با کمترین سرمایه در میدان حر تهران صاحب خانه شوید!

1
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله حر یکی از قدیمی ترین مناطق تهران است که وجود موزه جنگ یا همان خانه تیمور تاش همواره بر ارزش تاریخی آن افزوده است.
میدان حر

میدان حر که اکنون جزو یکی از میدان مهم تهران به شمار می‌آید، قدمت آن به دوره قاجار باز می‌گردد که در آن زمان این میدان خارج از شهر تهران بود و از آن به عنوان اقامتگاه پادشاه استفاده می‌شد؛ در صورتی که قصد خرید آپارتمان در میدان حر را دارید، برای آشنایی بیشتر با این محله تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

میدان حر تهران کجاست؟

میدان حر تهران که در زمان قدیم آن را با نام باغ‌شاه می‌شناختند، اکنون در مرکز شهر و منطقه 11 شهرداری قرار دارد؛ از نظر موقعیت جغرافیایی این میدان در حد واسط چهار راه کارگر و خیابان سپه قرار گرفته است و از سمت شمال به میدان پاستور و از غرب به پادگان حر و اسکندریه، همچنین از شرق به خیابان ولیعصر و خیابان امام خمینی و از جنوب به خیابان معیری منتهی می‌شود.

میدان حر

بررسی قیمت اپارتمان در میدان حر

با توجه به قدمت بالای این محله و گذشت چندین سال، اما بازهم شما شاهد آن هستید که بیشتر بافت محله حر را ساختمان‌های قدیمی تشکیل داده‌اند؛ البته در کنار این بناهای قدیمی، ساختمان‌های نوساز بسیاری دیده می‌شوند که شما می‌توانید متناسب با بودجه خود خانه دلخواهتان را پیدا کنید؛ در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان بین 40 تا 60 میلیون متغیر است؛ در نمتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز 76 متری به 3 میلیارد و 600 میلیون نقدینگی نیاز دارید. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:  بررسی قیمت خرید خانه در هفت تیر

میدان حر تهران روی نقشه

نقشه زیر، محله میدان حر و نزدیک ترین مراکز و امکانات رفاهی نشان داده است.

راه‌های دسترسی به میدان حر

یکی از ویژگی‌های مثبت خیابان حر، دسترسی راحت آن ب سایر نفاط تهران است؛ با توجه به اینکه میدان حر تهران بین خیابان کارگر و امام خمینی قرار گرفته، باعث شده این محله مانند پل ارتباطی بین دو منطقه 10 و 12 عمل کند. بهترین مسیر دسترسی برای رفتن به این محله با اتومبیل شخصی خود، اتوبان نواب است؛ البته در نظر داشته باشید که این محله در محدوده طرح ترافیک قرار دارد؛ در صورتی هم که قصد داشته باشید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، نزدیک‌ترین ایستگاه، میدان حر و دانشگاه امام علی است.

میدان حر

پیشنهاد مطالعه: 5 مورد از بهترین روستاهای اطراف تهران برای زندگی

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب « محله حر را بهتر بشناسید» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…