تنوع قیمت خرید آپارتمان در کاشانک

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله کاشانک با قدمت 200 ساله یک محله بسیار خوش آب و هواست که در منطقه یک تهران واقع شده است.
خرید آپارتمان در کاشانک

محله کاشانک از محله‌های قدیمی تهران است که در مجاور با ارتفاعات البرز دایر شده است. اگر قصد سکونت و خرید آپارتمان در کاشانک را دارید با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید.

شاید کاشانک دارای تاریخچه سن و سال‌دار باشد اما با گذشت زمان مردمان این محله در ساخت و ساز آپارتمان فعالیت زیادی داشته اند.

باغ ها و زمین‌های کشاورزی جای خود را به برج‌ها و آپارتمان‌های چند طبقه داده و امکانات رفاهی زیادی را به راه انداخته‌اند.

وجود مجتمع تجاری پارک سنتر، عرض آجودانیه، اقدیسه و صدف تنها چند مورد از مزایای خرید از آپارتمان در کاشانک است.

در کنار آن مجموعه ورزشی، رستوران‌ها، موزه طبیعت، حیات وحش، مراکز درمانی و آموزشی، عدم وجود طرح ترافیکی از دیگر قابلیت‌های محله کاشانک است که خریداران آپارتمان را به سمت خود کشانده است.

قیمت آپارتمان در کاشانک

قیمت خرید آپارتمان در محله کاشانک

در سایت ملکی دلتا برای محله کاشانک خانه‌هایی با متراژ پایین و یا متراژ بالا آگهی شده است. بسته به نوع بافت خانه، متراژ، موقعیت ملک و امکانات رفاهی ملک قیمت آپارتمان متغیر است.

برای نمونه آپارتمان آپارتمان با متراژ 75 متر یک سال ساخت و امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) با قیمت 61 میلیون و 333 هزار تومان در هر مترمربع با نقدینگی 4 میلیارد و 600 میلیون تومان قابل خریداری است.

مطلب پیشنهادی:  برخورد سلیقه‌ای مالکان با سقف اجاره‌بها!

آپارتمان با متراژ 240 متر 3 سال ساخت و امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) با قیمت 80 میلیون در هر متر مربع نیاز به پس انداز 19 میلیارد و 200 میلیون تومان دارد.

اگر به دنبال آپارتمان با متراژ معمولی در حد 100 متر هستید می توانید این ملک را انتخاب کنید. آپارتمان متراژ 122 متر 5 سال ساخت و امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) و 63 میلیون و 115 هزار تومان در هر متر مربع با بودجه 7 میلیارد و 700 میلیون تومان آگهی شده است.

پیشنهاد خرید: اگر به دنبال خرید ملک در منطقه 7 تهران هستید، خرید آپارتمان در سهروردی شمالی محله مناسبی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …