مناسب‌ترین قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی دسترسی‌ها، بهترین خیابان‌های سعادت آباد و بررسی قیمت اجاره آپارتمان در این محله می‌پردازیم.
اجاره آپارتمان در سعادت آباد

سعادت آباد از محله‌های لوکس در شمال غرب پایتخت، یکی از منحصر به فردترین مناطق برای سکونت و اجاره‌نشینی در تهران است. در این مطلب از دلتامگ به معرفی بهترین خیابان‌های سعادت آباد و بررسی قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد می‌پردازیم.

اجاره آپارتمان در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان در سعادت آباد تهران را دارید، به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید تا از به روزترین آگهی‌های رهن و اجاره در محلات تهران و به خصوص سعادت آباد با خبر شوید.

سعادت آباد کجاست؟

سعادات آباد محله‌ای مدرن در منطقه 2 تهران است. اگر به دنبال رهن و اجاره خانه در سعادت آباد هستید، بهتر است موقعیت دقیق آن را بشناسید. این محله از شرق به بزرگراه چمران، از شمال به بزرگراه یادگار امام، از غرب به بلوار پاکنژاد و از جنوب به بزرگراه هاشمی رفسنجانی محدود می‌شود. سعادت آباد با محله‌های بهرود، اوین، پرواز، آرارات، آسمان و دریا همسایه است.

اجاره آپارتمان در سعادت آباد

دسترسی سعادت آباد تهران

محله سعادت آباد با دسترسی آسان به بزرگراه‌ها و اتوبان‌های مهم، مکان زندگی مناسبی برای تردد با خودرو شخصی است. این محله به بزرگراه‌های آیت الله رفسنجانی (نیایش)، چمران و یادگار امام دسترسی دارد. عابران پیاده نیز می‌توانند با رفتن به ایستگاه‌های نزدیک، از خطوط اتوبوسرانی استفاده کنند. همچنین، وجود ایستگاه مترو و پایانه‌های تاکسیرانی، رفت و آمد به این منطقه را ساده کرده است.

استفاده از خط 7 مترو تهران برای سفر به سعادت آباد پیشنهاد می‌شود. دسترسی عالی این محله و امکانات فراوان آن، باعث رونق بالای اجاره آپارتمان‌ در سعادت آباد شده است.

بهترین خیابان‌های سعادت آباد برای اجاره نشینی کدامند؟

خیابان ۲۴ متری، علامه، سرو، بلوار پاکنژاد، بلوار شهرداری و بلوار فرحزادی از جمله بهترین خیابان‌‌ها برای اجاره آپارتمان در سعادت آباد هستند.

مطلب پیشنهادی:  اگر قصد خرید آپارتمان در کوهک را دارید این مطلب را بخوانید

خیابان ۲۴ متری که از شمال به بزرگراه یادگار امام (اوین) و از جنوب به میدان فرهنگ می‌رسد، یک خیابان کاملا مسکونی است و در مقایسه با بیشتر خیابان‌های اصلی سعادت آباد، هیچ مرکز خرید یا تجاری ندارد. این ویژگی باعث می‌شود که این خیابان نسبت به سایر خیابان‌های سعادت آباد، آرام‌تر باشد.

اگر قصد اجاره خانه در سعادت آباد را دارید نیز می‌توانید از برج‌های واقع در بلوار مرکزی سعادت آباد دیدن نمایید. این بلوار از سمت جنوب به بلوار دریا و از سمت شمال به بزرگراه یادگار امام (اوین) می‌رسد و میدان کاج، که میدان قدیمی و مرکزی سعادت آباد است، در میانه این بلوار قرار دارد.

قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد

قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد بستگی به متراژ، تعداد اتاق، وضعیت ساختمان و امکانات آن دارد. بر اساس جدیدترین آگهی‌های اجاره آپارتمان در سعادت آباد از سایت ملکی دلتا، قیمت رهن و اجاره خانه در این محله به قرار جدول زیر است.

متراژ سال ساخت اجاره(تومان) رهن(تومان)
100 متر 1390 25 میلیون 400 میلیون
160 متر 1398 60 میلیون 500 میلیون

توجه داشته باشید که این قیمت‌ها ممکن است با توجه به شرایط بازار و زمان متغیر باشند. برای مشاهده جدیدترین آگهی‌ها، پیشنهاد می‌کنیم به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

جدیدترین جدول قیمت خانه در محله شهرآرا تهران!

برای آشنایی با محله شهرآرا تهران با ما همراه باشید تا اطلاعات به روزی را درباره قیمت خرید …