به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن، فعالان این بخش جذب می‌شوند

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
منظور از جذب فعالان و اساساً جذب مشتریان، ایجاد یک رابطه پایدار و دو طرفه بوده و بدیهی است در یک رابطه پایدار، هر دو طرف از مزیت‌های این ارتباط بهره مند می‌شوند.
فعالان بخش مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از هیبنا، رئیس هیات مدیره بانک مسکن گفت: ارائه طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت سیزدهم را فرصتی مغتنم برای این بانک در جهت جذب فعالان بخش مسکن دانست.

عیسی کاظم نژاد، رئیس هیات مدیره بانک مسکن، طی پیامی به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک مسکن با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت سیزدهم، آنرا فرصتی مغتنم برای بانک مسکن در جهت جذب فعالان بخش مسکن دانست.

رئیس هیات مدیره بانک مسکن گفت: برنامه دولت سیزدهم در بخش مسکن که با عنوان نهضت ملی مسکن از آن یاد می‌شود، فرصت بسیار مناسبی برای بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی بخش مسکن در کشور محسوب می شود.

هدف بانک از جذب فعالان بخش مسکن

هدف بانک از جذب فعالان بخش مسکن

سیاست و هدف کلی هیأت مدیره بانک که از سوی مدیرعامل محترم نیز همواره اعلام شده است، تأمین مالی طرح نهضت ملی مسکن با حداکثر توان، با مدنظر داشتن کل زنجیره تأمین بخش مسکن است.

بدیهی است بخشی از این موضوع نیازمند وجود سامانه هایی است که در دست تولید است، اما بخش مهم تر آن مرتبط با عملکرد همکاران و مدیریت‌های شعب می باشد و این امر مستلزم تمرکز همکاران شعب، مدیریت‌های شعب و اداره کل بازاریابی، در بحث بازاریابی و جذب تأمین کنندگان و سایر اشخاصی است که مرتبط با سازندگانی هستند که از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن استفاده می کنند.

مطلب پیشنهادی:  نرخ سود پرداخت تسهیلات مسکن 12 درصد شد!

بنابراین حداقل انتظار از شبکه بانک این است که با بازاریابی مناسب و معرفی صحیح خدمات بانک، تنها به اعطای تسهیلات تکلیف شده در قالب نهضت ملی مسکن اکتفا نکرده، بلکه بر جذب سازندگانی که در قالب طرح مذکور، بانک عامل خود را بانک مسکن انتخاب کردند همت گمارند.

لازم به ذکر است منظور از جذب فعالان و اساساً جذب مشتریان، ایجاد یک رابطه پایدار و دو طرفه بوده و بدیهی است در یک رابطه پایدار، هر دو طرف از مزیت‌های این ارتباط بهره مند می شوند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «خرید و فروش مسکن در حاشیه کرج رونق گرفت» از دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

فقط یک هشتم متقاضیان مسکن ملی آورده اولیه را واریز کردند

دلت در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، طرح مسکن ملی را در سال گذشته آغاز کرد. …