با راهکارهای ساده و کم هزینه داخل خانه را بازسازی کنید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر قصد بازسازی خانه را با کمترین مقدار هزینه را دارید، نکات مهم بازسازی خانه را در این مطلب مشاهده کنید.
ایده‌های بازسازی خانه با هزینه کم

نیاز به تنوع و ایجاد تغییر در فضایی که در آن زندگی می‌کنیم، کاملا طبیعی است. قطعا تا به‌حال متوجه شده‌اید که کوچکترین تغییر در دکوراسیون و چیدمان خانه چه تاثیر شگفت‌انگیزی در بهبود حال روحی شما دارد. از سوی دیگر بازسازی صفر تا صد خانه، نیازمند صرف هزینه بالایی است. بنابراین اگر قصد بازسازی خانه را دارید، مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید در نظر گرفتن نیازها و برآورد کل هزینه است. با دلتامگ همراه باشید تا در این مطلب با ایده‌های بازسازی خانه با هزینه کم آشنا شوید.

ایده‌های بازسازی خانه با هزینه کم

باتوجه به اینکه بازسازی کل خانه، علاوه بر زمان‌بر بودن آن به هزینه بالایی نیز دارد. در نتیجه می‌توانید با تغییرات جزئی در خانه

 تغییر رنگ دیوار

یکی از راه‌های ساده برای بازسازی خانه، تغییر رنگ دیوار است. از آنجایی‌که رنگ کردن همه دیوارهای خانه هزینه زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم تنها بخش‌هایی از آن را رنگ کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک دیوار یا فقط سقف را رنگ کنید. تغییر رنگ دیوار روح تازه‌ای به خانه می‌بخشد.

 

تغییر رنگ کاغذدبواری و درب کابینت

 تغییر نورپردازی

حذف و اضافه کردن لامپ‌ها با توجه به نیاز خانه تغییر زیادی در آن ایجاد می‌کند. برای این منظور می‌توانید لامپ‌های قدیمی منزل را با مدل‌های متفاوت موجود در بازار جایگزین کنید. قطعا تا به‌حال متوجه شده‌اید که برخی از خانه‌ها فضایی تاریک و بی‌روح دارند، برای بازسازی چنین خانه‌های استفاده از لامپ‌های پرنور توصیه می‌شود.

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام باید اولویت بندی کرد ، از جمله متداول‌ترین مراحلی که در فرایند بازسازی حمام و سرویس بهداشتی انجام می‌گیرد عبارتند از: عایق بندی دیوار و کف‌ها، تعمیر لوله کشی‌ها  و تاسیسات، تعویض کاشی‌ها ، تعویض شیرآلات، نصب تهویه مناسب، جا به جایی توالت‌های ایرانی با فرنگی  و طراحی قفسه‌ها و…. است.

مطلب پیشنهادی:  دکوراسیون اتاق خواب مدرن؛ ۳ ایده ساده و ارزان

 تعویض کفپوش خانه

یکی از بهترین ایده‌های بازسازی خانه با هزینه کم، تعویض کفپوش است. مدل و کیفیت کفپوشی که انتخاب می‌کنید، نقش مهمی در بودجه مصرفی شما دارد. می‌توانید از پارکت، سرامیک، کاشی و… استفاده کنید. نصب کاشی‌هایی با طرح و رنگ روشن، در بازسازی آشپزخانه مناسب‌تر است، زیرا در صورت کثیف شدن شستشوی آنها راحت‌تر خواهد بود و همین‌طور بودجه کمتری نسبت به پارکت و سرامیک لازم دارد.

تعویض شیرآلات قدیمی

تعویض شیرآلات قدیمی

شیرآلات با توجه به جنبه مصرفی بالایی که دارند، همواره در معرض دید شما هستند و هرچندوقت یک‌بار دچار پوسیدگی و زنگ‌زدگی می‌شوند. از این‌رو تعویض آنها با شیرآلات مدرن و زیبا علاوه بر تاثیر زیادی که در زیبایی خانه دارد، موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های آب مصرفی خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه: آماده سازی حیاط برای فصل پاییز

تعداد کلمات مطلب: 427

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

جدیدترین مدل چیدمان اتاق خواب پسرانه

روحیات دخترانه و پسرانه ممکن است در برخی جوانب متفاوت باشند و این تفاوت‌ها می‌تواند در نحو…