خرید آپارتمان در افسریه از متری 20 تا 40 میلیون

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله افسریه، با بافت قدیمی و دسترسی راحت به مایحتاج زندگی؛ گزینه مناسبی برای آن دسته از افرادی به شمار می‌رود که به سکونت در این‌گونه محله‌ها علاقه دارند.
خرید آپارتمان در افسریه

اگر شما به دنبال زندگی در شرق تهران در محیطی دلنشین با امکانات رفاهی هستید، افسریه تهران مکانی عالی برای شما است. خرید آپارتمان در افسریه تهران این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی به سایر محله‌ها دسترسی داشته باشید؛ برای آشنایی بهتر با جزئیات محله افسریه، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله افسریه تهران کجاست؟

محله افسریه در منطقه ۱۵ شهرداری تهران و در جنوب شرق پایتخت قرار دارد؛ محدوده جغرافیایی این محله از سمت غرب به بزرگراه بسیج، از جنوب به شهرک والفجر، از شمال به خیابان شهید رحیمی (خیابان ۴۶) و از شرق به قصر فیروز محدود می‌شود و در سمت جنوب شرقی به سه راه افسریه ختم می‌شود.

خرید آپارتمان در افسریه

لوکسین محله افسریه

نامگذاری محله افسریه تهران

نامگذاری محله افسریه به دلیل این است که این منطقه در گذشته متعلق به افسرالملوک بوده و پس از واگذاری اراضی به مردم، به نام این شخص به عنوان مالک اصلی، محله را افسریه نامیدند. او در گذشته زمین‌های خود را در این منطقه به افراد متقاضی در قطعات ۱۲۰ متری واگذار کرده است؛ دومین دلیل نامگذاری این محله این بود که بعد از انقلاب قسمت بسیاری از محله را برای آموزش نیروهای مسلح در نظر گرفته‌اند که اکنون نیز دانشکده افسریه در این محله واقع شده است.

آیا افسریه بالاشهر است؟

محله افسریه، که بسیاری از مردم آن را با نام سه راه افسریه می‌شناسند؛ محدوده جغرافیایی سه راه افسریه که یکی از تقاطع‌های قدیمی در تهران است از سمت غرب به بزرگراه امام رضا (جاده تهران- مشهد)؛ بزرگراه بسیج در شمال و از شرق به بزرگراه بعثت متصل می‌‌شود.

منطقه‌ افسریه به دو قسمت تقسیم می‌شود؛ افسریه جنوبی که از خیابان 1 تا 20 متری، و افسریه شمالی که از خیابان 30 تا خیابان 45 شروع می‌شود. افسریه از اولین مناطقی در تهران است که با توجه به مهندسی شهرسازی آن شناخته شده است. در این منطقه، برای نامگذاری خیابان‌ها از سیستم کدینگ استفاده شده و برای آدرس دهی، از شماره و پلاک هر خیابان استفاده می‌شود. برای مثال، آدرس خیابان 31 افسریه، پلاک 71 است. طراحی ساختمان‌ها در این منطقه بر اساس قطعات 120 متری است که در کل منطقه‌ افسریه یکسان است.

مطلب پیشنهادی:  فرصت استثنایی خرید آپارتمان و اجاره خانه در یوسف آباد + فیلم

خرید آپارتمان در افسریه

اگر قصد خرید آپارتمان در افسریه را دارید لازم است با محله‌ها و قیمت ملک در این محدوده آشنا باشید؛ در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در این محله بین 49 تا 60 میلیون متغیر است؛ در نتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 70 متری نوساز در این محله به 4 میلیارد و 500 میلیون نقدینگی نیاز دارید.

متراژ

سن بنا

قیمت هر متر مربع

قیمت کل

70 متر

نوساز

64,286,000

4,500,000,000

70 متر

3 سال ساخت

71,429,000

5,000,000,000

64 متر

8 سال ساخت

60,938,000

3,900,000,000

اجاره آپارتمان در افسریه

اگر بودجه کافی برای خرید آپارتمان در افسریه را ندارید، می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب اقدام به اجاره آپارتمان در افسریه کنید؛ برای آگاهی از قیمت‌های اجاره می‌توانید جدول زیر را مشاهده کنید.

متراژ

سن بنا

قیمت رهن

قیمت اجاره

70 متر

نوساز 200,000,000

12,000,000

74 متر

15 سال ساخت 200,000,000 7,000,000
63 متر نوساز

700,000,000

———–

دسترسی به محله افسریه

یکی از ویژگی‌های مثبت این محله دسترسی بسیار خوب آن است؛ اگر قصد دارید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید لازم به ذکر است که نزدیک ترین ایستگاه مترو به افسریه، ایستگاه مترو بسیج است و نزدیک‌ترین بی آر تی به افسریه در خیابان سی و سه قرار دارد؛ در صورتی هم که بخواهید از اتومبیل خود استفاده کنید بهترین مسیر بزرگراه‌هایی است که در ابتدا متن به آن اشاره کرده‌ایم.

خرید آپارتمان در افسریه

یک نظر

  1. […] مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب در حوزه ملک، مطلب «افسریه، محله‌ای در جنوب شرق تهران» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین شهرک های اطراف تهران برای خرید خانه کدام است؟

اگر خواهان خرید یا اجاره خانه در مناطق ارزان و در حال پیشرفت تهران هستید، تا انتهای این گز…