فرصت ویژه اجاره آپارتمان در کوی فراز تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کوی فراز در شمال غربی پایتخت در همسایگی سعادت آباد واقع شده است. در این مطلب از دلتامگ به بررسی قیمت اجاره آپارتمان در کوی فراز می‌پردازیم.
محله کوی فراز

کوی فراز در همسایگی سعادت آباد است و به لحاظ موقعیت جغرافیایی در یکی از بهترین مناطق پایتخت واقع شده است. اگر قصد اجاره آپارتمان در کوی فراز را دارید، در این مطلب از دلتامگ با این محله و خیابان و مراکز خرید آن بیشتر آشنا شوید.

اجاره آپارتمان در تهران

به نظر شما با چقدر پول می‌توان یک واحد مسکونی در یکی از برج‌های لوکس کوی فراز اجاره کرد؟ اگر می‌خواهید جواب دقیق سوال خود را پیدا کنید، به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید و از جدیدترین فایل‌های رهن و اجاره آپارتمان در کوی فراز دیدن نمایید.

کوی فراز کجاست؟

کوی فراز در منطقه 2 شهرداری تهران در شمال غربی این کلانشهر واقع شده است. این محله در همسایگی سعادت آباد و دامنه‌های جنوبی البرز قرار گرفته است. برای اجاره آپارتمان در کوی فراز باید به دنبال خانه‌های نوساز باشید که در محدوده زیر واقع شده‌اند:

  • از شمال تا دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز
  • از جنوب تا بزرگراه یادگار امام
  • از شرق تا خیابان معدن
  • و از غرب تا شهرک بوعلی و میدان بوعلی

برخی از بهترین خیابان‌ها برای رهن و اجاره آپارتمان در کوی فراز عبارتند از خیابان ذبیحی، خیابان شهدای شرکت برق، خیابان فراز و خیابان ارغوان. کوی فراز با محله‌های سعادت آباد، اوین، درکه، هزارسنگ، پرواز و شهرک بوعلی همسایه است.

اجاره آپارتمان در کوی فراز

دسترسی به کوی فراز

کوی فراز در شمالی‌ترین نقطه تهران قرار دارد و می‌توان گفت از مناطق مرکز شهر فاصله زیادی دارد. با این حال در محدوده ترافیک زوج و فرد نیست و با ماشین شخصی به راحتی می توانید به این محله تردد داشته باشید. بزرگراه یادگار امام و بزرگراه چمران دو گذرگاه اصلی به این محله هستند.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در جردن تهران چند؟

تردد با ناوگان حمل و نقل عمومی به کوی فراز بواسطه تعداد زیادی ایستگاه اتوبوس بسیار راحت است. ایستگاه اتوبوس برج ستاره، میدان بوعلی، پست برق، بیمارستان مدرس، ایستگاه اتوبوس صبحی و بسیاری دیگر این امکان را فراهم کرده است. نزدیکترین مترو به کوی فراز ایستگاه مترو میدان کتاب است.

امکانات و مراکز مهم کوی فراز

بیمارستان مدرس مهمترین مرکز خدمات درمانی در کوی فراز است. هتل اسپیناس پالاس نیز از معروف‌ترین برج‌های تجاری – اداری در نزدیکی این محله است. مجتمع فرهنگی شهرک بوعلی نیز از اماکن فرهنگی این محله است.

قیمت اجاره آپارتمان در کوی فراز

طبق جدیدترین آگهی‌های رهن و اجاره خانه در کوی فراز در سایت ملکی دلتا قیمت اجاره آپارتمان در این محله در چند سال اخیر رو به افزایش بوده است.

متراژ

سال ساخت اجاره(تومان) رهن(تومان)

163 متر

1397 47 میلیون

600 میلیون

300 متر 1388 70 میلیون

1.5 میلیارد

زندگی در کوی فراز را می‌توانید با اجاره آپارتمان در بهرود تجربه کنید که از خیابان‌های مهم محله کوی فراز است. برای مشاهده فایل‌های بیشتر به سایت دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…