طرز تهیه جوجه کباب عسلی بدون نیاز به منقل

0
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر دوست دارید برای مهمان‌های خود یک جوجه کباب با طعمی متفاوت درست کنید، این مطلب را از دست ندهید.
طرز تهیه جوجه کباب

جوجه کباب جزو آن دسته از غذاهای اصیل ایرانی است که در بینم مردم طرفداران بسیاری دارد؛ چرا که افراد می‌توانند با توجه به ذائقه خود و خانواده، از مواد اولیه متفاوتی برای مزه دار کردن جوجه کباب استفاده کند؛  اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از طعم‌دهنده‌های تکراری برای طعم‌دار کردن جوجه خسته شده‌اید و دوست دارید هنگام طرز تهیه جوجه کباب خانگی از طعمی جدید استفاده کنید، در این مطلب از دلتامگ همراه ما باشید تا طرز تهیه جوجه کباب عسلی را به شما آموزش دهیم.

مواد جوجه کباب عسلی برای 4 نفر

برای درست کردن جوجه کباب رستورانی در خانه، به دو عدد سینه مرغ، 4 قاشق غذاخوری کره، 1 قاشق غذاخوری عسل، 1 قاشق سس گوجه و به مقدار لازم نمک و فلفل نیاز دارید.

طرز تهیه جوجه کباب

طرز تهیه جوجه کباب عسلی

روش‌های متفاوتی برای درست کردن جوجه کباب وجود دارد؛ اما آنچه که جوجه کباب را خوشمزه می‌کند، سس جوجه کباب است؛ شما با توجه به ذائقه خود می‌توانید از مواد اولیه متفاوتی استفاده کنید؛ ترکیب عسل با سس کچاپ، مزه بسیار خاصی به جوجه می‌دهد که به یکبار امتحان کردن آن می‌ارزد؛ برای آموزش آن با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی:  سیر تا پیاز جذب مشتری جدید!

مرحله اول

در ابتدا برای تهیه جوجه کباب، سینه‌های مرغ را به صورت مکعبی خرد کرده  و درون یک کاسه بزرگ بریزید؛ سپس در یک کاسه دیگر سس کچاپ، عسل و کره ذوب شده را با یکدیگر ترکیب کرده و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید.

طرز تهیه جوجه کباب

مرحله دوم طرز تهیه جوجه کباب

مرغ‌ها را به مواد اضافه کرده و به خوبی هم بزنید و روی کاسه را با یک پلاستیک بپوشانید و ظرف را به مدت 30 دقیقه درون یخچال قرار دهید تا استراحت کند و مزه مواد به خرد گوشت‌ها برود.

مرحله پایانی

در نهایت اگر برای درست کردن یک جوجه کباب آبدار از منقل استفاده نمی‌کنید، می‌توانید سینی فر را چرب کرده و بعد از گذشت 30 دقیقه جوجه‌ها را از یخچال درآورده و مرغ‌ها درون فر قرار دهید و اجازه دهید جوجه‌ها به مدت 30 دقیقه بپزد تا کاملا پخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

5 تن از افراد مشهور که نبش قبر شدند!

نبش قبر افراد مشهور یکی از اتفاق‌هایی است که متاسفانه بطور رایج اتفاق می‌افتد. در طول تاری…