7 ترفند عالی برای مخفی کردن شکم با لباس پوشیدن

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بسیاری از افراد چه زن و چه مرد از داشتن شکم و پهلو رنج برده و گاهی به همین دلیل از حضور در مهمانی‌ها سر باز می‌زنند.
مخفی کردن شکم با لباس پوشیدن

مخفی کردن شکم با لباس شاید یک راهکار دائمی نباشد؛ اما حداقل به افراد کمک می‌کند در آن مهمانی یا مراسمی که برایشان مهم است زیباتر و لاغرتر به نظر برسند. اگر شما دچار این مشکل هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً این مطلب از دلتامگ را مطالعه کرده و از راهکارهای ما استفاده کنید.

مخفی کردن شکم با لباس پوشیدن

شاید این سؤال برایتان پیش آید که ما شکم داریم و چه نوع لباسی مناسب استایل ما هست. ما در ادامه تصمیم داریم چند مورد از بهترین پیشنهادهای خودمان را برایتان شرح دهیم تا شما با استفاده از آن‌ها استایل موردنظر خودتان را انتخاب کنید.

 لباس‌های گشاد بپوشید

شاید در نگاه اول بگویید این مورد را که خودمان بلد بودیم و این راه‌حل واضحی است؛ اما منظور ما هر لباس گشادی نیست. بلوزهای گشاد این روزها باز هم محبوب شده و مد شده‌اند. خیلی از افراد لاغر نیز ترجیح می‌دهند که ازاین‌دست لباس‌ها استفاده کنند. مهم نیست در فصل زمستان باشد یا تابستان برای هر فصلی لباس‌های گشاد و درعین‌حال شیک مناسب استایل شما هستند.

مخفی کردن شکم با لباس با استفاده از لباس‌های تک رنگ

یک مثالی که از قدیم وجود دارد آن است که زیبایی در سادگیست. این گفته در مد و فشن نیز صدق می‌کند. هر چه طراحی لباس و نقش‌ونگار لباستان کم‌تر باشد لاغرتر به نظر می‌رسید. این توصیه به‌ویژه در مورد شلوار و دامن نیز صدق می‌کند. سعی کنید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. این رنگ‌ها نگاه را به خود جلب نکرده و باعث مخفی شدن شکم با لباس پوشیدن می‌شود.

مخفی کردن شکم با لباس با استفاده از لباس‌های تک رنگ

قسمت‌های دیگر را برجسته کنید

برای مخفی کردن شکم با لباس پوشیدن لازم نیست که مانند یک تردست عمل کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای پنهان‌کردن یک چیز پرت‌کردن حس‌ها به چیزهای دیگر است.

مطلب پیشنهادی:  راهکارهای وا نرفتن کوفته را بدانید

این اصل در لباس پوشیدن هم صدق می‌کند. اگر نمی‌خواهید چیزی جلب‌توجه کند، پس جای دیگری را پر رنگ کنید. برای کوچک نشان‌دادن شکم می‌توانید شال و روسری طرح‌دار و رنگی سر کنید یا از گردن‌بند بلند استفاده کنید. اگر دنبال انتخاب لباس شب هستید سراغ یقه‌های باز‌تر بروید. یقهٔ قایقی یا هفت باز نگاه را به سمت گردن و شانه‌ها منحرف می‌کند.

به برش کمر لباس دقت کنید

اگر کمر مانتو یا پیراهن شما دقیقاً روی شکم قرار دارد، علاوه بر برجسته‌کردن شکم، قد شما را نیز کوتاه‌تر نشان می‌دهد. لباس‌هایی که برش کمر آن‌ها زیر سینه است شکم را زیر خود پنهان می‌کند؛ بنابراین یکی از راه‌های مخفی کردن شکم با لباس پوشیدن استفاده از لباس‌هایی است که برش کمر آن درست دوخته شده است. به‌علاوه کمر لباس روی لاغر‌ترین قسمت بدن قرار می‌گیرد و هیکل را کوچک‌تر از اندازه واقعی نشان می‌دهد.

به برش کمر لباس دقت کنید

از لگ و  شلوار گنی استفاده کنید

آخرین نکته که کاربردی‌تر و البته گران‌تر از سایر موارد است استفاده از شلوار گنی است. اگر افتادگی شکم دارید یا به هر دلیلی امکان لاغر کردن شکم برای شما وجود ندارد بهترین کار این است روی خرید یک لگ گن دار مناسب سرمایه‌گذاری کنید. گل یا شلوار‌های گن دار در قسمت شکم کشی هستند و چربی این ناحیه را کاملاً جمع می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…