آموزش بندانداختن صورت به آسان‌ترین روش

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای از بین بردن موهای زائد راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه‌ها بندانداختن است که باید برای آن به آرایشگاه بروید. خبر خوب ان است که ما به شما ساده‌ترین روش برای بندانداختن در منزل را آموزش می‌دهیم.

 

آموزش بندانداختن صورت در خانه به شما کمک می‌کند از مراجعه به آرایشگاه راحت شده و در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. همراه دلتامگ باشید تا با هم این آموزش راحت را ببینیم.

آموزش بندانداختن صورت خود

در آموزش بندانداختن صورت خود در ابتدا باید بدانید که هر قسمت از صورت خودتان را قبل از بند باید با فوم یا شوبنده مناسب کاملا تمیز کنید. در غیراین‌صورت باکتری‌ها و آلودگی‌های سطح پوست در حین بندانداختن به لایه‌های عمقی نفوذ می‌کنند.

نخ بند انداختن صورت را آماده کنید: در ابندا باید بند را آماده کنید. در ابتدا به‌اندازه طول بازوی خود مقداری از /ان را ببرید. نکته مهم آن است که در آموزش بندانداختن، نخ بریده شده را کاملا با یک تکه پنبه یا پد آلکلی ضدعفونی کنید تا جوش نزنید. سپس انتهای نخ بریده شده را به هم گره بزنید و حلقه بزرگی درست کنید. مطمئن شوید که گره نخ سفت است تا اصلاح صورت‌تان تمیزتر انجام شود.

در آموزش بندانداختن صورت حلقه نخی را بچرخانید: حالا یک سر حلقه را با انگشت شست و اشاره‌تان نگه دارید. انگشتان دست دیگرتان را از سمت دیگر داخل حلقه کنید و آن را چهار تا پنج بار بچرخانید. در پایان این کار، باید یک قسمت پیچ خورده در وسط حلقه داشته باشید و نخ شبیه شاعت شنی یا پاپیون شود.

باز و بسته کردن حلقه را تمرین کنید: نکته مهم دیگر آن است که نحوه بندانداختن صورت و حرکت دست‌ها را با بند تمرین کنید. مدام باید یک دست‌تان باز و دست دیگرتان بسته شود. در واقع با افزایش و کاهش فاصله شست و انگشت سبابه، پیچ و تاب مرکز حلقه باید به عقب و جلو حرکت کند. حرکت این پیچش، همان چیزی است که شما برای کندن موهای زائدتان از آن استفاده خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی:  جار کیک شکلاتی یک کیک بی‌نظیر خانگی

بندانداختن صورت

شاید لازم باشد این حرکت را چند بار تمرین کنید تا کاملا به حرکات بند انداختن مسلط شوید. اگر کنترل حلقه برای‌تان خیلی سخت است، حلقه جدیدی با طول کوتاه‌تر درست کنید.

مرکز پیچ خورده را در جای درست باز و بسته کنید: در این مرحله قسمت پیچ خورده بند را مستقیم روی موهایی که می‌خواهید بکنید، قرار دهید. محکم حلقه را نگه داشته به نحوی که انگشت شست و انگشت اشاره یک دست در یک انتهای حلقه و شست و اشاره دست دیگرتان در انتهای دیگر حلقه قرار بگیرد.

سپس در آموزش بندانداختن صورت یک دست‌تان را باز کنید و مرکز پیچ خورده را با سرعت آرامی و فشار ملایمی روی پوست‌تان بکشید. این پیچ خوردگی موهای پوست‌تان را گرفته و با باز و بسته شدن دست‌ها، موها کنده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…