در کوتاه‌ترین زمان هود آشپزخانه را برق بیندازید!

1
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هود آشپزخانه از جمله تجهیزاتی است که به دلیل ارتباط نزدیک با پخت و پز و چربی به نظافت بیشتری نیاز دارد. به همین منظور ما قویترین مایع تمیز کننده را در این مطلب معرفی کرده‌ایم.
تمیز کردن هود آشپزخانه

هود جزو وسایل بسیار کاربردی در  آشپزخانه است که هوا و دوده‌های موجود در محیط آشپزخانه را تصفیه می‌کند؛ به همین جهت زودتر از سایر وسایل کثیف می‌شود و چربی‌ها روی سطح آن تجمع می‌کنند. بسیاری از ما روش‌های مختلفی را برای تمیز کردن هود آشپزخانه امتحان کرده‌ایم و آنگونه که بخواهیم به نتیجه دلخواهی دست پیدا نکرده‌ایم. برای حل این مشکل تا انتهای مطلب با دلتامگ همراه باشید تا با معرفی چند مواد در دسترس هود آشپزخانه را مانند روز اول تمیز کنید.

تعداد کلمات مطلب: 689

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. محسن

    12 اسفند 1401 در 3:11 ق.ظ

    درود و سپاس بابت مطالب خوبتون
    اتفاقا من دو روزی هست روی طوری های هواکش هود کار میکنم،اول طرفشویی رو پراز آب جوش جوش همراه با سرکه سفید کردم گذاشتم خیس خوردن بعد اگر طوری ها از نوعی باشن که توی تصویر گذاشتید،دقت کنید سه تا پیچ میخوره دو پیچ واسه خارج کردن کلید درآوردن طوری ها از هوده و یک پیج رو باز کنید میتونید اون طوری ها رو تکه تکه کنید و جدا جدابشورید،من با اینکه زود به زود میشورم بازشون کردم خیلی اوضاع خراب بود ولی با مایع سیو تمیزشون کردم و مجدد بستم،اینهو روز اول شدن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

10 وسیله که خانه شما را شیک و با کلاس می‌کند

دکوراسیون خانه شیک باعث می‌شود تا خانه شما جلوه‌ای زیبا بیابد. یک نکته جالب که باید برای د…