منابع مالی مسکن مهر پردیس از کجا تامین شد؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: بیش‌ از ۵۰ درصد از هزینه‌های ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس از منابع داخلی شرکت عمران پرداخت شده است.
مسکن مهر پردیس

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۲۰۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی، زیربنایی و محله‌ محور در پردیس گفت: ما در تمامی فازها حتی دورترین واحدهای مسکن مهر که دسترسی به آن‌ها مشکل بود آب و برق را وصل کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: در انتهایی‌ترین بلوک‌های مسکن مهر خط انتقال فاضلاب را منتقل کرده‌ایم. این اقدامات در بدترین شرایط مالی انجام شد.

هدایت تصریح کرد: بیش‌ از ۵۰ درصد از هزینه‌های ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس از منابع داخلی شرکت عمران پرداخت شده است.

مسکن مهر پردیس

او اضافه کرد: از زمان آغاز دوره جدید وزارت راه و شهرسازی بالغ‌ بر ۴۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای مسکن مهر هزینه‌ شده بود که هم‌اکنون میزان اعتبارات به ۶۲۰۰ میلیارد تومان رسیده‌ است.

وی ادامه داد: حدود ۸۰۰ میلیون تومان هم از طریق تهاتر اراضی برای تکمیل این واحدها هزینه‌ شده است.

هزینه 7 هزار میلیارد تومانی در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در مجموع حدود ۷ هزار میلیارد تومان در شهر پردیس هزینه شده است، گفت: ویروس کرونا و شیوع آن، تمامی گروه‌های هدف را تحت شعاع قرار داده است و بسیاری از این پروژه‌ها با مشکل مالی مواجه شده بودند. اما ما طبق مصوبه‌ای که به شرکت عمران شهرهای جدید ابلاغ شد، حتی یک ریال هم به آورده متقاضیان اضافه نکرده‌ایم.

مطلب پیشنهادی:  ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن اصفهان رکورد زد

وی افزود: ما در دو سال گذشته با افزایش شدید هزینه‌ها روبرو شدیم و در این شرایط تکمیل واحدها بسیار دشوار بود؛ اما این کار انجام شد.

هدایت با اشاره به اینکه از ۸۴ هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس، حدود ۷۰ هزار واحد افتتاح شده است، گفت: در دو تا سه ماه آینده هم ۶ هزار واحد را به متقاضیان تحویل خواهیم داد. تاخیر برخی از واحدها به این علت بود که  حدود ۱۰ هزار واحد را با تاخیر شروع کرده‌ایم و هم اکنون در مرحله فونداسیون قرار دارند.

هدایت با بیان این‌ که در بحث مسکن ملی هم حداکثر تا آذرماه اسکلت واحدها به اتمام می‌رسد، افزود: ما متناسب با ثبت‌نام متقاضیان و آورده آن‌ها واحدها را هم تکمیل خواهیم کرد.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع بیشتر از اخبار مسکن مهر پردیس مطالعه مطلب «ریزش ۳۰ درصدی قیمت مسکن در پردیس» را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

تعداد کلمات مطلب: 374

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه تورم مسکن و اجاره بها در اروپا و ایران

به گزارش خبرآنلاین : بررسی روند رشد اجاره‌ بها در کشورهای اروپایی نشان‌دهنده این است که کش…