جامع‌ترین راهنمای مراکز خرید لوازم خانگی تهران

0
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
اگر تازه ساکن تهران شدید و نمی‌دانید لوازم خانه خود را از کجا خریداری کنید که به صرفه باشد و کم‌ترین زمان را برای پیدا کردن مغازه مناسب بگذارید، این مطلب را از دست ندهید.

بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند که وسایل منزل خود را هر چند وقت یکبار تغییر دهند؛ اما با وجود قیمت بالای لوازم خانگی، از تعویض آن‌ها منصرف می‌شوند؛ برای حل این مشکل یک راه‌حل بسیار عالی وجود دارد؛ کافی است بهترین مراکز خرید تهران را بشناسید تا بتوانید با قیمت مناسب وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید. به همین منظور در این مطلب از دلتامگ تصمیم دارید لیست مراکز خرید تهران را در اختیار شما قرار دهیم؛ بنابراین اگر ساکن تهران هستید و یا قصد خرید آپارتمان در تهران را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

نکات مهم قبل از انتخاب مرکز خرید با قیمت مناسب

خرید لوازم خانگی نسب به سایر لوازم‌های خانه نیاز به دقت بیشتری دارد؛ چرا که در این خصوص تنوع بسیار است و ممکن است نتوانید جنس خوب را از بد تشخیص دهید؛ به همین دلیل برای جلوگیری از ضرر و ایجاد نارضایتی از خرید خود، لازم است به چند نکته توجه داشته باشید:

  • قبل از خری، ابتدا میزان بودجه خود را مشخص کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا با توجه به برندهای ایرانی و خارجی، انتخاب مناسبی داشته باشید.
  • سعی کنید مراکز خرید معتبر را پیدا کنید تا بتوانید از کیفیت لوازم خانگی خود مطمئن شوید و بدانید که برای مدت طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • به برچسب انرژی لوازم برقی خود دقت داشته باشید.

مراکز خرید تهران

بهترین مراکز خرید تهران از نظر مردم کدامند؟

مراکز خرید بسیاری برای خرید لوازم خانگی در تهران وجود دارد؛ اما قطعا همه آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند؛ به همین دلیل در ادامه بهترین مرکز خریدهای تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

 بازار لوازم خانگی شوش

بازار لوازم خانگی شوش یکی از مراکز معروف فروش لوازم خانگی در تهران است که بازار جهیزیه تهران نیز نامیده می‌شود. این بازار در منطقه شوش قرار دارد و به عنوان یکی از مقصدهای اصلی خرید لوازم خانگی در شهر شناخته می‌شود. بازار شوش یکی از بهترین مرکز خرید ظروف آشپزخانه در تهران است که در آن می‌توانید انواع مایحتاج خود را در طرح و برندهای مختلف با قیمت مناسب پیدا کنید؛ بنابراین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به ظروف شیشه و سرامیکی علاقه دارید، پیشنهاد می‌شود حتما سری به  این بازار بزنید. در پایان اگر قصد خرید لوازم خانگی در بازار شوش را دارید؛ بهتر است قبل از رفتن به بازار، اطلاعات لازم درباره قیمت‌ها و محصولات مورد نیازتان به دست آورید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. لازم به ذکر است که بازار شوش در تمام طول هفته باز است.

آدرس: تهران، خیابان شوش

نحوه دسترسی به بازار شوش: برای رفتن به اینت بازار بهترین مسیر استفاده از مترو ایستگاه شوش است؛ بعد از خروج از ایستگاه شوش می‌توانید سوار تاکسی‌ یا اتوبوس‌های خطی شوید و به بازار بروید.

مراکز خرید تهران

بازار لوازم خانگی شریعتی

اگر علاقه‌مند به خرید لوازم خانگی با برند خارجی هستید، بازار لوازم خانگی خیابان شریعتی، بهترین انتخاب است؛ چرا که نمایندگی بهترین برندهای خارجی در این خیابان قرار دارد؛ البته در این بازار لوازم خانگی با برند ایرانی نیز به چشم می‌خورد.

آدرس: خیابان شریعتی تهران

مسیر دسترسی: استفاده از مترو شریعتی برای رفتن به این خیابان، راحت‌ترین مسیر دسترسی است که می‌توانید در کم‌ترین زمان به بازار بروید.

بازار لوازم خانگی امین حضور

اگر قصد خرید لوازم برقی دارید و نمی‌خواهید که وقت خود را برای پیدا کردن مغازه مناسب پیدا کنید؛ بازار امین حضور لوازم خانگی برقی را به صورت عمده در تمام برندها عرضه می‌کند؛ اما قبل از رفتن به این بازار به این نکته توجه داشته باشید که لوازم برقی در این بازار به صورت عمده به فروش می‌‍رسد و مغازه‌های کمی هستند که تک فروشی می‌کنند. بنابراین بسیاری از افراد که به این بازار می‌روند، بیشتر خرید‌های آن‌ها به صورت عمده است.

آدرس امین حضور لوازم خانگی: برای رفتن به خیابان امین حضور می‌توانید از تاکسی و مترو استفاده کنید؛ نزدیک‌ترین ایستگاه مترو امین حضور، بهارستان است که بعد از آن شما می‌توانید به یکی از سه میدان شوش، امام حسین و میدان امام خمینی بروید و بعد با کمک یک تاکسی به بازار برسید. لازم به ذکر است ساعت کار امین حضور پنجشنبه و جمعه نیز مانند تمام طول هفته از 9 صبح تا 9 شب است.

