محله همت غرب تهران را بیشتر بشناسید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا به دنبال خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در محله ای دنج، نوساز و با دسترسی سریع هستید. خرید آپارتمان در همت غرب تهران را از دست ندهید. شما با مراجعه به سایت دلتا و با امکانات فراوانی که برای جستجوی ملک در این منطقه در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید به راحتی آپارتمان مورد نظر خود را پیدا کنید.
خرید آپارتمان در همت غرب

محله همت غرب تهران یکی از محله های جدید و پویای شهر تهران است که در منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد. این محله از شمال به بزرگراه همت و بلوار آبشار، از شرق به دهکده المپیک، از غرب به میدان دریاچه و ایران مال و از جنوب به اتوبان خرازی محدود می شود. محله همت غرب تهران دارای امکانات رفاهی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی بسیار خوبی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

امکانات زندگی در محله همت غرب تهران

امکانات رفاهی: محله همت غرب تهران دارای فروشگاه ها، بازارچه ها، سوپرمارکت ها، رستوران ها، کافه ها، بانک ها، داروخانه ها، کلینیک ها، بیمارستان ها و غیره است که نیاز های روزمره ساکنین را برطرف می کند. همچنین در این محله مجتمع تجاری ایران مال وجود دارد که یکی از بزرگترین و مدرن ترین مجتمع های خرید و تفریح در خاورمیانه است و دارای فروشگاه های برند، رستوران های لوکس، سینما، پارک آبی، پارک بازی و غیره است.

امکانات فرهنگی: محله همت غرب تهران دارای کتابخانه ها، موزه ها، گالری های هنری، سالن های نمایش و کنسرت، خانه فرهنگ و … است که فضای مناسبی را برای علاقمندان به فعالیت های فرهنگی و هنری فراهم می کند. در این محله مجتمع فرهنگی دولاب وجود دارد که یک پروژه چند منظوره است و شامل سالن نمایش، سالن سینما، سالن کنسرت، گالری عکس، گالری نقاشی است.

امکانات ورزشی: محله همت غرب تهران دارای استادیوم ها، سالن های ورزشی، باشگاه های بدنسازی، استخر ها، پارکور ها، زمین های فوتبال، است. پیست دور دریاچه چیتگر بهترین مکان برای پیاده روی، دو و ورزش صبحگاهی است.

 

آیا خرید آپارتمان در محله همت غرب ارزش سرمایه گذاری دارد؟

این می تواند سوال بسیاری از متقاضیان خرید مسکن در تهران باشد. محله همت غرب یکی از مناطق جدید و پرطرفدار شهر تهران است که در شمال غرب این شهر قرار دارد. این محله دارای برخی از ویژگی هایی است که می تواند جذابیت خاصی برای خریداران مسکن داشته باشد. در این بخش از مقاله خیلی کوتاه به بررسی برخی از این ویژگی های خرید آپارتمان در محله همت غرب می پردازیم.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین قیمت اجاره خانه و خرید آپارتمان در منیریه

ویژگی های محله همت غرب

موقعیت جغرافیایی: محله همت غرب در شمال غرب تهران واقع شده است و به بزرگراه همت، بزرگراه حکیم، بزرگراه چمران و خیابان شهید ستارخان دسترسی دارد. این موقعیت باعث شده است که این محله دارای دسترسی عالی به مناطق مختلف شهر باشد و همچنین از تاثیرات منفی ترافیک و آلودگی کمتری رنج ببرد.
زیرساخت های شهری: محله همت غرب یک محله نوساز است که دارای زیرساخت های شهری مناسب و مدرن است. این محله دارای خدمات عمومی، فضای سبز امکانات رفاهی بسیار فراوانی است.
قیمت مناسب: یکی از عوامل مهم در خرید مسکن قیمت آن است. قیمت آپارتمان در محله همت غرب نسبت به مناطق دیگر تهران مناسب تر است. البته باید توجه داشت که قیمت آپارتمان در این محله به عوامل مختلف بستگی دارد.

این محله با دسترسی راحت به امکانات شهری و فضای سبز، محلی مناسب برای زندگی است و ارزش سرمایه گذاری بالایی دارد. با مراجعه به سایت دلتا، شما می‌توانید از آخرین پیشنهادات خرید، رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه مطلع شوید.

بزرگراه همت غرب

پیشنهاد مطالعه: محله افسریه تهران کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله آسمان تهران کجاست؟ + امکانات، دسترسی و نمونه آگهی

محله آسمان تهران جزو آن دسته از محله‌هایی است در عین حال که از دسترسی خوبی برخوردار است در…