اجاره خانه و خرید آپارتمان در جوانمرد قصاب چقدر بودجه می‌خواهد؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله جوانمردقصاب، با پیشینه‌ای جذاب و تاریخی همچنین امکان دسترسی راحت به سایر نقاط تهران بهترین انتخاب برای خرید خانه به شمار می‌آید.
خرید آپارتمان در جوانمرد قصاب

وجود آرامگاه‌های متعدد در کنار بناهای تاریخی و تفریحی در شهرری سبب شده این شهر از دیرباز تا کنون مورد توجه افراد بسیاری قرار بگیرد و مردم از آن به عنوان یک شهر مذهبی یاد کنند. در کنار بارگاه متبرک حرم عبدالعظیم حسنی، آرامگاه بزرگان بسیاری قرار دارد که یکی از آن‌ها آرامگاه جوانمرد قصاب است؛ شاید تا کنون نام محله جوانمرد‌ قصاب به گوشتان خورده باشد و از شنیدن نام این محله متعجب شده باشید. چنانچه قصد خرید آپارتمان در جوانمرد قصاب را دارید و کنجکاو شده‌اید بیشتر درباره این محله بدانید تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

چند نمونه از آگهی‌های شهر ری در سایت ملکی دلتا

خرید آپارتمان در جوانمرد قصاب

جوانمرد‌ قصاب منطقه چند است؟

محله جوانمرد‌ قصاب از محلات قدیمی در جنوب‌شرق تهران است که در منطقه 20 شهرداری واقع شده است. نام این محله برگرفته از نام یاران امام علی(ع) است. این محله از شمال با خیابان فداییان اسلام و بزرگراه آزادگان، از شرق با بلوار بسیج و از جنوب با بزرگراه کریمی، خیابان کمیل و خیابان شهید رجایی محدود شده است. همچنین در مجاورت با محله‌های دولت آباد، یاخچی آباد، کیانشهر جنوبی، شهادت، علی آباد جنوبی، تختی، حمزه آباد، دیلمان و منصوریه منگل قرار دارند.

نقشه محله جوانمردقصاب

دسترسی به محله جوانمرد‌ قصاب

این محله از لحاظ دسترسی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. چرا که در طرح ترافیک روج و فرد قرار ندارد و شما می‌توانید به راحتی از اتومبیل خود استفاده کنید. خیابان‌های مهم این محله شامل کمیل، شهدا، شهید حضرتی، شهید‌ اختری و شهید حنیفه‌زاده می‌باشند. از طرفی ایستگاه مترو جوانمردقصاب در این محله دسترسی به سایر نقاط تهران را برای ساکنین خود فراهم کرده است. علوه بر آن ایستگاه‌های تاکسی و خطوط اتوبوس تندرو فراوانی در این محله به چشم می‌خورند؛ بنابراین شما با خرید آپارتمان در جوانمرد قصاب، از این بابت دچار مشکل نمی‌شوید.

خرید آپارتمان در جوانمرد قصاب

امکانات محله جوانمرد‌ قصاب

این محله از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است. به گونه‌ای که مدارس متعددی که دذر این منطقه قرار دارد این امکان را فراهم کرده است تا هنگام خرید خانه در این محله از جانب ثبت‌نام فرزندان خود استرسی نداشته باشید. علاوه بر آن در این محله مراکز خرید متنوعی چون پاساژقائم و پاساژ ولیعصر به چشم می‌خورند. همچنین بوستان‌های فراوانی در این محله وجوددارد که با انتخاب آن‌ها می‌توانید اوقات خوشی را کنار عیزانتان رقم بزن.

مطلب پیشنهادی:  برای خرید آپارتمان در زعفرانیه چقدر بودجه نیاز است؟

خرید آپارتمان در جوانمرد قصاب

قیمت خرید آپارتمان در جوانمرد قصاب

انتخاب محله خوب مهم‌ترین گزینه در خرید خانه است. چرا که هرچقدر هم که داخل خانه موردنظر شما به دلخواه شما باشد؛ اما در صورتی که از محله خوبی برخوردار نباشد موجب می‌شود که از خرید خانه خود نیز پشیمان شوید. بنابراین بسیاری از افراد نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند.

آنچه که در تعیین قیمت ملک تاثیر گذار است متراژ، موقعیت جغرافیایی و قدمت‌بنا است. در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در جوانمرد قصاب بین 40 تا 50 میلیون متغیر است؛ بنابراین شما برای آپارتمان در حوانمرد قصاب برای یک واحد 145 متری به 7 میلیارد و 500 میلیون بودجه نیاز دارید. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر می‌توانید جدول زیر را مشاهده کنید.

متراژسن بناقیمت هر متر مربع(تومان)قیمت کل(تومان)
79 مترنوساز50,633,0004,000,000,000
216 متر6 سال ساخت157,407,00034,000,000,000
90 متر5 سال ساخت166,556,00014,990,000,000

بررسی قیمت اجاره آپارتمان در جوانمرد قصاب

در صورتی که بودجه کافی برای خرید خانه ندارید، می‌توانید با یک مبلغ مناسب نسبت به اجاره آپارتمان در جوانمرد قصاب اقدام کرده و خانه دلخواه خود را پیدا کنید؛ برای آگاهی از جدیدترین قیمت‎‌های رهن و اجاره جدول زیر را مساهده کنید.

متراژسن بناقیمت رهن(تومان)قیمت اجاره(تومان)
75 متری8 سال ساخت400/000/000-------
85 متری10 سال ساخت650/000/000-------
53 متر4 سال ساخت350/000/0001/000/000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…