مطلب پیشنهادی:  با هر آنچه در خانه دارید، گلدان دکوری بسازید

مراکز خرید تهران

خیابان جمهوری از بهترین مراکز خرید تهران

با توجه به اینکه این مرکز خرید در مرکز شهر قرار دارد، بسیار معروف‌تر از سایر مراکز خرید است؛ شما می‌توانید در خیابان جمهوری لوازم صوت و تصویر را با قیمت مناسب پیدا کنید؛ بنابراین با توجه به موقعیت مرکزی خیابان جمهوری و امکانات موجود، این خیابان به عنوان یک مقصد خرید محبوب برای ساکنان تهران محسوب می‌شود. با این حال، به دلیل شلوغی و ترافیک بالا در این منطقه، در صورت بازدید از این خیابان، توصیه می‌شود از وسایل حمل و نقل عمومی یا پارکینگ‌های نزدیک استفاده کنید.

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بهترین راه دسترسی به این خیابان استفاده از مترو ایستگاه سعدی است که در خط یک قرار دارد.

مراکز خرید تهران

 بازار مبل دلاوران

همانطور که از نام این بازار پیدا است، بهترین برندهای مبل و لوازم چوبی را می‌توانید در بازار دلاوران پیدا کنید. مزیت بازار مبل دلاوران تنوع محصولات است؛ علاوه بر آن باتوجه به اینکه رقابت بین مغازه‌‍ها وجود دارد، شما می‌توانید بهترین کیفیت مبل را با قیمت مناسب پیدا کند. همچنین، یکی از نکات مهم در خرید از بازار مبل دلاوران این است که قبل از خرید، به بازدید و مقایسه محصولات مختلف بپردازید. بررسی کیفیت ساخت، استفاده از مواد اولیه مرغوب، طراحی و نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، عواملی هستند که در انتخاب مناسب مبلمان تاثیرگذار هستند.

آدرس بازار مبل دلاوران: تهران، خیابان دلاوران، حدفاصل الغدیر تا سراج؛ نزدیکترین ایستگاه مترو به این بازازار ایستگاه گلبرگ است.

مراکز خرید تهران

بازار مبل یافت‌آباد

لزومی ندارد که ساکن تهران باشید؛ چرا که این بازار را همه می‌شناسند؛ بازار مبل یافت‌آباد یکی از مراکز معروف و محبوب برای خرید مبلمان در تهران است. این بازار در منطقه یافت‌آباد واقع شده و مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و مغازه‌های مبلمان را در خود جای داده است. بازار مبل یافت‌آباد به عنوان یک مقصد محبوب برای خریداران مبلمان با کیفیت، طراحی مدرن و قیمت مناسب شناخته می‌شود. یکی از مزیت‌های بازار مبل یافت‌آباد، وجود انواع مبلمان با کیفیت و قیمت‌های رقابتی است. در این بازار، شما می‌توانید از تنوع گسترده محصولات و رقابت بین فروشگاه‌ها بهره‌برده و بهترین گزینه را با قیمت مناسب برای خرید انتخاب کنید.

آدرس بازار مبل یافت آباد: تهران، منطقه ۱۷، یافت‌آباد

نحوه دسترسی: برای دسترسی با مترو، نزدیک‌ترین ایستگاه آزادگان است که بعد از آن لازم است با تاکسی به بازار بروید.

مراکز خرید تهران

لوستر فروشی خیابان لاله‌زار

استفاده از لوستر در زیباتر شدن دکوراسیون خانه بسیار تاثیرگذار است؛ اگر علاقه‌مند به خرید و دیدن مغازه‌های متعدد لوستر فروشی هستید، خیابان لاله‌زار می‌تواند برای شما بسیار هیجان‌انگیز باشد؛ در این خیابان می‌توانید انواع لوسترها و لوازم روشنایی با طرح‌ها و سبک‌های متنوع را پیدا کنید.

مزیت خرید از خیابان لاله‌زار این است که می‌توانید لوسترها و لوازم روشنایی با کیفیت و طراحی‌های متنوع را از مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف در یک مکان مرکزی پیدا کنید. با این حال، به علت تنوع فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در خیابان لاله‌زار، توصیه می‌شود قبل از خرید، طرح‌ها، کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش را مقایسه کرده و از جایی خرید کنید که بهترین انتخاب برای شما باشد. توجه داشته باشید که این بازار همه روزه بجز روزهای تعطیل، از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب باز است.

نحوه دسترسی به خیابان لاله‌زار: راحت‌ترین مسیر دسترسی استفاده از ایستگاه سعدی در خط یک مترو است که بعد از کمی پیاده روی کنید به این خیابان می‌رسید.

پبیشنهاد مطالعه: فرصتی محدود برای سرمایه‌گذاری با خرید خانه در شهرک گلستان

تعداد کلمات مطلب: 1252

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

شیک‌ترین مدل‌های دکوراسیون نشیمن به سبک بریتانیایی

دکوراسیون نشیمن به سبک بریتانیایی به ظرافت، راحتی و ظرافت معروف است. این سبک با استفاده از…