با شلوار بگ یک استایل جذاب بزنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم به دنبال خرید شلوار هستید باید بدانید که هنگام خرید شلوار به چه نکاتی توجه داشته باشید تا با پوشیدن آن شلوار استایل زیبایی داشته باشید.
شلوار بگ

امروه تنوع بالایی از شلوار‌ها در بازار موجود بوده که می‌توانید متناسب با سلیقه و نوع اندام خود از آن‌ها استفاده کنید. شلوار بگ یک مدل از شلوار است که امروزه بسیار مد شده و افراد اعم از دختر و پسر می‌توانند از آن استفاده کنند. البته ست کردن لباس با این شلوار بسیار مهم است. همراه دلتامگ باشید.

شلوار بگ چیست؟

شلوار بگ در واقع شلوار‌های گشادی هستند که در کمر آن‌ها کش به‌کاررفته است. در بعضی از مدل‌ها دور مچ پا نیز از کش استفاده می‌شود. این شلوار‌ها کاملاً آزاد و راحت بوده و مخصوصاً در فصل تابستان و بهار طرفدارن زیادی دارند. در واقع شلوار‌های راحتی خانه را می‌توانید نوعی شلوار بگ در نظر بگیرید. این شلوارها اولین‌بار در دهه ۸۰ میلادی طراحی و استفاده از این شلوار‌ها ترند شد.

شلوار بگ مناسب چه افرادی است؟

اگر بخواهیم بگوییم که شلوار بگ برای چه اندامی مناسب است باید بگوییم که این مدل شلوار برای افرادی که مدل هیکلشان ساعت شنی است، گزینه بسیار مناسبی است. البته شلوار بگی قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد؛ بنابراین این شلوار برای افراد قدکوتاه توصیه نمی‌شود، توصیه می‌کنیم افراد قدکوتاه از شلوار نیم بگی استفاده کنند. اگر قد کوتاهی دارید، می‌توانید از شلوار بگ در کنار تیشرت و کتانی استفاده کنید.

شلوار بگ با چه ست می‌شود؟

گزینه‌ها و آیتم‌های گوناگونی برای ست‌کردن لباس با شلوار بگ وجود داشته که می‌توانید با رعایت اصول از آن‌ها استفاده کرده و بهترین استایل با شلوار بگ را ایجاد کنید. اگر دوست دارید که بدانید چه لباسی را باید با شلوار بگ بپوشید، همراه ما در ادامه باشید.

شلوار بگ با چه ست می‌شود؟

ست شلوار بگ با مانتو

بسیاری از خانم‌ها به ست لباس‌های گشاد علاقه دارند و از مانتو‌های گشاد و هودی با شلوار بگ استفاده می‌کنند. اما ما به شما توصیه می‌کنیم که برای این نوع ست شلوار بگ با مانتو، استفاده از مانتو‌های کوتاه و جلوباز گزینه خوبی هستند.

مطلب پیشنهادی:  خوردن لیمو عمانی در غذا ممنوع!

ست شلوار بگ با کت

گزینه دیگری که می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین استایل با شلوار بگ استفاده شود، پوشیدن کت با شلوار بگ است. شاید در نظر اول این تیپ مناسب نباشد؛ اما کت‌های نسبتاً کوتاه می‌تواند استایل مناسبی را در کنار شلوار بگ ایجاد کنند.

استفاده از کت رسمی در کنار شلوار بگ می‌تواند انتخاب عالی برای مراسم‌های رسمی باشد. یک شلوار گشاد مشکی با مانتوی کتی انتخابی بسیار راحت و جذاب برای موقعیت‌های مختلف است.

ست شلوار بگ با شومیز

ست شلوار بگ با شومیز

یکی از مدل‌های فوق‌العاده و پرطرف‌دار در دنیای مد و پوشاک ست‌کردن شلوار بگ با شومیز است. این ست شامل یک شلوار بلند با قدبلند و پهن، به همراه یک شومیز با طراحی و رنگ‌بندی متناسب با شلوار است.

ست شلوار بگ با شومیز به دلیل طراحی راحت و شیک خود، در فصول گرم سال بسیار مورداستفاده قرار گرفته و به‌عنوان یکی از لباس‌های روزانه و ورزشی بسیار محبوب است.

این ست معمولاً از پارچه‌های نرم و خنکی مانند پنبه و لایوا استفاده شده و برای افرادی که به دنبال راحتی در لباس پوشیدن هستند، گزینه بسیار خوبی است.

در کل، ست این شلوار با شومیز یکی از لباس‌های شیک است که برای فصل بهار و تابستان مناسب بوده و می‌توان آن را در محیط‌های مختلفی مانند خانه، محل کار، پارک، باشگاه و… استفاده کرد.

تعداد کلمات مطلب: 530

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

راز خوشمزگی سالاد ماکارونی به سبک رستورانی

سالاد ماکارونی جزو یکی از خوشمزه‌ترین سالادهایی است که متعلق به ایتالیا بوده و به دلیل محب…