لاکچری‌ترین تزیین سینی مزه برای دورهمی‌های شما + ویدئو

1
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال یک پذیرایی زیبا برای مهمانی‌های خود هستید، این مدل سینی را حتما آماده کرده و از آن لذت ببرید.

برای ما ایرانی‌ها مهمانی گرفتن و پذیرایی از مهمان اهمیت بسیاری دارد؛ به همین دلیل است سعی می‌کنیم بهترین چیدمان میز پذیرایی را داشته باشیم؛ اگر قصد یک دورهمی دوستانه را دارید و یا می‌خواهید برای تولد عزیزانتان یک میز زیبا بچینید، چیدمان یک سینی مزه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و مهمانی شما را خاص و متفاوت کند؛ با توجه به اینکه قیمت سینی مزه آماده، بالا است به همین منظور در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا به شما نحوه چیدمان آن را آموزش دهیم؛ اینگونه می‌توانید با خرید چند تکه وسیله، یک سینی زیبا طراحی کنید.

روش تهیه سینی مزه

برای تهیه این سینی خوشمزه به دو قالب پنیر خامه‌ای یا پنیر چدار، دو نوع میوه دلخواه، 2 بسته چوب شور، 1 بسته بیسکوییت، 1 بسته ژامبون و یک بسته سکو رول نیاز دارید.

مرحله اول

ابتدا یک ظرف مناسب انتخاب کنید؛ بهتر است ظرف شما سطح تختی داشته باشد تا راحت‌تر بتوانید چیدمان دلخواه خود را انجام دهید.

سینی مزه

مرحله دوم تزیین سینی مزه برای مهمانی

در این مرحله ابتدا به سراغ خرد کردن میوه‌ها می‌رویم؛ بهتر است از میوه‌های سفت مانند آناناس یا سیب استفاده کنید که بتوانید به هر شکلی که می‌خواهید آن را برش بزنید؛ ما در این آموزش چیدن سینی مزه، از سیب، پرتقال و انگور استفاده کرده‌ایم؛ مانند ویدئو پرتقال را و سیب را برش زده و کنار بگذارید، انگور نیز بهتر است به همان شکل در سینی قرار بگیرد.

مرحله سوم

بعد از خرد کردن میوه‌ها نوبت به آماده کردن پنیر می‌رسد؛ سعی کنید پنیر را به اشکال متفاوت برش بزنید؛ در این مرحله برای برش پنیر ابتدا آن را از وسط به صورت اریب به دو نیم تقسیم کنید و بعد هر تکه را برش نازک بزنید؛ اینگونه در نهایت برش پنیر مثلثی خواهد شد؛ برای مدل دیگر نیز می‌توانید آن را به چند قسمت تقسیم کرده و بعد در اندازه‌های یکسان مانند حبه قند برش دهید.

مطلب پیشنهادی:  بهترین مدل قابلمه برای جهیزیه عروس کدام است؟

مرحله چهارم

برای خرد کردن ژامبون‌‎ها نیز ابتدا هر عدد ژامبون را از وسط دو نیم کرده و بعد لولو کنید در آخر برای اینکه باز نشود آن را با خلال دندان محکم کنید.

سینی مزه برای مهمانی

مرحله پنجم

در آخرین مرحله از تهیه سینی مزه برای مهمانی، نوبت به چیدمان خوراکی‌ها درون ظرف است؛ با توجه به اینکه ظرف مورد نظر ما سینی است، در ابتدا ژامبون‌ها را به صورت اوریب در وسط سینی قرار دهید؛ سپس پرتقال و انگور را رو به روی هم در گوشه‌های سینی بگذارید.

مرحله پایانی چیدمان سینی مزه

در نهایت پنیرهای خرد شده را در جهت مخالف یکدیگر درون سینی بگذارید و فضای میانی آن‌ها را با چوب شور، شوکو رول و بیسکویت پر کنید؛ اکنون سینی مزه برای مهمانی شما آماده است و می‌توانید از آن لذت ببرید. در نهایت لازم به ذکر است که انتخاب خوراکی برای چیدمان سینی کاملا اختیاری است و به ذائقه شما ارتباط دارد؛ برای مثال می‌توانید درون سینی از فینگرفود نیز استفاده کنید. اگر به مطالب آشپزی علاقه دارید، طرز تهیه رول بادمجان و پنیر را در این مطلب مشاهده کنید.

یک نظر

  1. مصیgood

    10 آذر 1402 در 4:43 ب.ظ

    بینهایت.ازشما.تشکر.باید.کرد.که.دانستهایتان.را.به.اشتراک.میگذارید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

مراقبت از موهای رنگ شده با چند راهکار ساده

ما در این مطلب قصد داریم چند راهکار ساده برای مراقبت از موهای رنگ شده به شما آموزش دهیم تا…