10 مورد از خنک‌ترین جاهای تهران برای فرار از گرمای تابستان

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تابستان شاید برای خیلی‌ها فصلی سراسر خوشی و لذت باشد چرا که تعطیلات تابستانی زمان مناسبی برای گردش و تفریح فراهم می‌کند؛ اما گرمای این فصل از سال برای خیلی‌ها کلافه‌کننده است. اگر برای شب‌های گرم تابستان دنبال خنک ترین جاهای تهران می‌گردید این مقاله را از دست ندهید.
خنک ترین جاهای تهران

تابستان امسال با چنان گرمایی شروع شده است که همه برای فرار از آن به دنبال مکان‌های خنک می‌گردند. خنک ترین جاهای تهران می‌توانند شما را برای ساعاتی از گرمای این فصل سوزان نجات دهند. همراه دلتامگ این مکان‌های محبوب را بشناسید.

خنک ترین جاهای تهران

تابستان فصلی پربرکت اما با گرمای وحشتناک و سوزان است که برای فرار از آن فقط باید به مکان‌های خنک پناه برد. خنک ترین جاهای تهران می‌توانند شما را از شر گرمای این شب‌های تابستان نجات دهند. در تابستان، شب‌ها معمولا دمای هوا کاهش می‌یابد و برخی از پارک‌های تهران به‌عنوان مقصدی خوب و خنک‌تر در این زمان شناخته می‌شوند. در این پارک‌ها می‌توانید تا نیمه‌های شب استراحت کنید یا حتی از فعالیت‌ها و سرگرمی‌های آن‌ها استفاده کنید.

پارک نهج‌البلاغه

پارک نهج‌البلاغه یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تهران است که منظره‌های بسیار زیبایی دارد. این پارک شب‌ها با هوای خنک و نورپردازی و فضای مطبوع خود، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد شبگردی در تهران تبدیل می‌شود.

بوستان نهج البلاغه

پارک‌شهر

سرسبزی و زیبایی پارک‌شهر با حوض‌های آب فراوانش باعث شده که در شب به یکی از خنک ترین جاهای تهران تبدیل شود. این پارک یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای گذران اوقات فراغت در کنار خانواده در شب‌های گرم تابستان است.

پارک ملت

یکی از خنک ترین جاهای تهران در شب قطعا پارک ملت است. این پارک نیز از جمله پارک‌های معروف و پرطرف‌دار تهران است که در شب با نورپردازی و تنوع امکانات، مکانی خوش‌آب‌وهوا برای گذراندن اوقات فراغت می‌شود.

پارک ملت

بام کوهسار

تماشای شب‌های تهران از ارتفاعات همراه با یک دورهمی خانوادگی یا دوستانه در کنار بوفه‌ها و رستوران‌ها و باربیکیوهای مختلف که خدمات خوبی را ارائه می‌دهند، تجربه دل‌چسبی را فراهم می‌کند. پیست مخصوص دوچرخه‌سواری و موتور کراس بام کوهسار می‌توانند تفریحات محبوبی باشند که در این شب‌های گرم از آن‌ها لذت می‌برید.

پارک جنگلی جمشیدیه

این پارک با درختان بلند و تنوع فضاهای سبز، شب‌ها مکانی ایده‌آل برای قدم‌زدن و تماشای چشم‌اندازهای شهر است. پارک جنگلی جمشیدیه که در شمال تهران نیز واقع شده، از آب‌وهوای خنک و مطلوبی برای فرار از گرمای سوزان تابستان برای شما فراهم می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  3 مکان کمتر شناخته شده از جاهای دیدنی گنبد کاووس

پارک جمشیدیه

پارک لاله

یکی دیگر از خنک ترین جاهای تهران پارک لاله است. پارک لاله با فضای خوش‌آب‌وهوا و امکانات مختلف، در شب‌های تابستانی مقصدی پرطرف‌دار برای اهالی تهران است.

بوستان ساعی

بوستان ساعی را شاید بتوان یکی از دنج‌ترین پارک‌های تهران دانست که به‌خاطر شرایط قرارگیری‌اش آب‌وهوای خنکی دارد و می‌تواند آن را یکی از بهترین مکان‌های خنک تهران دانست.

بوستان ساعی

خیابان سی تیر

این خیابان زیبا و جذاب و پر جنب‌وجوش تهران با آن همه کافه و فست‌فودی خیابانی یک مکان عالی برای شبگردی در تهران است. فود استریت پایتخت با نوازنده‌های خیابانی‌اش در شب‌های گرم تابستان می‌تواند اوقات خوبی را برای شما فراهم کند.

خیابان سی تیر

بام تهران

در لیست خنک ترین جاهای تهران شاید بام تهران بتواند طرف‌داران بیشتری را به خود جذب کند چرا که علاوه بر فراهم کردن یک مکان خوب برای سپری‌کردن اوقات خانوادگی با داشتن تفریحاتی مثل بگ جامپینگ، سورتمه‌سواری، سینمای پنج‌بعدی، اتاق فرار و زیپ‌لاین یک شب ایده‌آل را به شما هدیه می‌دهد.

پارک چیتگر

پارک چیتگر با آن دریاچه زیبا و پرآبش می‌تواند یکی دیگر از جاهای خنک تهران باشد. رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز تجاری و تفریحی این منطقه تهران تا نیمه‌های شب باز هستند و همچنان به مردم خدمات خوبی ارائه می‌دهند. پارک چیتگر می‌تواند یک مکان ایده‌آل برای فرار از شب‌های گرم تابستان باشد.

پارک چیتگر

گشت‌وگذار در خنک ترین جاهای تهران در شب حکایت شیرینی است که هر تهرانی و گردشگری به آن اذعان دارد. البته مکان‌های تفریحی این شهر بزرگ آن‌قدر زیاد است که در یک مقاله نمی‌توان راجع به همه آن‌ها صحبت کرد. برای سپری‌ کردن این شب‌های گرم در یکی از مکان‌های خنک تهران بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید که با خیال آسوده اوقات خوبی را در یکی از این مکان‌ها بگذرانید.

پارک لاله

پیشنهاد مطالعه: مطلب دنت بیسکویتی، دسر ارزان و فوری را مطالعه کنید

تعداد کلمات مطلب: 637

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

شهر دارچین ایران کجاست؟

شهر دارچین ایران کجاست؟ در ایران یک شهر ثابت برای تولید دارچین وجود ندارد اما به دلیل شرای…