7 چیزی که شوهرت میخواد ولی بهت نمیگه!

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هر فردی در رابطه عاطفی نیازهایی دارد. نیازهای مردان و زنان باهم متفاوت است و برای داشتن یک رابطه خوب نیاز به شناخت همدیگر است.

نیازهای مردان در رابطه عاطفی با زنان متفاوت است و برای اینکه یک رابطه عاطفی بسیار عالی و عمیق داشته باشید باید بدانید که مرد زندگی شما چه نیازی دارد و با توجه به نیازهایش با او رفتار و صحبت کنید. 10 چیزی که قیافه هر کسی را زیبا تر می‌کند و می‌تواند مردان را عاشق شما کند. با دلتامگ همراه باشید تا با نیازهای مردان در رابطه عاطفی آشنا شوید.

  • نیازهای مردان در رابطه عاطفی

او دوست دارد که مشوقش باشید
مردان تشویق شدن را دوست دارند و نیاز دارندتا همسرشان مشوق آنان باشد. این کار اعتماد به نفس همسرتان را افزایش می‌دهد و به شما نزدیک‌تر خواهد شد. تشویق یکی از اصلی‌ترین نیازهای مردان در رابطه عاطفی است.

نیازهای مردان در رابطه عاطفی

از همسر خود قدردانی کنید
مردان نیز مثل خانم‌ها نیاز دارند تا مورد قدردانی قرار بگیرند و از آنها تشکر شود. مردان دوست دارد برای هر کاری که برایتان انجام می‌دهد، ازش تشکر کنید. شاید شما عادت دارید که فقط از او ایراد بگیرید و از کارهای خوبش تشکر نکنید، پس بهتر است این عادت را ترک کنید و بیشتر خوبی‌هایش را ببینید.

مهمترین نیاز مردان احترام است
آقایان در رابطه عطفی خود از خانم‌ها انتظار دارند که به آنها احترام بگذارند. مهم‌ترین خواسته یک مرد از زن زندگی‌اش احترام به افکار، عقاید، رفتار و احساسات او است.

نیازهای مردان در رابطه عاطفی

مهمترین خواسته مردان در رابطه عاطفی چیست؟ ابراز احساستی خوب

شما دوست دارید با تعریف و تمجید و جملات عاشقانه عشق خود را ابراز کنید اما این تنها راه ابراز عشق نیست. مردان معمولاً در ابراز علاقه کلامی خیلی راحت نیستند و معمولاً علاقه خود را به روش دیگری ابراز می‌کنند. شاید شما حرف‌های عاشقانه و آغوش بخواهید اما او عشقش را با خریدن یک شام خوشمزه به شما ابراز کند.

مطلب پیشنهادی:  زیبایی مکان‌های متروکه را دست کم نگیرید

مردان همیشه آماده انجام کارهای شجاعانه نیستند
گاهی اوقات جهان به جای ترسناکی تبدیل می‌شود. مردان هم تحت تاثیر این ترس‌ها قرار می‌گیرند و نمی‌توانند همیشه مانند یک شوالیه شجاع باشند. پس گاهی توقعات زیادی از آنها نداشته باشید.

مردان رقابت طلب هستند
احتمالاً برای کمک به مردانتان تصمیم گرفتید کارهای ساده‌ای مثل عوض کردن لامپ را خودتان انجام دهید اما او اصرار دارد که دست نزنید تا خودش برسد. مردان نمی‌خواهند ضعیف به نظر برسند و روحیه رقابتی‌شان را کنار بگذارند. انجام این کارها به آنها اعتماد به نفس می‌دهد و به همین دلیل دوست دارند خودشان حلال مشکلات باشند.

نیازهای مردان در رابطه عاطفی

مردان عاشق استدلال هستند
مردها عاشق استقلال داشتن هستند و این یکی از نیازهای مردان در رابطه عاطفی است.، پس فراموش نکنید که زمانی را به همسرتان بدهید تا با دوستانش و کسانی که دوست دارد وقت بگذراند یا حتی تنها باشد.

 

تعداد کلمات مطلب: 433

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

طرز تهیه میلک شیک شکلات خوشمزه و ساده در خانه

میلک شیک شکلات یکی از نوشیدنی‌های خوشمزه و مقوی در سراسر جهان است که به عنوان یک نوشیدنی ب…