رپورتاژ آگهی

نکاتی که پیش از خرید ملک در اسپانیا باید بدانید!

0
0
زمان مطالعه: 6 دقیقه
یکی از مزیت‌هایی که کشور اسپانیا نسبت به کشورهای دیگر دارد این است که شما می‌تواند از طریق سرمایه‌گذاری بر روی خرید ملک در اسپانیا برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنید.
خرید خانه در اسپانیا

 در این جا قرار است درباره گرفتن اقامت از طریق خرید خانه در اسپانیا صحبت کنیم؛ اگر می‌خواهید درباره شرایط مهاجرت به اسپانیا و روش‌های دیگر اخذ اقامت اسپانیا بدانید موسسه مهاجرتی عالیان ویزا می‌تواند دراین‌رابطه به شما کمک کند.

نکاتی که پیش از خرید ملک در اسپانیا باید بدانید

اسپانیا یکی از کشورهایی است برای اقامت ایرانیان بسیار مناسب است. روش‌هایی مختلفی برای اخذ اقامت کشور اسپانیا وجود دارد؛ یکی از این روش‌هایی که می‌تواند به شما برای گرفتن اقامت اسپانیا کمک کند، خرید خانه در اسپانیا است. در این جا قرار است درباره گرفتن اقامت اسپانیا با خرید خانه صحبت شود؛ اگر می‌خواهید درباره شرایط مهاجرت به اسپانیا و روش‌های دیگر اخذ اقامت اسپانیا بدانید موسسه مهاجرتی عالیان ویزا می‌تواند دراین‌رابطه به شما کمک کند. موسسه مهاجرتی عالیان ویزا شرایط مشاوره رایگان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با بهره‌گیری از مشاوران مجرب این مؤسسه مسیر مناسب مهاجرت خود را پیدا کنید و برای مهاجرت به کشوری که می‌خواهید اقدام کنید.

آیا اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک امکان‌پذیر است؟

کشور اسپانیا در شبه‌جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. موقعیت جغرافیایی این کشور به صورتی است که از جنوب و شرق با دریای مدیترانه، از شمال و شمال شرق با فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای و از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم مرز است. مرز اسپانیا با پرتغال به عنوان طولانی‌ترین مرز یکپارچه در اروپا شناخته می‌شود. درصورتی‌که به اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در اسپانیا و خرید ملک در اسپانیا فکر می‌کنید، لازم است بدانید که کشور اسپانیا از نظر اقتصادی در رتبه سیزدهم کشورهای اقتصاد بزرگ جهان و در رتبه پنجم کشورهای اقتصاد بزرگ عضو اتحادیه اروپا قرار دارد.

باتوجه‌به وضعیت اقتصادی بالا و روبه‌رشد کشور اسپانیا، این کشور می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای سرمایه‌گذاری و مهاجرت در بین کشورهای دیگر باشد. یکی از مزیت‌هایی که کشور اسپانیا نسبت به کشورهای دیگر دارد این است که شما می‌تواند از طریق سرمایه‌گذاری بر روی خرید ملک در اسپانیا برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنید. البته لازم به ذکر است که اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در اسپانیا با خرید ملک شرایطی دارد که درصورتی‌که می‌خواهید از این راه برای اقامت کشور اسپانیا اقدام کنید باید شرایط اقامت اسپانیا با خرید خانه را برای خود فراهم کنید. در پایین برای شما به شرایط اخذ ویزا از طریق خرید خانه اسپانیا پرداخته شده است.

شرایط اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک چیست؟

همان‌طور که گفته شد برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری در اسپانیا باید شرایطی را فراهم کنید؛ یکی از این شرایط گرفتن گلدن ویزا کشور اسپانیا است. برای اینکه بتوانید گلدن ویزا کشور اسپانیا را بگیرید باید حداقل به‌اندازه 500 هزار یورو در کشور اسپانیا با خرید خانه سرمایه‌گذاری کنید. شرط دیگر اخذ اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا این است که باید گلدن ویزا کشور اسپانیا را هر دو سال یکبار تمدید کنید. در این صورت می‌توانید بعد از گذشت 4 سال از سرمایه‌گذاری در اسپانیا، برای گرفتن ویزای دائم این کشور اقدام کنید.

