سوپ مرغ ایتالیایی، پیش‌غذایی متفاوت برای مهمانی شما

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سوپ ایتالیایی بسیار متنوع است و مزه دلپذیری دارد که می‌تواند مهمانی‌های شما را خاص کند.
سوپ مرغ

سوپ مرغ جزو آن دسته از پیش‌غذاهایی است که معمولا همه ما حداقل یکبار آن را امتحان کرده‌ایم؛ طرز تهیه سوپ مرغ بسیار متنوع است و شما می‌توانید با مواد اولیه که به آن علاقه دارید، این پیش‌غذای خوشمزه را درست کنید؛ اما سوپ مرغ ایتالیایی یکی از انواع سوپ ایتالیایی است که طعم و مزه بسیار خوبی دارد و شما می‌توانید از آن در مهمانی‌های خود یا به عنوان غذای اصلی برای مواقعی که سرماخورده‌اید استفاده کنید؛ برای مشاهده آموزش این سوپ خوشمزه، تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

مواد لازم برای طرز تهیه سوپ مرغ آسان

برای تهیه این سوپ مرغ ساده و خوشمزه به سبک ایتالیایی، به 2 عدد ساقه کرفس، 1 عدد پیاز، 4 حبه سیر، 3 فنجان آب مرغ، 2 فنجان شیر، 100 گرم قارچ، 2 عدد هویج، 3 فنجان مرغ پخته شده، 1 فنجان ذرت، 1 فنجان نخودفرنگی و نصف قاشق نمک و فلفل سیاه نیاز دارید.

سوپ مرغ

طرز تهیه سوپ قارچ ایتالیایی

این دستور پخت سوپ به دلیل آنکه از مواد اولیه بسیاری در آن استفاده می‌شود، می‌توان از نام‌های مختلفی چون سوپ فیله مرغ یا سوپ سبزیجات ایتالیایی استفاده کرد؛ طرز تهیه این پیش‌غذا بسیار ساده است و تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

مرحله اول درست کردن سوپ مرغ

در ابتدا برای درست کردن این سوپ ایتالیایی، در یک قابلمه مناسب مقداری روغن ریخته و به همراه پیاز نگینی به خوبی تفت دهید؛ بعد از آنکه پیاز سبک و شیشه‌ای شد، کرفس و هویج نگینی خرد شده را به آن اضافه کنید؛ بعد از کمی تفت دادن مواد، زردچوبه و فلفل سیاه را به آن اضافه کنید.

مطلب پیشنهادی:  اقامتی رویایی در دل کوه!

مرحله دوم

بعد از آنکه عطر فلفل سیاه بلند شد، قارچ ورقه‌ای خرد شده و سیر رنده شده را به آن اضافه کنید؛ در این مرحله برای آنکه سوپ به غلظت مناسب برسد، 1 قاشق آرد را به آن اضافه کرده و به خوبی تفت دهید و بعد آب مرغ و شیر را به آن اضافه کنید؛ در این مرحله باید مواد را به خوبی هم بزنید تا ته نگیرد.

سوپ مرغ

مرحله سوم

مرغ پخته شده، ذرت و نخودفرنگی را به آن اضافه کنید و وقتی که مواد به جوش آمد، حرارت را کم کنید و اجازه دهید 20 دقیقه بپزد؛ در نهایت بعد از گذشت این مدت، نمک ر به سوپ اضافه کنید.

مرحله پایانی تهیه سوپ مرغ

مواد سوپ را با چنگال تست کنید و بعد از آنکه مواد پخته بود، سوپ شما آماده سرو است؛ سوپ را در ظرف سرو بریزید و با کمی جعفری یا پیازچه آن را تزیین کنید.

تعداد کلمات مطلب: 423

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

شیرین ترین شهر ایران کجاست؟

شهر شیرینی ایران کجاست؟ اکثر مردم از زمان کودکی هنگامی که اولین خوراکی شیرین زندگیشان را م…