این پیراهن دخترانه شما را لاغر و شیک نشان می‌دهد

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شیک‌پوشی و خوش‌استایلی خواسته همه افراد است اما در این رابطه باید بدانید که برای خوش‌پوش بودن باید به تمام جزئیات تیپ خودتان توجه کنید.

همان‌طور که می‌دانید پیراهن دخترانه یکی از مهم‌ترین آیتم‌های کمد هر خانمی است که باید داشته باشد. این پیراهن مدل‌های مختلفی دارد که هر فردی باید با توجه به هیکل و قد خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده تا در مجالس شیک به‌نظر برسد. همراه دلتامگ باشید.

چند مدل پیراهن دخترانه

برای انتخاب پیراهن دخترانه باید به چند نکته مهم توجه لازم را داشته باشید. ما در ادامه این نکات را برایتان بیان می‌کنیم.

جنس و الیاف پارچه

معمولا پیراهن دخترانه با استفاده از جنس‌ها و الیاف مدرن و نوین مانند پنبه، پلی استر، نایلون و الاستین دوخته شده اما برای خانم‌های مسن، استفاده از جنس‌های کلاسیک مانند پنبه، نخ، پشم و ابریشم رایج‌تر است.

رنگ و طیف رنگی پارچه لباس مجلسی

دختران ممکن است به رنگ‌هایروشن علاقه داشته و این رنگ‌ها را ترجیح بدهند، در حالی که خانم مسن ممکن است به رنگ‌های کلاسیک، ملایم و کم‌جنب‌وجوش تمایل داشته باشد. رنگ‌های محبوب مانند سفید، مشکی، آبی، خاکستری و قهوه‌ای برای هر خانمی رنگی مناسب و کاربردی است اما برای خانم مسن انتخاب بهتری است.

مهمترین نکته این است که انتخاب بلوز دامن براساس سلیقه شخصی و سبک زندگی هر فرد متفاوت بوده و نباید بر اساس سن محدود شود. هر دو خانم جوان و خانم مسن می‌توانند با انتخاب بلوز دامنی که به شخصیت و سلیقه خودشان می‌خواهد، ظاهری زیبا و شیک داشته باشند. همچنین، توجه به راحتی در حین استفاده از بلوز دامن نیز برای هر دو گروه مهم است.

لباس مجلسی دخترانه کوتاه ترند 2023

لباس مجلسی دخترانه کوتاه ترند 2023

امروزه تعداد بیشماری پیراهن دخترانه فری سایز در بازار به چشم خورده که توجه درصد بالایی از قشر دختران جوان و به خصوص نوجوان را به خود جلب کرده است.

مطلب پیشنهادی:  شهر عجیبی که مردم آن سنگ شدند!

ویژگی‌های منحصربفرد این پیراهن مجلسی در زیبایی، سادگی و در عین حال راحتی آن بوده که طبق نظر مخاطبان، اصلی‌ترین عامل محبوبیت آن‌ها در مدت زمان کم پیدا شدنشان در صنعت مد بوده است و حضوری سبز و همیشگی در کمد لباس دختران جوان دارد.

چه آیتمی بهتراز پیراهن دخترانه فری سایز برای مناسبت‌های تولد و دورهمی‌های دوستانه می‌توان پیدا کرد که به راحتی با انواع کفش‌ها مانند کالج، کتونی، لژ دار و حتی نیم بوت‌های ترند ست شود.

بنابراین بد نیست که لباس مجلسی کوتاه و پیراهن دخترانه یکی از آیتم‌های همیشگی کمد شما دختران عزیز برای مهمانی و دور همی‌های دوستانه باشد.

لباس مجلسی کوتاه دخترانه با نیم تنه خامه دوزی

لباس مجلسی کوتاه دخترانه با نیم تنه خامه دوزی

مدتی است که پارچه‌های خامه دوزی بسیار ترند و محبوب شده‌اند و طرفداران زیادی در تمام سنین دارند. طراحی خامه دوزی از هنر سوزن دوزی و گلدوزی زنان بلوچ عزیز سرزمینمان الگو برداری شده که یک ایده بسیار ناب برای انواع لباس‌های زنانه است.

پارچه‌های خامه دوزی را می‌توان در انواع مدل لباس زنانه در عرصه مد و پوشاک مشاهده کرد اما در نوع لباس مجلسی و شومیز زنانه و پیراهن دخترانه نقش پررنگ‌تری داشته و همچنین دارای جامعه وسیعی از طرح و رنگ، متناسب با انواع سلیقه است.

در بین تنوع بیشمار لباس مجلسی دخترانه کوتاه، محبوب‌ترین آن پیراهن مجلسی دخترانه خامه دوزی است که مخاطبان زیادی داشته و سطح تقاضا در تولید انواع لباس‌های خامه دوزی بسیار بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

زیباترین شهر ایران کجاست؟

زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی…