با تور رایگان به فرانسه سفر کنید +ویدئو

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کشور فرانسه یکی از دیدنی‌ترین کشورهای دنیاست که نباید سفر به آنجا را از دست بدهید.

تور مجازی یکی از مزیت‌هایی است که تنها در عصر حاضر می‌توان از آن بهره برد. از مزیت‌هایی که تور مجازی را از بقیه تورها مجزا می‌کند، رایگان بودن آن است. با این تور شما خواهد توانست تا به راحتی تنها با  نشستن بر روی کاناپه نرم خود از سفرتان لذت ببرید. فرانسه یکی از معروف‌ترین و  پربازدیدترین کشورهای دنیا است. هر ساله ملیون‌ها گردشگر به این کشور زیبا سفر می‌کنند. این کشور با مکان‌های دیدنی بسیار زیاد و جذابی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی را در بین مردم سراسر دنیا کسب کرده است. با دلتامگ همراه باشید تا از سفر به فرانسه زیبا لذت ببرید.

مکان‌های دیدنی فرانسه

در این توری که به صورت مجازی سفر می‌کنید قصد داریم تا از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی پاریس تا روستاهای زیبا و خوش‌آب و هوای فرانسه دیدن کنید. با ما همراه باشید.

با تور مجازی به موزه لوور بروید

لوور یک موزه معمولی نیست، بلکه یکی از معروف‌ترین و پربازدید ترین موزه‌های جهان است. قدمت این موزه در حال حاضر به بیش از هزار سال می‌رسد. این موزه تقریبا 36000 هزار از مهم‌ترین معروف‌ترین و زیباترین آثار هنری را در خود جای داده است. بازدید از این موزه هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 عصر امکان‌پذیر است. تابلوی معروف مونالیزا نیز در این موزه قرار دارد.

آثار دیدنی ایرانی در موزه لوور

در این موزه یک بخش را آثار هنری ایران اختصاص داده‌اند و همه ساله مردم با دیدن موزه لوور با آثار، فرهنگ و تاریخ و هنر ایران آشنا می‌شوند. این آثار تاریخی شامل لوح حمورابی، ستون کاخ داریوش اول در آپادانا شوش، سنگ نگاره کمان‌داران و بسیاری از آثار معروف و زیبای دیگری دیده می‌شود.

تور مجازی

برج ایفل، محبوب ترین برج دنیا

ساختن برج ایفل 41 سال طول کشید! برج ایفل از سال‌های 1889 تا 1930 در حال ساخت بوده است. در این همه سال با وجود ساخته شدن برج‌های بسیار زیاد همچنان برج ایفل یکی از محبوب‌ترین برج‌های جهان است. تا سال‌های سال این برج بلند ترین برج جهان به شمار می‌آمد. این برج در میدان شان دو ماس در شهر پاریس قرار دارد. بیشتر محبوبیت و عروفیت کشور فرانسه به علت وجود این برج  است.

مطلب پیشنهادی:  7 مورد از جاهای دیدنی کرج را در این مقاله بشناسید

تور مجازی

شانزه‌لیزه معروف‌ترین خیابان جهان

یکی از مکان‌هایی که در تور مجازی فرانسه نباید از دست بدهید، خیابان زیبای شانزه‌لیزه است. این خیابان طول بسیار زیادی دارد که در حدود 1910 متر است.  در امتداد خیابان شانزه‌لیزه سرتاسر درخت کاشته شد است که بر زیبایی این خیابان می‌افزاید. جالب است بدانید که ناپلئون سوم برای زیباسازی این خیابان تلاش‌های زیادی کرده است.

تور مجازی

کاخ ورسای فرانسه بزرگترین کاخ جهان

این کاخ همیشه محل سکونت خاندان سلطنتی بوده است. شکوه این کاخ همه را به وجد می‌آورد. این کاخ لقب بزرگترین قلمرو تاریخ و جهان را به خود اختصاص داده است. این کاخ نزدیک به 68 هزار متر مربع است. این کاخ در بین باغ‌های بسیار زیبا با طراحی‌های منحصر به فرد قرار دارد. این کاخ دارای یکی از زیباترین تالارهای آیینه دنیا است. کاخ ورسای دارای یک سالن اپرای بزرگ و کلیسایی دیدنی نیز هست.

تور مجازی

جزیره سنت میشل

این جزیره در قسمت شمالی کشور فرانسه قرار گرفته است. تقریبا 100 سال پیش این جزیره به ثبت جهانی در فهرست میراث جهانی یونیکسو به ثبت رسیده است.

تور مجازی

در این جزیره صومعه‌هایی با قدمت بسیار طولانی وجود دارد که به زیبایی این جزیره افزوده است. این جزیره به داشتن سنگ‌های گرانتی‌اش معروف است. این جزیره به شهر قرون وسطایی نیز معروف شده است . زیرا دارای خیابان‌هایی باریک است و تمام ساختمان‌هایش اعم از خانه‌، اداری و مغازه قدمتی زیاد دارند. در این جزیره زیبا چندین موزه نیز وجود دارد.

بازار سنت کویین

این بازار دست فروشی که به نام سنت لویین شناخته می‌شود.این بازار قدمتی بسیار طولانی دارد.

تور مجازی

بازار سنت لویین منبع لوازمی مانند عتیقه، لوازم‌هایی با قدمت بالا و لوازم آنتیک است. این لوازم عتیقه و آنتیک در خود اثری از تاریخ و فرهنگ فرانسه را دارد. این بازار در مارسولیر پاریس قرار دارد. شما به راحتی می‌توانید آثار هنری زیبا مانند نقاشی، لوازمی برای موسیقی، کتاب و لوازم تزئینی را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

این قنات را جن‌ها و دیوها ساخته‌اند

از قنات قصبه گناباد ایران صحبت می‌کنیم که در بخش مرکزی شهرستان گناباد واقع شده است. شهرستا…