ماجرای عجیب قبر پنجره دار را شنیده‌اید؟!

9
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مردن چیز ترسناکی است و قطعا هر انسانی از قرار گرفتن در قبر، مکانی مخوف و خفه‌کننده می‌ترسد؛ اما گاهی می‌توان مردن را هم جذاب کرد. به هر حال هرکسی یک روز می‌میرد؛ ولی هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد درون قبری تنگ و تاریک قرار بگیرد!
قبر پنجره دار

تصور کنید قبر شما یک پنجره به بیرون داشته باشد! عجیب است؛ اما شاید این‌گونه مردن دیگر آن‌قدرها هم ترسناک نباشد! به‌ هر حال خانه ابدی شما یک پنجره دل‌باز خواهد داشت که می‌توانید با آن هرکسی که سراغی از شما می‌گیرد را ببینید! همراه دلتامگ ماجرای عجیب قبر پنجره دار را بخوانید.

قبر پنجره دار!

شاید عجیب و خنده‌دار شاید هم کمی ترسناک به نظر برسد؛ اما در قبرستانی در امریکا قبری وجود دارد که تفاوت استثنایی با سایر قبرهای دنیا دارد و آن این است که بالای این قبر یک پنجره برای دل‌خوشی مرده کار گذاشته‌اند!

قبر پنجره دار کجاست؟

در غرب رودخانه نیوهان شهری به نام ورمونت وجود دارد که نام قبرستان آن اورگرین است. در میانه این قبرستان قبری عجیب با پنجره‌ای شیشه‌ای روبه آسمان وجود دارد!‌ ابعاد این قبر عجیب بتنی تنها ۱۴ اینچ است و در سال ۱۸۹۳ ساخته شده است! قبرستان های عجیب ایران و جهان هرکدام یک ویژگی نادر دارند که قبرستان اورگرین هم با این قبر عجیب یکی از آن‌هاست.

قبر پنجره دار کجاست؟

قبر پنجره دار متعلق به کیست؟

این قبر در واقع متعلق به یک پزشک دیپلمات و جهانگرد بوده که مدرک پزشکی خود را در سال 1855 از دانشگاه نیویورک دریافت کرده بوده است. نام این پزشک جهانگرد تیموثی کلارک اسمیت بوده است. تیموثی پس از فارغ‌التحصیل شدن به‌عنوان جراح به ارتش روسیه می‌پیوندد و تا سال 1857 نیز همان‌جا می‌ماند. تیموثی در سال 1878 به رومانی می‌رود و تا سال 1883 آنجا می‌ماند.

جریان عجیب قبر پنجره دار تیموثی چیست؟

تیموثی با وجود اینکه یک فرد متخصص و مشهور بوده؛ اما یک ترس عجیب در تمام زندگی گریبان او را گرفته بود. تاپوفیا به معنای زنده‌زنده دفن شدن است! تیموثی از اینکه روزی زنده‌زنده دفن شود به‌شدت واهمه داشت و این ترس هرچه سنش بالاتر می‌رفت، بیشتر می‌شد! در واقع داستان‌هایی که از افرادی که پس از مرگ زنده می‌شدند یا آن‌هایی که به اشتباه در زمان به کما رفتن مرده قلمداد می‌شدند تیموثی را ترسانده بود. به همین دلیل تیموثی از بستگان خود خواسته بود برای قبرش یک پنجره بسازند و یک قبر پنجره دار داشته باشد که اگر بعد از مردن دوباره زنده شد بتواند بقیه را آگاه کند!

مطلب پیشنهادی:  شهر غاری واردزیا؛ یادگاری عجیب از قرون وسطی!

جریان عجیب قبر پنجره دار تیموثی چیست؟

آیا کسی هم از مرگ برگشته است؟

این یک سوال عجیب و ترسناک است؛ اما در طول تاریخ گزارش‌های زیادی از کسانی دریافت شده که پس از مرگ دوباره زنده شده‌اند. مشهورترین این گزارش‌ها متعلق به فردی به نام جان دانس، یک فیلسوف اسکاتلندی بوده که ظاهرا بعد از مرگش دوباره زنده شده؛ اما آن‌قدر دستش از دنیا کوتاه بوده که نتوانسته کسی را خبردار کند! سال‌ها بعد از مرگ این فیلسوف به‌طور اتفاقی قبر او را می‌کنند که جابه‌جا کنند؛ اما با صحنه وحشتناکی مواجه می‌شوند! این فیلسوف در تلاش برای بیرون آمدن از قبر، خارج از تابوت پیدا می‌شود در حالی‌که جای‌جای قبر را خراش انداخته و خونی کرده بوده است! شما چه فکر می‌کنید؟ آیا قبر پنجره دار ایده خوبی برای اشتباهی دفن شدن است؟ اصلا دلتان می‌خواهد یک قبر داشته باشید که پنجره‌ای روبه آسمان داشته باشد؟

تعداد کلمات مطلب: 501

9 دیدگاه

  1. ناشناس

    3 اسفند 1402 در 9:05 ب.ظ

    نمیخام بمیرم

    پاسخ

    • زینب پروانه

      4 اسفند 1402 در 4:32 ب.ظ

      کی دلش می خواد بمیره؟!

      پاسخ

  2. ناشناس

    4 اسفند 1402 در 1:45 ق.ظ

    ارزوی منم اینه که قبرم پنجره داشته باشد ای کاش می شد

    پاسخ

    • زینب پروانه

      4 اسفند 1402 در 4:32 ب.ظ

      آرزوی منم هست! روح تازه میشه آسمونو ببینه!

      پاسخ

  3. ناشناس

    4 اسفند 1402 در 1:49 ق.ظ

    ای کاش می شد

    پاسخ

    • زینب پروانه

      4 اسفند 1402 در 4:31 ب.ظ

      کار نشد نداره که!

      پاسخ

  4. ناشناس

    4 اسفند 1402 در 2:40 ق.ظ

    جالب بود

    پاسخ

  5. ناشناس

    5 اسفند 1402 در 5:13 ب.ظ

    عالی

    پاسخ

  6. ناشناس

    8 اسفند 1402 در 10:05 ب.ظ

    شاید یک ارزوست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

کوه های مریخی ایران کجاست؟

کوه‌های مریخی ایران را تا به حال دیده‌اید؟ کوه‌های مریخی چابهار یکی از جاذبه‌های طبیعی شگف…