مسکن دولتی مشمول افزایش قیمت می‌شود؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با سازندگان واحدهای نهضت ملی مسکن بر اساس فهرست بهای سالیانه قرارداد امضا می کنیم که موظفند در موعد مقرر واحدها را با قیمتی که در زمان قرارداد قید شده تحویل دهند.
پروژه ملی مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، خلیل محبت‌خواه در این رابطه اظهار کرد: زمان اجرای پروژه‌های جهش تولید و تامین مسکن ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماه است که بر اساس تعداد طبقات، این زمان متغیر خواهد بود.

او ابراز کرد که درخصوص قیمت مطابق فهرست بهای سالیانه با سازندگان قرارداد امضا می‌کنیم که باید پروژه را در زمان مقرر با نرخ مندرج در قرارداد تحویل دهند.

وی در توضیح قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: به طور مثال در سال جاری بر اساس فهرست بهای ۱۴۰۰ با سازندگان قرارداد امضا می‌کنیم که هرچقدر طول بکشد نه تنها مشمول افزایش قیمت نخواهد شد، بلکه اگر سازندگان در تحویل واحدها تاخیر داشته باشند مشمول جریمه می‌شوند.

سازندگان نهضت ملی مسکن

محبت‌خواه همچنین درباره میزان وام طرح جهش تولید مسکن در استان تهران اعلام کرد: سقف تسهیلات هر واحد در شهر تهران ۴۵۰ میلیون تومان است که البته فعلا در تهران پروژه‌ای نداریم.

بر اساس گفته وی، ساکنان شهر تهران باید در پرند، هشتگرد، ایوانکی، پاکدشت و رباط کریم ثبت نام کنند که مبلغ وام در این شهرها ۳۰۰ میلیون تومان است. در شهر تهران نیز اگر کسی زمین دارد و از شرایط طرح نهضت ملی مسکن برخوردار است می‌تواند از تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی ساخت به ازای هر واحد استفاده کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با دعوت از سازندگان برای ورود به پروژه نهضت ملی مسکن گفت: از تمام انبوه‌سازان، سازندگان و کسانی که گرید کار دارند دعوت می کنیم تا در این طرح با ما همکاری کنند.

وی مهلت ثبت نام متقاضیان در طرح جهش تولید مسکن را تا ۱۵ آذرماه دانست و افزود: تاکنون ۳۵۰ هزار نفر در استان تهران ثبت نام کرده‌اند و روند پالایش متقاضیان آغاز شده است.

مطلب پیشنهادی:  شرایط دریافت تسهیلات جدید خرید آپارتمان

مطالعه بیشتر: مطلب «فروش خانه های لوکس ۲۰ تا ۹۹ میلیاردی در پایتخت» را در مجله ملکی بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …