دکوراتیوها همگی بر این طرح‌ها اتفاق نظر دارند!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شما هم دلتان می‌خواهد طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌تان شبیه طراحان دکوراتیو حرفه‌ای باشد؟ این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده است.
دکوراسیون داخلی حرفه ای

نکاتی که یک طراح دکوراسیون داخلی حرفه ای باید بداند این است که قرار نیست رواج‌یافتن یک ایده همیشه به معنای خوب و مناسب بودن آن ایده باشد. دکوراتیوهای حرفه‌ای معمولا از پلن‌های معمولی و متداول دوری می‌کنند. همراه دلتامگ با طرح‌های مناسب دکوراسیون حرفه‌ای آشنا شوید.

دکوراسیون داخلی حرفه ای چه نکاتی دارد؟

شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که همیشه می‌خواهند یک خانه بی‌عیب‌ونقص داشته باشند. برای داشتن یک خانه بی‌عیب‌ونقص اول ‌از همه باید با اصول طراحی دکوراسیون داخلی حرفه‌ای آشنا شوید. همیشه نکاتی وجود دارد که مردم عادی چیزی از آن نمی‌دانند و دکوراتیوها هم در مورد آن حرفی نمی‌زنند. در این مقاله به سه مورد طرح دکوراسیون داخلی حرفه ای که همه دکوراتیوها بر آن اتفاق‌نظر دارند اشاره خواهیم کرد.

استفاده از طرح های جذاب

از رنگ‌های نود و بسیار کم‌رنگ دوری کنید

رنگ خاکستری یکی از رنگ‌هایی است که طراحان در مورد استفاده از آن همیشه هشدار می‌دهند. وقتی رنگ‌های پرشورتر و جذاب‌تری برای استفاده وجود دارد چرا خاکستری؟ از تمرکز بیش از حد روی خاکستری که حتی نمی‌تواند نور را به خود جذب کند دست بردارید. اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که برای کف زمین و دیوارها از سنگ مرمر صیقلی استفاده شده، به‌کاربردن رنگ بژ در کنار سنگ مرمر یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات ممکن است.

مبلمان را ردیفی نچینید

به دیوار تکیه‌دادن و نشستن و به فضای خالی‌ای که در وسط سالن پذیرایی بلااستفاده مانده، اتاق را بزرگ‌تر نشان نمی‌دهد. همیشه از وسط شروع به چیدن مبلمان کنید نه اینکه مبلمان خود را خارج از گود بگذارید. یکی از زیباترین چیزها در یک اتاق این است که وقتی نشسته‌اید، فضایی گفت‌وگویی با دیگران در روبه‌رویتان وجود داشته باشد.  این چشم شما را جلب می‌کند. باعث می‌شود اتاق بسیار بزرگ‌تر به نظر برسد. جوری مبل‌ها را بچینید که اساس تعاملات و ارتباطاتتان در خانه بالا برود. پس هرگز تمام مبلمان خود را در اطراف لبه‌های اتاق قرار ندهید.

مطلب پیشنهادی:  کیک زمستانه بدون فر، خوش‌عطر و خوش‌طعم

از رنگ‌های نود و بسیار کم‌رنگ دوری کنید

قربانی مد نباشید

هرگز از مد پیروی نکنید، مگر اینکه بدانید انتخاب خود را زمانی که ازمدافتاده است، همچنان دوست خواهید داشت. در دکوراسیون داخلی حرفه ای از روندها پیروی نکنید، بلکه از مد به‌عنوان نقطه شروع استفاده کنید. الهام بگیرید و طرح دلخواه خودتان را بچینید. بر کیفیت، مهارت و یکپارچگی تمرکز کنید. روی خرید وسایلی تمرکز کنید که به خانه شما روح می‌بخشند و به‌مرورزمان آن‌‎ها را کامل‌تر کنید.

قربانی مد نباشید

پیشنهاد مطالعه: 7 ویژگی معماری خانه ویلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…