خرید آپارتمان در آزادگان کرج با متری 17 میلیون

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر بودجه محدودی دارید و به دنبال خرید خانه در کرج هستید، محله آزادگان انتخاب بسیار مناسبی است.
خرید آپارتمان در آزادگان کرج

محله آزادگان کرج در یکی از پر رفت و آمدترین خیابان‌های کرج قرار دارد. این خیابان که از اصلی‌ترین خیابان‌های کرج است؛ پر از مغازه‌های مختلف در سبک سنتی و مدرن است از خوراکی تا آتلیه عکاسی، اسباب‌بازی فروشی و لوازم آرایشی و غیره. با وجود این خیابان در محله، شما به راحتی نیازهای روزمره خود را رفع می‌کنید. یکی از دلایل خرید آپارتمان در آزادگان کرج دسترسی آسان به فروشگاه و رفت و آمد راحت به این محله است. بافت این محله قدیمی است و رو به نوسازی و پیشرفت . معروف‌ترین ساختمان بلند این محله برج آسمان واقع در ضلع شرقی میدان آزادگان است.

خرید خانه در کرج

آزادگان کرج کجاست؟ موقعیت جغرافیایی

آزادگان کرج، در محدوده شرقی در منطقه 1 شهرداری واقع شده است. اگر بخواهیم محدوده دقیق آزادگان کرج را بگوییم:

  • از شمال به بلوار طالقانی شمالی
  • از شرق به خیابان یادگارامام
  • از جنوب به خیابان بیست متری شریعتی
  • از غرب به مطهری و جواد آباد محدود می‌شود.

با خرید آپارتمان در آزادگان کرج با محله‌های معروفی مثل عظیمیه، جهانشهر، اسلام آباد و برغان همسایه می‌شوید.

دسترسی به آزادگان کرج

با توجه به قرار گرفتن این محله در شرق کرج و نزدیکی آن به بولوار طالقانی شمالی، یادگار امام، تختی و سپس چهل و پنج متری کاج، دسترسی این محله به مرکز شهر، به خصوص با ماشین شخصی بسیار آسان است.

میدان آزادگان کرج از میدان‌های اصلی و مهم شهر کرج است. موقعیت جغرافیایی این میدان در مرکز شهر و بین محله‌های گوهردشت، عظیمیه، اسلام آباد (زورآباد)، برغان و منطقه چهارراه طالقانی و مظاهری باعث تردد راحت با تاکسی و اتوبوس است.

خرید آپارتمان در آزادگان کرج

مراکز درمانی این محله

این محله در میدان اصلی خود ( میدان آزادگان) درمانگاه شبانه روزی ثریا را دارد و همچنین تعدادی کلینیک دندانپزشکی و آزمایشگاه و داروخانه در این محله قرار گرفته. اگر شما به دریافت خدمات بیشتر درمانی نیاز دارید، به راحتی می‌توانید به عظیمیه یا جهانشهر در نزدیکی محله آزادگان بروید.

امکانات رفاهی آزادگان کرج

آزادگان کرج از امکانات رفاهی بالایی برخوردار است. این محله پر رفت و آمد به واسطه وجود برج و مجتمع‌های تجاری به یک مرکز خرید بزرگ تبدیل شده است.  فروشگاه زنجیره‌ای هایپرمی، پاساژ رضا، برج یادمان کرج، برج میلاد کرج، برج قائمیه و برج یادمان از مشهورترین مکان‌های تجاری در آزادگان کرج هستند.

مطلب پیشنهادی:  معرفی محله شیخ صدوق اصفهان

اگر قصد خرید و اجاره آپارتمان در آزادگان کرج در بهترین نقطه این محله را دارید می‌توانید واحدهایی که در خیابان‌های یادگار امام، برغان، گل آرا شمالی، نبره، چمران، علی محمدی و انقلاب هستند را بررسی کنید.

قیمت خرید آپارتمان در آزادگان کرج

قیمت خرید آپارتمان در آزادگان کرج بسته به عوامل مختلف به طور متوسط از حدود 20 تا 50 میلیون تومان برای هر مترمربع متغیر است.

برخی از آپارتمان‌ها در برج‌های مدرن با امکانات لوکس قرار دارند، در حالی که می‌توانید واحدهای مقرون به صرفه و با سن ساخت بالاتر را به قیمت پایین‌تر خرید کنید. چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

نمونه قیمت‌ خرید آپارتمان در آزادگان کرج

متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت خرید خانه (تومان)
60 متر نوساز 17,333,000 1,040,000,000
87 متر 18 سال ساخت 26,206,000 2,280,000,000
83 متر نوساز 44,578,000 3,700,000,000

قیمت اجاره آپارتمان در آزادگان کرج

قیمت اجاره آپارتمان در آزادگان کرج به نسبت هزینه اجاره در عظیمیه، جهانشهر و مهرشهر کرج کمتر است. با این حال نسبت به بسیاری از مناطق این شهر کمی گران‌تر می‌باشد. هزینه اجاره خانه و آپارتمان مسکونی در آزادگان کرج به عوامل مختلفی از جمله اندازه و نوع آپارتمان، موقعیت مکانی، امکانات داخلی و وضعیت بازار مسکن بستگی دارد. چند نمونه قیمت‌ اجاره آپارتمان در آزادگان کرج در جدول زیر آمده است:

متراژ سن بنا قیمت اجاره خانه (تومان) قیمت رهن خانه (تومان)
78 متر 19 سال ساخت 4,000,000 200,000,000
100 متر 17 سال ساخت 0 400,000,000
95 متر نوساز 0 750,000,000

 

تعداد کلمات مطلب: 631

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های کرج

همچنین بخوانید

شهر اصفهان را بیشتر بشناسید + جدیدترین قیمت اجاره و خرید آپارتمان

همه شهرهای ایران ویژگی‌های جذاب و منحصر به فردی دارند که برای زندگی و سرمایه‌گذاری مناسب ه…