بعد از اقدام برای ویزای دائم اسپانیا، در ابتدا به شما ویزای اقامت موقت ۵ساله تعلق می‌گیرد و در نهایت بعد از گذشت 9 سال از اقامت شما در کشور اسپانیا، شما جز شهروند کشور اسپانیا محسوب می‌شوید و پاسپورت کشور اسپانیا را دریافت می‌کنید. زمانی که پاسپورت اسپانیا را از طریق سرمایه‌گذاری در اسپانیا دریافت کنید، می‌توانید به همراه افراد خانواده‌تان از تمامی حقوق شهروندی و خدمات رفاهی کشور اسپانیا مانند تحصیل، ثبت شرکت، استخدام در مراکز دولتی و خصوصی و غیره بهره‌مند شوید.

خرید خانه در اسپانیا

نحوه خرید خانه در اسپانیا

بعد از این که دانستید شرایط لازم برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک چیست، لازم است درباره نحوه خرید خانه در اسپانیا نیز اطلاعات لازم را کسب کنید. برای این که بتوانید در کشور اسپانیا ملکی خریداری کنید در ابتدا لازم است برای دریافت ویزای توریستی ۳ماهه اقدام کنید.

سپس پس از دریافت ویزای توریستی با سفر به کشور اسپانیا و انتخاب شهر مقصد خود و مشاهده ملک در شهر مقصد باید ملکی را برای خرید در شهر مقصد انتخاب کنید و سپس برای خرید ملک اسپانیا اقدام کنید. سپس می‌توانید بعد از خرید خانه در اسپانیا برای گرفتن گلدن ویزا اقدام کنید.

برای خرید خانه در اسپانیا باید قبل از پرداخت هزینه خرید ملک، استعلام‌های موردنیاز آن، که برای شما در پایین درج شده است، گرفته شود سپس به دفتر اسناد رسمی در کشور اسپانیا ارجاع داده شود.

  • اعتبار شرکت املاک
  • استعلام بدهی‌های مربوط به ملک
  • استعلام ثبت زمین
  • استعلام بدهی ادارات آب، برق و گاز

بعد از گرفتن استعلام‌ها و ارجاع دادن آن‌ها، می‌توانید برای بستن قرارداد خرید ملک با شرکت املاک اقدام کنید. لازم به ذکر است که برای بستن قرارداد باید مدارکی که در پایین گفته شده است را نیز همراه خود داشته باشید.

  • فرم درخواست ویزا
  • عکس پرسنلی
  • پاسپورت دارای اعتبار
  • فرم عدم سوءپیشینه
  • اثبات تمکن مالی با ارائه نامه از بانک برای داشتن 5000 یورو در بانک
  • سلامت پزشکی
  • ویزای توریستی ۳ماهه اسپانیا
مطلب پیشنهادی:  استفاده از دفترچه بیمه درمانی دیگران چه عواقبی دارد؟

خرید خانه در اسپانیا

توصیه می‌شود درصورتی‌که برای خرید ملک در اسپانیا به زبان اسپانیایی یا انگلیسی مسلط نیستید حتماً از فردی که حداقل به یکی از این دو زبان مسلط است برای خواندن قرارداد کمک بگیرید تا با مشکلی برای خواندن قرارداد مواجه نشوید.

پیشنهاد می‌شود برای این که مشکلی در روند خرید ملک در اسپانیا برای شما ایجاد نشود از وکلای مهاجرتی که در این کار تجربه دارند کمک بگیرید تا مسیر دریافت ویزای سرمایه‌گذاری در اسپانیا برای شما استرس و دردسر کمتری ایجاد کند.

مؤسسه مهاجرتی عالیان ویزا نیز می‌تواند به شما در این راه کمک کند و باعث شود مسیر خرید خانه در اسپانیا و دریافت ویزا از این طریق را راحت‌تر و سریع‌تر طی کنید و در زمان کمتری گلدن ویزا را دریافت کنید.

مزایای اقامت اسپانیا با خرید ملک

کشور اسپانیا یکی از کشورهایی است که مزایای زیادی برای سرمایه‌گذاری و اخذ ویزا از این طریق دارد. برای مثال یکی از مزیت‌های بزرگ کشور اسپانیا نسبت به کشورهای دیگر این است که شما برای اخذ اقامت این کشور می‌توانید برای خرید ملک ارزان در اسپانیا اقدام کنید.

