جدیدترین قیمت اجاره خانه و خرید آپارتمان در دامپزشکی

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ما در این مقاله سعی کرده‌ایم برای کسانی که قصد خرید آپارتمان در دامپزشکی را دارند، اقدام به بررسی قیمت‌ مسکن و معرفی بیشتر این محله کنیم.
خرید آپارتمان در دامپزشکی تهران

محله دامپزشکی جزو محله‌های قدیمی تهران است و در منطقه ۹ و ۱۰ شهرداری تهران قرار دارد. این محله به بزرگراه نواب نزدیک است و دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد. بافت قدیمی و دسترسی راحت به مناطق دیگر، تقاضای خرید و اجاره آپارتمان در محله دامپزشکی را بالا برده است. اگر قصد خرید آپارتمان در دامپزشکی را دارید تا انتهای این مطلب با دلتامگ همراه باشید تا کمی شما را بیشتر با این محله و قیمت‌های آن آشنا کنیم.

محله دامپزشکی کجاست؟

خیابان دامپزشکی یکی از خیابان‌های مهم منطقه 9 و 10 شهرداری تهران است که از بزرگراه شهید آیت‌الله سعیدی آغاز و با عبور از تقاطع‌های هاشمی، یادگار امام (ره)، جیحون، کارون، قصرالدشت، خوش و رودکی به بزرگراه شهید نواب منتهی می‌شود. با وجود ساخت‌وسازهای بسیاری که در طی سالیان اخیر در این محله انجام شده است، همچنان با عبور از این محله شاهد بافت قدیمی آن خواهید بود.

خرید آپارتمان در دامپزشکی

نقشه خیابان دامپزشکی

در تصویر زیر، خیابان دامپزشکی و امکانات اطراف آن قابل مشاهده است.

نحوه دسترسی به محله دامپزشکی

محله دامپزشکی به مرکز شهر دسترسی خوبی دارد و این موضوع تقاضای خرید آپارتمان در دامپزشکی را بالا برده است. ایستگاه مترو نواب، حبیب‌اله و شادمان به این محله نزدیک هستند و افراد می‌توانند به راحتی در خط ۲ و ۳ مترو سفرهای درون شهری داشته باشند. همچنین ایستگاه‌های اتوبوس متعدد، دسترسی به این محل را آسان کرده‌اند.

نحوه دسترسی به محله دامپزشکی تهران

بررسی قیمت خرید آپارتمان در دامپزشکی

یکی از ویژگی‌های این محله این است که شما امکان یافتن خانه با متراژهای پایین را دارید. بر این اساس خرید آپارتمان در دامپزشکی برای طبقه متوسط آسان‌تر شده است. متوسط قیمت خانه در این محله تقریباً بین متری ۵۷ تا ۸۰ میلیون تومان است که این قیمت با توجه به موقعیت، امکانات، متریال به کار رفته در ساخت و … متغیر است.

اگر نقدینگی کمتری برای خرید خانه در این محله دارید، می‌توانید به سراغ خانه با متراژ کمتر و عمر بنای بیشتر بروید. برای مثال شما با نقدینگی حدود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید یک خانه ۶۳ متری با عمر بنای بیشتر از ۲۰ سال خریداری کنید. در جدول زیر چند نمونه آگهی خرید آپارتمان در دامپزشکی ارائه شده است.

مطلب پیشنهادی:  مناسب‌ترین قیمت اجاره آپارتمان در نیاوران
متراژ بنا سن بنا قیمت هر متر قیمت کل
45 متر 5 ساله 74.889 میلیون تومان 3.370 میلیارد تومان
61 متر 10 ساله 77.869 میلیون تومان 4.750 میلیارد تومان
107 متر 5 ساله 70.093 میلیون تومان 7.500 میلیارد تومان

برسی قیمت اجاره آپارتمان در دامپزشکی

دسترسی آسان به مرکز شهر و مراکز اداری، تقاضای اجاره آپارتمان در دامپزشکی تهران را بالا برده است. همچنین در این محله خانه‌های متراژ پایین مناسب دانشحویان شهرستان‌ها به وفور پیدا می‌شود. قیمت اجاره خانه در تهران نوسان بالایی دارد و هر روز در حال تغییر است. اما برای آگاهی شما، در جدول زیر چند نمونه آگهی اجاره آپارتمان در محله دامپزشکی قرار داده‌ایم.

متراژ بنا

سن بنا مبلغ ودیعه مبلغ اجاره

46 متر

17 ساله 350 میلیون تومان
60 متر 14 ساله 250 میلیون تومان

6 میلیون تومان

82 متر 19 ساله 300 میلیون تومان

6 میلیون تومان

امکانات محله دامپزشکی

نزدیکی به مرکز شهر باعث شده است که ساکنین محله دامپزشکی دسترسی راحتی به امکانات رفاهی داشته باشند. مراکز بهداشت، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های نزدیک به این محله نیاز ساکنین را برطرف می‌کند. همچنین در خود محله فروشگاه‌های مواد غذایی به وفور پیدا می‌شود. وجود پارک‌ها و فضاهای سبز در محله دامپزشکی، نیاز خانواده‌ها را تامین می‌کند.

امکانات محله دامپزشکی تهران

در این میان می‌توانیم به بوستان دامپزشکی اشاره کنیم که وسعت بالا و امکانات خوبی دارد. به طور کلی شما با خرید آپارتمان در دامپزشکی، از نظر امکانات با کمبود خاصی مواجه نخواهید شد.

سخن پایانی

مناطق مرکزی و جنوبی شهر تهران، حال و هوای خاص خود را دارند. بسیاری از ساکنین اصیل این محله‌ها حاضر نیستند خانه‌های قدیمی خود را بفروشند و در محله‌های بالاتر شهر دنبال خانه باشند. با خرید یا اجاره آپارتمان در دامپزشکی، می‌توانید زندگی در محله‌های اصیل تهران را تجربه کنید.

یک نظر

  1. […] آپارتمان در محله دامپزشکی را دارید، ما در این مقاله «بررسی قیمت مسکن در محله دامپزشکی» شما را بیشتر با این محله آشنا خواهیم […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…