این چند مدل صندل زنانه استایل شما را متفاوت می‌کند

3
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از راحت‌ترین و شیک‌ترین کفش‌ها به خصوص برای فصل بهار و تابستان صندل است. صندل‌ها انواع مختلفی دارند که شما می‌توانند در مکان‌های مختلف استفاده کنید.
نکات مهم هنگام خرید صندل زنانه

شما می‌توانید انواع صندل زنانه­ را با لباس‌­ها و تیپ­‌های مختلف ست کرده و جذابیت خاصی به استایل خود ببخشید.‌ نکته مهمی که باید به آن توجه کنید آن است که قبل از خرید هر نوع صندل زنانه بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید و سلامت خود را در اولویت قرار دهید زیرا صندل نامناسب می­‌تواند باعث بروز مشکلاتی از قبیل کمر درد، زانو درد، آسیب به ساق پا و کف پا و غیره شود. همراه دلتامگ باشید.

نکات مهم هنگام خرید صندل زنانه

اولین نکته که هنگام خرید صندل زنانه باید به آن توجه کنید راحت بودن صندل است. بهتر است راحتی آن را هنگام راه رفتن چک کنید. یادتان باشد که صندل باید از وارد شدن هر گونه ضربه به پای شما جلوگیری کرده و به حفظ تعادل شما کمک کند.

بنابراین کار مهمی که باید انجام دهید آن است که کف صندل، بندهای رو و بندهای محافظ پشت را با دقت بررسی کنید. جنس و نوع موادی که در ساخت صندل به کار رفته است اهمیت بسیاری دارد؛ صندل باید مقاوم، انعطاف پذیر و نرم باشد.

یادتان باشد جنس صندل زنانه باید مناسب موقعیتی باشد که قصد استفاده از آن را دارید؛ برای مثال اگر قصد خرید صندل زنانه برای ساحل را دارید، مدل­‌های فانتزی و ظریف که ممکن است آسیب ببیند را خریداری نکنید و از صندل­‌های مقاوم‌­تر در برابر ضربه و یا آب استفاده کنید.

انواع صندل‌های زنانه

صندل زنانه دارای انواع مختلفی است که با توجه به موقعیت و نوع لباس­تان باید صندلی را که بیشتر با استایل­تان مچ می­‌شود و مناسب شماست را انتخاب کنید؛ در ادامه چند مدل از محبوب­‌ترین انواع صندل زنانه را معرفی می­‌کنیم.

صندل زنانه تخت

این مدل صندل زنانه باریک و بدون پاشنه بوده و از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع صندل برای استایل کژوال و نیمه رسمی است. اگر بخواهیم این صندل را برایتان توضیح دهیم باید بگوییم که قسمت جلو و پشت این صندل باز بوده و می­‌تواند دارای یک یا چند بند در قسمت روی پا باشد. صندل زنانه تخت به علت راحتی بسیار، برای فعالیت‌های روزمره و داخل محیط خانه گزینه بسیار عالی است.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز در مورد مد لباس عید 1403

انواع صندل‌های زنانه

صندل زنانه گلادیاتور

این مدل اولین نوع صندلی است که از زمان روم باستان وجود داشته و طرفداران بسیار زیادی دارد. این صندل در ابتدا از چرم گاو یا آهو ساخته می‌شده و مورد استفاده سربازان و گلادیاتورها قرار می‌گرفته است.

امروزه صندل گلادیاتور به یک نوع جذاب و محبوب از کفش‌های زنانه تبدیل شده و گاهی اوقات به نام صندل بندی نیز نامیده می­‌شود. این مدل به علت بندهای بلندی که تا بالای مچ پا یا بالاتر بسته می‌­شوند بهتر است با شلوارهای کوتاه یا دامن پوشیده شود.

صندل انگشتی

صندل زنانه انگشتی یا لا انگشتی، یک مدل دیگر از صندل‌ها راحت و شیک است. این کفش برای استایل­‌های غیر رسمی استفاده شده و با طرح و مدل­‌های متفاوت در بازار وجود دارد و قیمت مناسبی بسیار مناسبی دارد. همچنین یکی از لوازم ضروری برای سفر به خصوص در کنار ساحل است.

صندل زنانه فلوس، ترند روز

اگر دنبال صندل زنانه مد روز هستید، صندل فلوس (Floss) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ممکن است این مدل با این نام در ایران شناخته شده نباشد یا به مدل بندی نامیده شود.

این مدل دارای بندهای کم و نازکی بوده و ظاهری ساده و شیک به پای شما می­‌دهد و همچنین گزینه مناسب و شیکی برای استایل رسمی مینیمال، مجالس و مراسم‌­های مهم است. در حال حاضر پاشنه‌های پنجه مربعی بسیار ترند هستند و در رنگ‌های مختلف به خصوص مشکی و رنگ­‌های نود وجود دارند.

صندل زنانه فلوس، ترند روز

صندل لژدار

یک مدل محبوب دیگر از صندل­‌های زنانه و دخترانه، مدل لژدار است. صندل لژدار دارای پاشن‌ه­ای پیوسته بوده که به زیره­‌ صندل وصل می‌­شود. راه رفتن با این مدل صندل زنانه به علت لژ یکسره، آسان­‌تر از مدل‌­های پاشنه باریک مجلسی است.

تعداد کلمات مطلب: 626

3 دیدگاه

  1. فرشته

    16 فروردین 1403 در 9:53 ب.ظ

    چه جالب ما از اون مدل پروانه تو فروشگاهمون داریم

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      1 اردیبهشت 1403 در 9:54 ق.ظ

      سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما
      لطفا جهت همکاری شماره تماس خودتان را بگذارید.

      پاسخ

  2. فرشته

    16 فروردین 1403 در 9:54 ب.ظ

    کاش قیمتش هم بود☺

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کوه های مریخی ایران کجاست؟

کوه‌های مریخی ایران را تا به حال دیده‌اید؟ کوه‌های مریخی چابهار یکی از جاذبه‌های طبیعی شگف…