راز آپارتمان مخفی برج ایفل فاش شد!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به بناهای تاریخی مشهور علاقه‌مند هستید، این مطلب برای شماست.
آپارتمان برج ایفل

آیا از وجود آپارتمان برج ایفل اطلاع داشتید؟ یکی از شگفتی‌های این برج همین راز سر به مهر آپارتمانش است که همگان را متعجب می‌کند. اگر می‌خواهید که این راز را کشف کنید با دلتامگ همراه شوید تا همه چیز را درباره آپارتمان برج ایفل بدانید.

  • برج ایفل فرانسه

برج ایفل یکی از مشهورترین بناهای تاریخی در سطح جهان است. این برج در کشور فرانسه و در شهر پاریس قرار دارد و مککن نیست که تا به حال اسم آن را نشنیده باشید. دلیل نام گزاری این برج به ایفل بهعلت نام سازنده آن گستاو ایفل بوده است که او توسط شرکت شخصی خود این برج را ساخته است.  علت ساختن این برج گرفتن جشن 100 سالگی انقلاب کبیر فرانسه بوده است و اکنونبه یکی از زیباترین و مشهورترین بناهای تاریخ تبدیل شده است. این برج آهنی است و تقریبا حدود 324 متر ارتفاع دارد.

آپارتمان برج ایفل

  • آپارتمان مخفی برج ایفل

برج ایفل یکی از معروف ترین بناهای تاریخ فرانسه محسوب می‌شود در این برج یک آپارتمان مخفی ساخته شده است که تا سال‌های سال کسی اجازه ورود به آن را نداشت. این آپارتمان توسط سازنده این برج گستاو ایفل ساخته شده است. . آپارتمان برج ایفل در طبقه سوم این برج قرار دارد و به منظور استفاده شخصی گستاو از آن ساخته شده بود.

  • ویژگی‌های آپارتمان مخفی برج ایفل

طراحی آپارتمان

این یک آپارتمان کلاسیک است و دارای وسایل زندگی نیز می‌باشد. کاغذ دیواری‌های زیبایی دارد و مبله است. مبلمان آپارتمان برج ایفل چوبی و کلاسیک است و در این آپارتمان یک پیانو بسیار قدیمی نیز وجود دارد. ابتدا از این آپارتمان قرار بود که برای استفاده شخصی گستاو ایفل و مهمان‌های که او به صورت شخصی دارد که آنان هم افرادی مشهور و شخصیت‌های خاص دوران خود بوده‌اند ،باشد. که یکی از معروف‌ترین مهمانان آپارتمان برج ایفل، توماس ادیسون بوده است.

مطلب پیشنهادی:  دکوراتیوها همگی بر این طرح‌ها اتفاق نظر دارند!

آپارتمان برج ایفل

ویو آپارتمان

این آپارتمان یکی از زیباترین ویوها را دارد و چشم انداز زیبای شهر پاریس را از این آپارتمان می‌توانید مشاهده کنید. دیدن مناظر زیبای پاریس از پنجره این آپارتمان یک تجربه بسیار جذاب است. بازدید از این آپارتمان به طور معمول برای عموم مردم امکان پذیر نمی‌باشد. اما با استفاده از یک سری تور های خاص می‌توانید از این آپارتمان دیدن کنید. در این آپارتمان اکنون مارکت‌هایی خاص وجود دارد که با دیدن آن‌ها حتما به ذوق خواهید آمد.

آپارتمان برج ایفل

ساخت این آپارتمان یکی دیگر از جلوه‌های این است که گستاو ایفل چقدر در ساخت و طراحی برج ایفل از خود هوشمندی و توانایی به خصوصی نشان داده است. آپارتمان برج ایفل جزو یکی از موزه‌های جذاب و دیدنی پاریس است.

 

 

 

تعداد کلمات مطلب: 426

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

فواید ماساژ صورت با یخ برای پوست

ماساژ صورت با یخ یکی از کارهایی است فواید بی‌نظیری برای پوست شما دارد. همراه مجله دلتا باش…