قیمت خرید آپارتمان در میرداماد تهران چند؟

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله میرداماد به دلیل امکانات فراوان، جزو آن دسته از محله‌هایی به شمار می‌آید که بسیاری از افراد برای خرید آن را انتخاب می‌کنند؛ برای آشنایی با این محله همراه ما باشید.
خرید آپارتمان در میرداماد

بسیاری از افراد علاقه دارند در محله‌ای سکونت داشته باشند که بیشتر بافت آن تجاری باشد تا راحت‌تر بتوانند به محل کار خود دسترسی داشته باشند؛ محله میرداماد جزو محله‌های زنده تهران است؛ چرا که بیشتر بافت آن تجاری است و جنب‌وجوش مردم از همان ابتدای روز آغاز می‌شود و با گذشت از تایم کاری محله در سکوتی مناسب فرو می‌رود؛ در صورتی که تمایل به خرید آپارتمان در میرداماد را دارید، برای آشنایی بیشتر با این محله تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله میرداماد کجاست؟

میرداماد جزو لوکس‌ترین محله های تهران است که در شمال شرق و منطقه 3 شهرداری قرار دارد؛ قدمت این محله نیز مانند سایر محله‌های همجوار به زمان قاجار باز می‌گردد؛ نام قدیم محله میرداماد داوودیه بود که به دلیل آب‌وهوای خوب، پادشاهان آنجا را به عنوان مکانی برای ییلاق خود استفاده می‌کردند؛ با گذشت زمان و گسترش شهرنشینی در زمان پهلوی، بلواری در این محله ساخته شد که نام آن را ششم بهمن گذاشتند؛ به نوعی این بلوار، مسیر اتصال بین آبادیهای چاله زر، ضرابخانه و دروس به ونک بود و در میان ساکنین شهر از شهرت زیادی برخوردار بود.

این محله از شمال به قلهک، از جنوب به بزرگراه همت، از غرب به خیابان ولیعصر و از شرق به خیابان شریعتی متصل می‌شود. برای خرید آپارتمان در میرداماد بهتر است؛ بدانید که این محله دسترسی بسیار خوبی دارد.

خرید آپارتمان در میرداماد

مهم‌ترین خیابان‌های مسکونی و معروف میرداماد

خیابان جردن(نلسون ماندلا)

خیابان گوی آبادی

خیابان شاه نظری

خیابان نفت

خیابان نیل

خیابان دستجردی (ظفر) و … هستند.

نحوه دسترسی به محله میرداماد

یکی از مزایای بسیار خوب این محله که باعث شده افراد بسیاری به دنبال اجاره یا خرید آپارتمان در میرداماد باشند، دسترسی بسیار مناسب آن به سایر نقاط تهران است؛ به گونه‌ای که اگر شما بخواهید از اتوبیل شخصی خود برای رفتن به میرداماد استفاده کنید، بهترین مسیر دسترسی، استفاده از بزرگراه همت است.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در مولوی از متری 25 میلیون

دسترسی این محله تهران به متروی میرداماد در خط یک مترو و متروی شریعتی بسیار راحت و سریع است و اگر قصد استفاده از خودروی شخصی را ندارید، از این محله به‌راحتی می‌توانید به خطوط مترو و حمل‌ونقل عمومی دسترسی پیدا کنید. البته شما می‌توانید از BRT برای تردد نیز استفاده کنید. اتوبوس‌های تندرو مسیر تجریش به میدان راه‌آهن و برعکس، در خیابان ولی‌عصر نزدیک‌ترین اتوبوس تندرو است که  در نزدیکی شما قرار دارد.

امکانات محله میرداماد

بسیاری از مردم این محله را با شرکت‌های بسیار بزرگ و مهم، مزون‌های لباس عروس و پاساژهای متعدد می‌شناسند. یکی از ویژگی‌های خوب برای خرید آپارتمان در میرداماد، همین دسترسی عالی این محله است؛ علاوه بر آن در میرداماد امکانات رفاهی بسیاری وجود دارد که در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • موزه پول
  • دانشگاه خواجه نصیر
  • دانشکده علوم توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • پارک آلاله
  • مجموعه ورزشی رضایی مجد
  • مجموعه ورزشی قصر موج
  • مسجد الغدیر
  • پارک میرداماد تهران
  • پاساژ آرین

قیمت خرید آپارتمان در میرداماد

توجه به قیمت ملک جزو المان‌هایی است که در انتخاب محله و خرید خانه نقش بسیار مهمی دارد؛ با توجه به موقعیت جغرافیایی این محله، قیمت خرید خانه در میرداماد به نسبت بالاتر از محله‌های دیگر است. در زیر نمونه هایی از قیمت خرید آپارتمان در میرداماد را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال) قیمت هر متر مربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

160

2 220,000,000

35,000,000,000

260

19 126,000,000

33,000,000,000

165

نوساز 180,000,000

29,000,000,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…