بهترین مدیران متولد چه ماهی هستند؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طبق آخرین بررسی‌هایی که انجام شده است، مدیران بر اساس ماه تولدشان ارزیابی شده‌اند و شما با استفاده از این ارزیابی می‌توانید از خصوصیات مدیر مدنظرتان مطلع شوید.
بهترین مدیران

بعضی از افراد ذاتا مدیر به دنیا آمده‌اند اما بعضی دیگر این‌گونه نیستند. اگر به مطالب روانشناسی شخصیت علاقه دارید، بد نیست که این مطلب از دلتا مگ را بخوانید تا بدانید که بهترین مدیران به ترتیب متولد چه ماهی هستند و چه استعدادی در زمینه مدیریت دارند.

فروردین از بهترین مدیران

فروردین از بهترین مدیران

فروردین ماهی‌ها کلا مدیر به دنیا آمده‌اند و در این زمینه شاید اولین نفرها باشند. آن‌ها افرادی مصمم، منطقی و تشنه یادگیری هستند و‌ می‌توانند به دیگران کمک کنند که عملکرد بهتری داشته باشند. آن‌ها همچنین افراد خلاق و نوآوری هم هستند.

شهریور

شهریور ماهی‌ها به صورت هدفمند، مدیر و رهبر هستند. این رئیس‌ها نه تنها‌ می‌خواهند محصولات شرکت خودشان را ارتقا دهند، بلکه به دنبال ارتقا دیگران هم هستند. آن‌ها روی علایق انسانی سرمایه‌گذاری زیادی‌ می‌کنند و کار کردن با آن‌ها فوق‌العاده است.

آذر یکی از بهترین مدیران

آذر ماهی‌ها مدیران بسیار خوبی هستند. آن‌ها نوآوری، کشف استعدادها و ایده‌های ناب را باور‌ می‌کنند و در نتیجه ظرفیت درونی هر شخص را به خوبی به کار‌ می‌بندند. آن‌ها خوب فکر‌ می‌کنند و به دنبال استقلال فردی زیادی هستند و‌ می‌توانند مدیران و کارآفرینان خوبی باشند.

مهر

مهر ماهی‌ها معمولاً ذهن بازی دارند، عادلانه فکر‌ می‌کنند و در اکثر اوقات‌ می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. مهر ماهی‌ها عاشق مردم هستند؛ بنابراین دوست دارند با افراد زیادی کار کنند.

اردیبهشت از بهترین مدیران

اردیبهشت از بهترین مدیران

اردیبهشت ماهی‌ها قدرشناس‌ترین مدیران هستند اما‌ می‌خواهند همه چیز را آن‌طور که در ذهن خود دارند اجرا کنند. مارک زاکربرگ موسس فیس‌بوک یک اردیبهشت ماهی است.‌ می‌توانید به متولدین این ماه به عنوان مدیر اعتماد کنید و در کار خود بدرخشید.

خرداد

خرداد ماهی‌ها در انجام چند کار به طور همزمان استاد هستند. آن‌ها به یک باره ایده‌های ناب را پیدا‌ می‌کنند و‌ می‌توانند در هر جنبه‌ای از شغل خود؛ چه در صنعت و چه در یک شرکت خوش بدرخشند.

تیر از بهترین مدیران

تیر ماهی‌ها افراد خوش اخلاق، گرم و روسایی دوست‌داشتنی هستند. خیلی راحت‌ می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید. معمولاً درک بالایی از حرف‌های زیردستانشان دارند و اکثر افراد از اینکه مدیر تیرماهی دارند احساس رضایت‌ می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:  خواص روغن آرگان برای مو مثل یک معجزه است

دی

دی ماهی‌ها به خاطر اینکه چهارچوب خاصی در زندگی‌شان دارند،‌ می‌توانند انسان‌های موفقی باشند. یعنی وقتی با آن‌ها کار‌ می‌کنید،‌ می‌دانید که برنامه چیست، چه چیزهایی در انتظار شماست، چه استانداردهایی واقع‌بینانه نیست وچه اتفاقاتی قرار است بیفتد؛ در نتیجه تعجب نمی کنید.

اسفند

اسفند ماهی‌ها افرادی حساس و خلاق هستند. کسانی که با آن‌ها کار‌ می‌کنند همیشه راحت و شاد هستند. البته که اسفند ماهی‌ها مدیرانی هستند که قانون می‌گذارند و انتظاراتی ویژه از کارمندان خود دارند و بیشتر زمان خود را صرف انجام کار‌های خلاقانه‌ می‌کنند. این افراد شاید به اندازه ماه‌های دیگر ویژگی‌های مدیریتی قوی نداشته باشند.

مرداد

مرداد ماهی‌ها مدیران خاصی هستند اما شاید کار کردن با آن‌ها رضایت‌بخش نباشد. آن‌ها کمی سختگیر و منتقد هستند. کار کردن با آن‌ها کمی ترسناک است. وقتی مدیر شما یک مرداد ماهی باشد، از اشتباه کردن‌ می‌ترسید.

آبان ماهی‌ها همکاران بسیار خوبی هستند

آبان

آبان ماهی‌ها همکاران بسیار خوبی هستند اما خیلی نمی‌توان به عنوان مدیر در کنار آن‌ها احساس خوبی داشت. آن‌ها ذاتا مدیر به دنیا نیامده‌اند و دوست دارند که خیلی مهم به نظر برسند و همین باعث‌ می‌شود که گاهی اوقات یک مدیر بی‌منطق شناخته شوند.

بهمن

بهمن ماهی‌ها بدترین مدیران هستند. همیشه تمایل به مدیریت دارند اما اصلاً در این کار پر قدرت نیستند. مشکل اینجاست که بیش از حد متفاوت از دیگران فکر‌ می‌کنند و کمی عجیب و غریب به نظر‌ می‌رسند. بنابراین کار کردن با آن‌ها راحت نیست.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از روانشناسی چگونه بر اساس تئوری انتخاب رفتار کنیم؟ را بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 589

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

راز کوکو سبزی خوشمزه که کسی به شما نمی‌گوید!

کوکو جزو غذاهای بسیار ساده، اقتصادی و خوشمزه است که طرفداران بسیاری دارد؛ چرا که در مدت زم…