بهترین مشاور املاک چه ویژگی هایی دارد؟

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
متوسط قیمت مسکن نسبت به آذرماه

اگر در حوزه املاک و معاملات ملک فعالیت می کنید، لازم است تا بدانید یک بهترین مشاور املاک تهران چه ویژگی هایی دارد؟ فراموش نکنید که یک مشاور املاک خوب، مشتریان زیادی هم دارد و در نتیجه درآمد زیادی هم از این راه کسب می کند.

آراسته بودن یکی از ویژگی بهترین مشاور املاک تهران

اجازه بدهید ابتدای مقاله را با همین مبحث مهم آراستگی شروع کنیم که توجه چندانی هم به آن نمی شود. آراسته و منظم بودن نه صرفا در صنعت املاک بلکه در هر شغل دیگری جزو واجبات است. زمانی که نا مرتب نباشید ناخود آگاه یک سیگنال منفی به دیگران ارسال می کنید.

اطلاعات لازم داشتن

ویژگی بارز بهترین مشاور املاک تهران این است که اطلاعات و تخصص کافی در زمینه معامله کردن ، ارتباط با مشتری، اقتصاد و نوسانات بازار دارد. یک مشاور املاک خوب از یاد گرفتن ترسی ندارد چون می داند که اگر به روز باشد، برد کرده است. حالا ممکن است این اطلاعات به چند طریق مختلف مانند استفاده از تجربه دیگر مشاوران املاک، کتاب خواندن و … به دست بیاد.

برای مشاهده بهترین سایت املاک در تهران با ما همراه باشید.

شبکه سازی

بهترین مشاور املاک تهران کسی است که همکاران خود را می شناسد و با آن ها ارتباط دارد. ارتباط داشتن با هم صنفی ها باعث می شود تا ناخود آگاه در جریان اخبار مربوطه باشید. همچنین تا جایی که امکان دارد با سرمایه گذاران و مشتریان بالقوه هم ارتباط داشته باشید تا اگر فرصت مناسبی دیدید، معامله کنید.

فهم نبض بازار

یک مشاور املاک تهران موفق از تغییرات موجود در بازار مسکن به خوبی آگاه است.

برآورده کردن انتظارات مشتری

یکی از ویژگی های بهترین مشاور املاک، رضایت مشتریان است. در واقع برآورده کردن نیاز های مشتریان، با توجه کردن مشاور به صحبت های آنان و فهم این که چه خانه ای مد نظر آن ها است انجام می شود. با مشتریانی که برای خرید ملک نزد شما می آیند به خوبی ارتباط برقرار کنید و پیشنهاد های متناسب با بودجه ی آن ها ارائه دهید تا در این امر موفق باشید.

داشتن علاقه در حوزه مسکن از دیگر ویژگی های بهترین مشاور املاک تهران

هرچقدر علاقه و اشتیاق شما در شغلتان یعنی مشاور املاک بیشتر باشد، انرژی بیشتری برای کار کردن در اختیار دارید. خیلی از افراد هستند که دیدگاه دلالی به این حوزه دارند و انجام این کار را خیلی ساده و پیش پا افتاده تلقی می کنند. در نتیجه عطش بیشتری برای کار کردن ندارند و نمی توانند درآمد های بالایی کسب کنند.

مطلب پیشنهادی:  کدام محله بیشترین رشد قیمت را داشته‌ است؟

عجول نباشید

اشتباهی که خیلی از مشاورین انجام می دهند، این است که به مشتری فرصت حرف زدن نمی دهند و خیلی عجولانه سعی دارند چندین خانه را معرفی کنند و در نهایت به توافق برسند. اما شما مرتکب این اشتباه نشوید! به مشتریان خود فرصت دهید تا بگویند دقیقا چه چیزی مد نظرشان است، سپس با اطلاعاتی که دریافت کردید یک معامله ایده آل با بودجه ی آنان ارائه دهید.

فن بیان یکی از ویژگی بهترین مشاور املاک تهران

حالا بعد از این که صحبت های مشتری را شنیده اید، با آن ها صحبت کنید. دانستن این که چه جمله ای بکار ببرید تا مشتری ترغیب به خرید شود ، ویژگی بهترین مشاور املاک تهران است و به فن بیان شما بستگی دارد. روی مهارت های ارتباطی و فن بیان خود بخوبی کار کنید و در این زمینه اطلاعات داشته باشید.

از اشتباهات خود درس گرفتن

بهترین مشاور املاک تهران از اشتباه کردن سر افکنده نمی شود بلکه از آن ها عبرت می گیرد! به یاد داشته باشید که هیچ کسی یک شبه راه بهترین شدن را طی نکرده است. قطعا همه ی افراد و همکارانتان اشتباهاتی کرده اند که در عوض برای آن ها تجربه شده و استفاده کردند. تجربه کردن مثل تئاتر می ماند. مهم نیست تپق زده اید، باید سعی کنید پس از آن را درست انجام بدهید.

تبعیض قائل نشدن از دیگر ویژگی بهترین مشاور املاک تهران

ویژگی بهترین مشاور املاک تهران ، این است که بین مشتریان خود فرق نمی گذارند. هر شخصی که میاد فارق از جنسیت و نژاد یک انسان است.

به سود مشتری فکر کنید

در وهله اول فارغ از این که قرار است شما هم چیزی نسیبتان شود، نفع مشتری را بخواهید. دقت کنید که اعتدال را رعایت نمایید یعنی طوری نباشد که صرفا برای قطعی شدن معامله چاپلوسی می کنید. طرف شما باید احساس کند که این کار را برای او انجام می دهید تا در نهایت به نتیجه برسد.

تصمیم نهایی

پس از انجام تمامی این مراحل به نحو احسنت، اجازه بدهید مشتری با تمرکز کامل بر صحبت های شما و شرایط موجود تصمیم گیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آموزش تصویری پخت خورش ریواس به روش کُردی

ریواس یک گیاه خودرو بهاری است که علاوه بر طعم بسیار لذیذ سرشار از ویتامین است و می‌تواند ب…