باشد که برای اکثر افراد بسیار حائز اهمیت است.

مطلب پیشنهادی:  ساعت اتمی، ساعتی که رازها را برملا کرد! + ویدئو

راهنمای خرید نقشه خانه دوبلکس

در گام اول باید متراژ ویلایی که مدنظر دارید را نسبت به متراژ زمین خود انتخاب کنید در ادامه می توانید بر اساس سلیقه و نیاز نقشه خانه دوبلکس مورد نظر را بر مبنای تعداد اتاق خواب و دیگر جزئیات انتخاب کنید.

برای انتخاب نقشه معماری دوبلکس روی کلمه نقشه خانه دوبلکس کلیک کنید در ادامه وارد صفحه نقشه خانه های دوبلکس میشود و طرح های متنوعی از خانه های دوبلکس را مشاهده میکنید با کلیک روی هر طرح وارد صفحه نمایش نقشه و جزئیات آن میشوید با مطالعه و مشاهده آن به نتیجه دقیق برای تهیه نقشه معماری می رسید.

نقشه خانه دوبلکس

در صورتی که هرگونه سوالی در مورد انتخاب نقشه معماری و یا نحوه تهیه آن دارید می توانید از طریق چت آنلاین وبسایت یا واتساپ از مشاورین پلتفرم بکِش بپرسید.

راهنمای خرید نقشه خانه 100 متری

با مراجعه به وبسایت پلتفرم بکِش و ورود به صفحه نقشه خانه 100 متری میتوانید نقشه های معماری بسیاری در بازه  30 تا 199 متر را مشاهده کنید، حالا بر اساس نیاز و خواسته خود از بین نقشه های معماری 100 متری، نقشه مورد نظر را  میتوانید انتخاب کنید و با ورود به صفحه نقشه، تصاویر و جزئیات نقشه را مشاهده کنید و در صورتی که نقشه مورد پسند واقع شد می توانید همان لحظه نقشه را خریداری و دانلود نمایید.

از بین نقشه های معماری 100 متری، نقشه خانه ۱۰۰ متری حیاط دار، به دلیل افزودن یک حیاط به طراحی ویلا ۱۰۰ متری امکان ایجاد فضای بازی، استراحت و ارتباط با طبیعت طرفدار بیشتری دارد، شما هم در انتخاب نقشه می توانید این نکته را لحاظ کنید تا به نتیجه ایده آل تری برسید.

راهنمای خرید نقشه خانه 100 متری

شما جواب این سوال را بدهید.

مهم‌ترین آیتم برای انتخاب یک “ نقشه خانه ویلایی “ از نظر شما چیست؟

نظرات و سوالات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

تعداد کلمات مطلب: 767

یک نظر

  1. ستاره اسدی

    25 آذر 1402 در 9:32 ق.ظ

    چه جالب یعنی میتونیم به صورت آنلاین نقشه خونه ویلایی تهیه کنیم.
    ممنون از مقاله مفیدتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

عجیب‌ترین اتفاقات جهان که شما را شوکه می‌کند

عجیب‌ترین اتفاقات جهان که ممکن است شما را بترساند. این اتفاقات بسیار نادر هستند. عجیب‌ترین…