این النگوها تازه مد شده‌اند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید زیورآلات مخصوصا اگر طلا باشد یکی از کارهای مورد علاقه خانم‌ها است. النگو از زمان‌های قدیم میان خانم‌بسیار پرطرفدار بوده است اما امسال مدل‌های جدیدی از النگوها روی بورس آمده‌اند.
خرید النگوهای مدل جدید

یکی از اکسسوری‌های زیبایی که خانم‌ها می‌توانند در استایل خود از آن‌ استفاده کنند، النگو است. خرید النگوهای مدل جدید به دلیل تنوع بالا کار ساده‌ای نیست. النگو همواره از جمله اکسسوری‌هایی است که هرگز از صنعت مد حذف نشده و هنوز هم میان خانم‌ها طرف‌داران خود را دارد. همراه دلتامگ باشید.

خرید النگوهای مدل جدید

النگو مدل‌های مختلفی دارد که ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با جدید‌ترین و به‌روزترین آن‌ها آشنا کنیم تا هنگام خرید النگوهای مدل جدید دچار شک و تردید نشوید.

النگو حلقه‌ای

یکی از ساده‌ترین اما پرفروش‌ترین مدل النگو حلقه‌ای است که محبوبیت بسیار زیادی بین افراد دارد. این مدل برای تمام سنین از نوزاد تا افراد پیر گزینه بسیار مناسبی است.

النگو طلا فنری

به النگوهایی که انعطاف زیادی دارند النگوی فنری گفته می‌شود. اگر آن‌ها را با دست فشار دهید به‌صورت بیضی‌شکل درآمده و بعد از رهایی به‌راحتی به حالت اولیه بر می‌گیرند.

خرید النگوهای مدل جدید مثل طلا آینه‌ای

خرید النگوهای مدل جدید مثل مدل آیینه به شما در شیک شدن استایلتان کمک می‌کند. این مدل النگو یکی از ترندهای امسال است. مدل آینه‌ای برای همه سنین مناسب بوده و در اوج سادگی زیبایی و درخشندگی زیادی به دستان شما می‌بخشد.

خرید النگوهای مدل جدید مثل طلا آینه‌ای

النگوی تراش‌خورده

تراشکاری یکی از روش‌های تزیینی النگوهای طلا است. طراحان خلاق و خوش‌ذوق با این روش مدل‌های متنوعی را به وجود می‌آورد.

خرید النگوهای مدل جدید مثل مدل عربی

از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل ضخامت و وزن زیاد آن است. النگوی عربی برای علاقه‌مندان مدل‌های سنگین و ضخیم گزینه مناسبی است؛ اما اگر النگوی ظریف را ترجیح می‌دهید بهتر است به سراغ این مدل‌ها نروید.

النگوی میناکاری 

در این سبک طرح‌ها، زیبایی به‌وسیله رنگ‌های مخصوص بر روی النگو طلا ایجاد شده که زیبایی دلپسندی را به وجود می‌آورد. خرید النگوهای مدل جدید مثل میناکاری شده گزینه بسیار عالی است که ما نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:  روشی ساده برای تیز کردن تیغه چرخ گوشت در خانه

خرید النگوهای مدل جدید مثل دستبند النگویی

این مدل از ترکیب النگو و دستبند طلا به وجود آمده و برخلاف النگو دارای یک قفل است. در حال حاضر دستبند النگویی با سبک مدرن طرف‌داران زیادی داشته و دخترخانم‌ها معمولاً برای کنار ساعت خود از این مدل استفاده می‌کنند.

تک‌پوش

تک‌پوش یکی از مدل‌های النگو طلا است که بسیار پهن است. این مدل به‌صورت تکی استفاده شده و استفاده از چندین تک‌پوش تأثیر منفی بر روی استایل دارد. بعضی از مدل‌های آن دارای قفل هستند.

نکات ضروری در استفاده از النگو 

نکات ضروری در استفاده از النگو 

  • توصیه می‌کنیم اگر شما راست‌دست هستید النگو یا تک‌پوش را در دست چپ بیندازید؛ این کار باعث می‌شود النگوهایتان کم‌تر آسیب ببیند.
  • اگر از ساعت‌های مچی استفاده می‌کنید النگو یا تک‌پوش را در دست مخالف بیندازید.
  • از النگوهای ظریف و نازک می‌توانید برای آراسته کردن ساعت‌مچی خود استفاده کنید. ترکیب النگو با ساعت‌مچی یک ترکیب بی‌نظیر است.
  • تک‌پوش‌ها اجرت کمتری نسبت به النگوها دارند؛ بنابراین گزینه بهتری برای سرمایه‌گذاری هستند.
  • اگر رنگ پوست شما گرم است بهتر است بدانید که طلاهای زرد برای پوست شما گزینه بسیار بهتری است؛ اما اگر رنگ پوست سردی دارید طلاهای سفید انتخاب گزینه درستی هستند. افرادی که رنگ پوست خنثی دارند هر دو رنگ طلا برایشان جذابیت دارد.
  • اگر هدف شما از خرید النگو مراسم و مهمانی‌ها است، مدل‌های طرح‌دار و پرزرق‌وبرق بیشتر مناسب هستند؛ اما برای استفاده روزمره بهتر است به سراغ جواهرات ساده با مقاومت بالا بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…