برای ساخت نهضت ملی مسکن، همکاری بین المللی لازم است

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تاکنون معاونت مسکن مذاکرات مستقیم با بلژیک نداشته است، اما با هدف ورود فناوری ساخت و کمک به ارتقای فنی حوزه ساختان این آمادگی وجود دارد.
مشارکت در طرح جهش مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایرنا، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: امکان همکاری بین‌المللی با هر کشوری که زمینه فعالیت ساختمانی و ارتقای فناوری ساخت‌و ساز در نهضت ملی مسکن را داشته باشد، وجود دارد.

محمود محمودزاده در پاسخ به این سوال که بلژیکی ها برای مشارکت در طرح جهش مسکن اعلام آمادگی کردند و در این زمینه تصمیم وزارت راه و شهرسازی چیست، افزود: تاکنون معاونت مسکن مذاکرات مستقیم با بلژیک نداشته است، اما با هدف ورود فناوری ساخت و کمک به ارتقای فنی حوزه ساختمان این آمادگی وجود دارد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن زمینه همکاری مشترک با هر کشوری که امکان فعالیت ساختمانی داشته باشد و منجر به افزایش کیفیت در صنعت ساختمان ایران شود، وجود دارد و همکاری بین‌المللی قابلیت بررسی خواهد داشت.

اعلام بلژیکی ها برای مشارکت در طرح جهش مسکن

اعلام بلژیکی ها برای مشارکت در طرح جهش مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیان‌داشت: در عین حال ساخت نهضت ملی مسکن متوقف نشده ساخت و سازها و پروژه‌ها فعال است و اگر در این مسیر به جمع بندی با کشوری برای انتقال فناوری و ارتقای ساخت و ساز برسیم، وارد طرح خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خانه‌های 200 متری در منطقه یک

یک عضو اتاق مشترک ایران و بلژیک اعلام کرد: در صورتی که دولت ایران نظر به ورود فناوری‌های نوین و پیشرفته از شرکت‌های اروپایی داشته باشد، همه تلاش خود را در این خصوص به عمل خواهیم آورد تا در طرح جهش مسکن مشارکت کنیم.

واهیک شاهینیان با اشاره به اعلام آمادگی صنایع ساختمانی بلژیک برای حضور در بازار مسکن ایران، اظهار داشت: حضور صنایع ساختمانی بلژیک در بازار ایران به سال ۱۳۸۶ برمی‌گردد که با شرکت در سمینار «ساختمان‌سازی به روش‌های صنعتی ایران – بلژیک» با حضور سفیر وقت بلژیک در ایران انجام شد و هم‌زمان با آغاز کار طرح مسکن مهر در ایران بود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «ارسال نخستین فهرست خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی» از دلتا مگ بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 319

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

زمین رایگان دولتی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی به افرادی که در کلان شهر‌ها ساکن هستند زمین رایگان تخصیص…