تبدیل خانه قدیمی به مدرن؛ با 3 ترفند ساده

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با تغییراتی ساده و بدون هزینه می‌توانید خانه قدیمی خود را لوکس و با کلاس کنید.
تبدیل خانه قدیمی به مدرن

تبدیل خانه قدیمی به مدرن می‌تواند یک خانه قدیمی از مد افتاده را به خانه‌ای شیک و مدرن تبدیل کند. اگر به دنبال تبدیل خانه قدیمی به مدرن خود  هستید و تمایل دارید که از طرح‌های جدیدتر و مدرن‌تر استفاده کنید با دلتامگ همراه شوید تا بدون دردسر با تبدیل خانه قدیمی به مدرن خود را زیبا و شیک کنید.

  • تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی با کمترین هزینه

برای ایجاد تغییر در منزل نیازی نیست تا وسایل جدیدی بخرید. گاهی اوقات همین که وسال از مد افتاده و قدیمی که جلوه بدی به خانه شما داده است را از خانه خود حذف کنید.

تبدیل خانه قدیمی به مدرن

کاغذ دیواری گل دار خانه را قدیمی و دمده می‌کند

انتخاب کاغذ دیواری ساده و کم‌طرح می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد یک فضای آرام و مدرن در خانه باشد. تنها با یک تغییر در تبدیل خانه قدیمی به مدرن به راحتی خواهید توانست خانه رویایی خود را بسازید. در ادامه چند نکته برای انتخاب بهتر کاغذ دیواری و طراحی دیوارهای خانه ارائه شده است.

تبدیل خانه قدیمی به مدرن

تبدیل خانه قدیمی به مدرن با رنگ‌های ملایم و خنثی

استفاده از رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری، بژ و آبی روشن می‌تواند به ایجاد یک فضای آرام و متعادل کمک کند و همچنین امکان استفاده از تزئینات و مبلمان رنگی را به شما بدهد.

طرح‌های ساده و هندسی

اگر به دنبال کمی طرح هستید، می‌توانید از کاغذ دیواری با الگوهای هندسی ساده و خطوط نازک استفاده کنید. این طرح‌ها همچنان مدرن به نظر می‌رسند و به فضا شخصیت می‌بخشند بدون اینکه شلوغ به نظر برسند.

  • تغییر دکوراسیون منزل قبل و بعد

توجه به نورپردازی

مطلب پیشنهادی:  بهترین رنگ برای اتاق‌خواب عروس

رنگ و طرح کاغذ دیواری باید با نورپردازی اتاق همخوانی داشته باشد. رنگ‌های تیره در اتاق‌هایی با نور کم ممکن است فضا را کوچک‌تر و تیره‌تر نشان دهند، در حالی که رنگ‌های روشن می‌توانند فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر کنند. با توجه به این نکات، می‌توانید دیوارهای خانه‌تان را به گونه‌ای طراحی کنید که هم زیبا و هم مدرن باشند.

تبدیل خانه قدیمی به مدرن

پرده‌های طرحدار و کرکره‌ای ممنوع

با توجه به تغییرات مد و دکوراسیون داخلی، استفاده از پرده‌های کرکره‌ای افقی و عمودی در خانه‌ها ممکن است کمتر رایج باشد. این نوع پرده‌ها ابتدا در محیط‌های کاری و اداری به دلیل کارایی و سهولت استفاده‌شان محبوب شدند و سپس به خانه‌ها نیز راه پیدا کردند. اما با گذشت زمان و تغییر سلیقه‌ها، جای خود را به گزینه‌های جدیدتر و مدرن‌تر دادند.

استفاده از پرده‌های ساده و حریر با رنگ‌های نود و خنثی می‌تواند خانه قدیمی شما را بسیار شیک و با کلاس نشان دهد.

تعداد کلمات مطلب: 414

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

زیباترین گل های آپارتمانی کدام هستند؟

انتخاب زیباترین گل های آپارتمانی امری سلیقه ای است و به علایق و سلایق افراد مختلف بستگی دا…