به این دلیل که در سال‌های اخیر قیمت خرید ملک در اسپانیا افت شدیدی پیدا کرده است و شما در حال حاضر می‌تواند با قیمت ارزان‌تری نسبت به کشورهای دیگر برای خرید ملک ارزان در اسپانیا اقدام کنید.

خرید ملک ارزان در اسپانیا مزیت دیگری نیز برای شما دارد؛ انتظار می‌رود باتوجه‌به کاهش قیمت خانه در اسپانیا در سال‌های گذشته، قیمت ملک در سال‌های آینده افزایش پیدا کند. به همین دلیل خرید ملک در اسپانیا می‌تواند در آینده برای شما سودآور نیز باشد.

خرید خانه در اسپانیا

البته مزیت‌های دیگری به‌غیراز پایین‌بودن قیمت خانه در اسپانیا نیز وجود دارد که در پایین به آن‌ها اشاره شده است.

  • داشتن حق رفت‌وآمد آزاد در 26 کشور
  • آب‌وهوای مناسب
  • هزینه زندگی پایین نسبت به کشورهای اروپایی دیگر
  • اجازه تحصیل رایگان برای همه اعضای خانواده
  • استفاده از خدمات درمانی رایگان برای همسر و فرزندان
  • اجازه کار در مراکز دولتی یا خصوصی
  • مالکیت کامل ملک
  • امکان اخذ ویزا آمریکا و انگلستان

جمع‌بندی

خرید ملک در اسپانیا یکی از روش‌هایی است که می‌تواند به متقاضیان کمک کند تا بتوانند برای اخذ ویزای دائم کشور اسپانیا اقدام کنند. البته خرید ملک اسپانیا کار بسیار پیچیده‌ای است که اگر که توسط افراد مجرب انجام نشود می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در مسیر اخذ ویزا اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری شود.

معمولاً افرادی که به‌تنهایی و بدون کمک و مشاوره گرفتن از وکلای مهاجرتی به خرید ملک در اسپانیا اقدام می‌کنند با مشکلاتی مانند کامل نبودن امکانات خانه و مطابق نبودن امکانات با امکانات گفته شده توسط فروشنده، طولانی‌شدن روند اقامت اسپانیا با خرید ملک، عدم دریافت اقامت اسپانیا و مشکلات دیگر مواجه می‌شوند. به همین دلیل توصیه برای این که در زمان کمتری بتوانید از طریق خرید ملک در اسپانیا و سرمایه‌گذاری برای دریافت اقامت اسپانیا اقدام کنید حتماً از وکلای مهاجرتی کمک بگیرید. البته لازم است قبل از این که از مؤسسه‌ها و وکلای مهاجرتی کمک بگیرید، آگاهی لازم را درباره مهاجرت به اسپانیا و نحوه دریافت اقامت اسپانیا کسب کنید.

به این دلیل که برخی از مؤسسه‌ها و افراد سودجو و کلاهبردار ممکن است از ناآگاهی شما در این زمینه سو استفاده کنند و در روند مهاجرتی و اخذ اقامت شما مشکل ایجاد کنند. پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از ایجاد این مشکل برای دریافت اقامت خود از مؤسسات مهاجرتی معتبر مانند مؤسسه عالیان ویزا کمک بگیرید. عالیان ویزا با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و با ده سال سابقه موفق در حوزه مهاجرت، همواره به‌روزترین و دقیق‌ترین اطلاعات مربوط به مهاجرت را به شما عزیزان ارائه می‌نماید. جهت دریافت مشاوره رایگان و سریع، می‌توانید فرم ارزیابی را تکمیل نمایید و اطلاعات تماستان وارد کنید تا با شما تماس گرفته شود و یا با شماره‌های مؤسسه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس موسسه عالیان ویزا

  • 2188801403 (98+)
  • 2188570160 (98+)
  • 2188088968 (98+)
  • 2188567326 (98+)

شماره های تماس اروپا (واتس آپ):

    • 449376868 (358+)
    • 15733870938(49+)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات حقوقی

همچنین بخوانید

قانون جدید سهم زن از ارث شوهر

طبق قانون مدنی، سهم زن از ارث شوهر در صورتی که مرد فرزندی داشته باشد یا نداشته باشد متفاوت…