قیمت خرید آپارتمان در محله‌های غرب تهران

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در گزارش پیش رو قصد داریم تا به بررسی قیمت خرید آپارتمان در غرب تهران (منطقه 2 و 5 تهران) بپردازیم.
قیمت مسکن

مجله ملکی دلتا در این مقاله قصد دارد شما را با آپارتمان‌ها و واحدهای گران‌قیمت درغرب تهران (منطقه‌های 2 و 5) آشنا کند. چنانچه تمایل به خرید آپارتمان در این مناطق دارید با ما همراه باشید.

محله‌های معروفی چون صادقیه، پونک، سعادت آباد، گیشا، مرزداران و…در این محدوده قرار گرفته است و قیمت آپارتمان برای این محله‌ها از 30 میلیون تومان در هر مترمربع تا بیش از 100 میلیون تومان در هر متر مربع در سایت ملکی دلتا آگهی شده است؛ بستگی دارد واحد مورد انتخاب شما در کدام محله واقع شده باشد.

در میان این محلات سعادت آباد و شهرک غرب در دسته گران‌ترین محله‌های غرب و منطقه 2 تهران جای گرفته است؛ بسته به امکاناتی که هر واحد دارد قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد و قیمت خرید آپارتمان در شهرک غرب از متری 45 تا 55 میلیون تومان شروع شده است؛ سن بنا، سازنده آن و متراژ نیز در قیمت نهایی آپارتمان دخیل است.

قیمت آپارتمان در گیشا تهران

بررسی قیمت آپارتمان در محله‌های منطقه 2 و 5 تهران

صادقیه بعنوان محله‌های معروف و پرطرفدار غرب تهران با رنج قیمت متنوع روبرو است. اگر قصد خرید آپارتمان در صادقیه را دارید باید برای هر متر مربع در جیب خود 35 میلیون تومان پس انداز داشته باشید و اگر می‌خواهید آپارتمان‌های نوساز را انتخاب کنید به حداقل بین 40 تا 65 میلیون تومان سرمایه برای هر متر مربع نیاز دارید.

مطلب پیشنهادی:  متوسط اجاره بهای مسکن در تهران؛ متری ۸۴ هزار تومان

اگر به دنبال یک آپارتمان فول امکانات هستید، خرید آپارتمان در گیشا را فراموش نکنید. در این محله با حداقل 35 تا 88 میلیون تومان در هر متر مربع آپارتمان با رنج قیمت های متفاوت در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

از دیگر محله‌های پرطرفدار در تهران، مرزداران است که در منطقه 2 تهران واقع شده است. اکثر خانه‌های مرزدان در دسته خانه‌های گران قیمت تهران قرار دارد. بر فرض مثال اگر به دنبال خرید آپارتمان در مرزداران با متراژ 185 متر، نوساز و امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) و 72 میلیون تومان در هر متر مربع با نقدینگی 13 میلیارد و 350 میلیون تومان به سایت ملکی دلتا سر بزنید.

در نظر داشته باشید که در هر کدام از این محله‌ها احتمال اینکه واحدهای گران‌تر یا ارزان‌تر پیدا کنید، زیاد است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به خرید خانه‌های لاکچری علاقه دارید، مطلب «معرفی یک خانه لاکچری 127 میلیاردی!» را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

هشدار! خطر کلاهبرداری در کمین مستأجران

فرهاد بیضایی کارشناس مسکن بیان کرد: متآسفانه می‌توان با ثبت اطلاعات نادرست (شماره شبا و شم…