بهترین محله تهران برای زندگی مجردی کجاست؟

1
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر مجبور یا علاقه‌مند به زندگی مجردی در تهران هستید، گزینه‌های مناسب زیادی پیش روی شما هستند. به شرط آنکه بودجه‌ای متناسب با محله انتخابی خود داشته باشید.
singlelifeintehran

بهترین محله تهران برای زندگی مجردی کجاست؟ انتخاب گزینه‌ای که هم از نظر هزینه و هم دسترسی به مناطق مهم تهران ایده‌آل باشد، انتخابی دشوار است. چالش انتخاب محله مناسب و خانه مناسب افراد مجرد، اولین چالشی است که تمام کسانی‌که به دنبال زندگی مجردی هستند، با آن مواجه می‌شوند. چالشی که بعضی افراد را مجبور به زندگی در پانسیون‌ها و خانه‌های اشتراکی می‌کند. با ما در دلتامگ همراه باشید.

دلایل افزایش خانه‌های مجردی در تهران

شرایط اقتصادی نامناسب و نبود شغل کافی در شهرهای کوچک، سالیانه افراد زیادی را روانه پایتخت می‌کند. دانشجویانی که بعد از دانشگاه به دلیل نبود بستر شغلی مناسب در شهرهای خود، تهران را برمی‌گزینند و شاغلین آزادی که برای گذران زندگی مجبور به انجام کارهای سیاه در تهران می‌شوند. اما سوال این است که بهترین محله تهران برای زندگی مجردی کجاست ؟

انتخاب خانه متناسب با بودجه کارمندی

کسانی‌که برای کار و درس به تهران می‌آیند ممکن است گزینه‌های مالی مناسبی پیش رویشان نباشد. از طرف دیگر، کسانی‌که در تهران به هر دلیلی زندگی مجردی را برگزیده‌اند نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

واضح است که مهم‌ترین عامل در انتخاب خانه مجردی بودجه اشخاص است. اما  فراتر از گزینه مالی، فرهنگ متناسب محله‌ها با زندگی مجردی است. در برخی محله‌های تهران به دلیل ناآشنایی با پدیده زندگی مجردی، مجردها با مشکلات بسیاری مواجهند. اما برخی دیگر از محله‌های تهران دوستدار مجردها هستند.

محله جردن انتخابی برای زندگی مجردی پولدارها

اجاره خانه برای مجرد در تهران گزینه‌های زیادی ندارد. گزینه مناسب برای پولدارها محله جردن است که فرهنگی ایده‌آل برای مواجهه با افراد مجرد و زندگی مجردی آن‌ها دارد. این محله آپارتمان‌هایی در متراژهای مختلف و در لوکیشن‌های مناسب برای افراد شاغل، روی میز می‌گذارد. اگر برای انتخاب یا خرید خانه در جردن علاقه‌مند به جستجوی بیشتر هستید در مطلب خرید آپارتمان در محله جردن راهی برای سرمایه گذاری با این گزینه‌ها آشنا شوید.

اما آیا همه مجردها بودجه متناسب برای زندگی در محله جردن با قیمت‌های رو به افزایش آن را دارند؟

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی بدون گوشت و مرغ

singlelifeintehran

محله نواب سلسبیل انتخاب متناسب با بودجه کم

برای مجردهایی که به دنبال کسب درآمد یا تحصیلات به تهران آمده‌اند و بودجه زیادی به همراه ندارند، بهترین محله تهران برای زندگی مجردی کجاست ؟ نواب و سلسبیل از قدیمی‌ترین محلات تهران هستند که در سال‌های اخیر میزبان افراد مجرد زیادی از سراسر ایران بوده‌اند و این مسأله بیش از هر چیز به قیمت مناسب خانه در این دو محله بازمی‌گردد.

محله نواب با نزدیک به مرکز شهر و دسترسی مناسب به خطوط مترو و اتوبوس و مناسب بودن قیمت رهن و اجاره خانه‌ها بهترین محله تهران برای زندگی مجردی به شمار می‌رود. محله‌ای که با نزدیکی به مراکز خرید روزمره رفاه حداقلی مناسب افراد مجرد را فراهم می‌کند. برای جستجو در گزینه‌های مناسب محله نواب و سلسبیل اجاره آپارتمان در نواب تهران را مطالعه کنید.

محله نواب برای زندگی مجردی

منطقه ۷

یک گزینه دیگر در پاسخ به سوال بهترین محله تهران برای زندگی مجردی کجاست؟ را می‌توان در منطقه ۷ تهران و محدوده خیابان بهار پیدا کرد. این منطقه نیز با آپارتمان‌هایی در متراژهای کوچک و اجاره‌های مناسب و دسترسی به مرکز شهر تهران دوستدار مجردها محسوب می‌شود. در این محله نیز با توجه به بالا بودن تعداد مجردها فرهنگ متناسب با زندگی مجردی به چشم می‌خورد.

همان‌طور که کفته شد در این سه نقطه بیش از هر جای دیگری، اجاره خانه برای مجرد در تهران گزینه‌ای در دسترس است و این محله‌ها را می‌توان در صدر لیست بهترین محله تهران برای زندگی مجردی قرار داد.

پیشنهاد مطالعه: با یک میلیارد در خیابان جمهوری صاحب خانه شوید! را بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 583

یک نظر

  1. ناشناس

    14 تیر 1402 در 7:50 ق.ظ

    بر باعث و بانی این وضعیت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

بالاخره نان چاق کننده است یا برنج؟

نان بخوریم یا برنج؟ بله، برنج و نان هر دو مواد غذایی اصلی و مهمی هستند که در رژیم غذایی بس…