چربی سوزی در خواب با چند اقدام ساده

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چربی سوزی در خواب یک رویا نیست. با انجام تکنیک‌هایی می‌توانید بدون زحمت زیاد، به وزن مناسب خود دست یابید.
چربی سوزی در خواب

چربی سوزی در خواب با انجام ترفندهایی در تغذیه و سبک زندگی امکان‌پذیر است. اگر از روش‌های تنفسی مناسب و نحوه درست خوابیدن در تخت آشنا شده و آن‌ها را فرا گیرید، می‌توانید هنگام خواب هم از مزایای تنفس مناسب استفاده ببرید. با ما در دلتامگ همراه باشید.

چربی سوزی در خواب

راه‌های چربی سوزی در خواب

مصرف مواد غذایی مناسبی که در تمام شبانه‌روز سوخت‌و‌ساز بدن شما را بالا نگه دارد، در کنار مدیریت استرس و افزایش کیفیت خواب و روش‌های تنفسی مناسب برای چربی‌سوزی، همه و همه به شما کمک می‌کنند که چربی سوزی در خواب را تجربه کنید.

۱. مصرف مواد غذایی با اثر چربی‌سوز

مصرف مواد غذایی با اثر چربی‌سوز می تواند به شما کمک کند تا در شب چربی بسوزانید. برخی از این مواد غذایی شامل فلفل قرمز، زنجبیل، سیر، گیاهان دارویی مانند رزماری و آویشن و ماهی‌های چرب مانند ماهی سالمون هستند.

مصرف پروتئین در وعده غذایی شب نیز سوخت‌وساز بدن را بالا برده و شما را به هدف چربی سوزی در خواب نزدیک می‌کند. برخی از منابع پروتئین شامل ماهی، گوشت، تخم مرغ و لبنیات هستند.

۲. تنظیم سطح هورمون‌های بدن

سطح هورمون‌های بدن نقش مهمی در فرآیند چربی‌سوزی دارند. برای تنظیم سطح هورمون های بدن، می‌توانید از روش‌های مختلفی از قبیل مصرف دارو، برنامه غذایی مناسب و فعالیت فیزیکی در طول روز بهره‌مند شوید.

چربی سوزی در خواب

۳. تمرین‌های تنفسی

تمرین‌های تنفسی به شما کمک می‌کنند تا چربی های اضافی را سوزانده و فرآیند لاغری را تسریع کنید. برخی از تمرین‌های تنفسی شامل تنفس عمیق، تنفس شکمی و تکنیک‌های تنفسی دیگری که می‌توانید در یوگانیدرا بیابید، به شما کمک می‌کنند در طول خواب نیز، از تاثیرات آن‌ها بهره‌مند شوید. یکی از این تمرین‌ها در مطلب یک تکنیک برای راحت خوابیدن در شب در دسترس شماست.

مطلب پیشنهادی:  اگر پول بی‌انتها می‌خواهید به سراغ این چاه مرموز بروید!

۴. مصرف چای سبز در شب

اگر از مشکلات مرتبط با فشار خون پایین در امان باشید، نوشیدن چای سبز در شب و قبل از خواب، پروسه چربی سوزی در خواب را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

۵. بهبود کیفیت خواب

کیفیت مناسب خواب شب، چربی سوزی در خواب را ممکن می‌سازد. برای بالا رفتن کیفیت خواب، از تغذیه مناسب، مدیریت استرس و تکنیک‌های آرام‌سازی سیستم پاراسمپاتیک بدن بهره‌مند شوید.

۶. استفاده نکردن از پتو به‌هنگام خواب

وقتی در دمای سردتر به خواب روید، متابولیسم بدن شما افزایش پیدا کرده و چربی سوزی در شب برای شما اتفاق می‌افتد. هوای خنک در هنگام خواب، همچنین میزان چربی سالم بدن را افزایش می‌دهد و از این طریق به بدن کمک می‌کند که از شر قند خون غیر ضروری خلاص شده و کالری بیشتری بسوزاند.

پیشنهاد مطالعه: 5 مورد از مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان را بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…