این مدل گوشواره‌ طلا تیپ شما را برای مهمانی کامل می‌کند

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب جواهرات متناسب با استایل شما مخصوصا زیورآلاتی که با مدل موهایتان هماهنگ باشد، زیبایی خاصی را به تیپ و لباس شما می‌بخشد.
گوشواره طلا

گوشواره طلا یکی از اکسسوری‌های پرطرف‌دار میان افراد است. گوشواره‌ها، جزو اکسسوری‌هایی هستند که باید متناسب با فرم صورت انتخاب شوند تا زیبایی‌های چهره شما را بیشتر از قبل نشان دهد. برای بهتر نشان‌دادن فرم صورت، مدل مو و استایلتان، بهتر است که مدل گوشواره‌هایتان با مدل  موهای شما تضاد داشته باشد. ما در این مطلب از دلتامگ می‌خواهیم بررسی کنیم که چه مدل گوشواره طلا مناسب چه مدل مویی است؟

راهنمای انتخاب گوشواره طلا بر اساس مدل مو

ما در ادامه چند مدل مو و گوشواره مناسب آن را برایتان آورده‌ایم.

ست‌کردن گوشواره طلا با موهای باز

زمانی که موهایتان را شانه می‌کنید و می‌خواهید آن‌ها را باز بگذارید، در واقع تمرکز‌های دیگران را از گوشواره‌هایتان برداشته و روی موهایت متمرکز کرده‌اید.

به همین علت به شما پیشنهاد می‌کنیم در این شرایط از یک گوشواره ساده استفاده کنید. در واقع استفاده از گوشواره طلا میخی یک انتخاب هوشمندانه در این موقعیت‌ها است.

برای‌آنکه استایل خودتان را چشمگیرتر کنید، می‌توانید از یک جفت گوشواره طلای میخی که ساخته شده از سنگ‌های قیمتی مانند یاقوت، الماس و مروارید است استفاده نمایید.

با این انتخاب چهره شما جذاب‌تر جلوه خواهد کرد. همچنین اگر چند سوراخ گوش دارید، می‌توانید آنها را لایه‌لایه کنید تا یک مجموعه مینیمالیستی از گل‌میخ‌های ظریف و ریز ایجاد کنید.

ست‌کردن گوشواره طلا با موهای باز

ست‌کردن گوشواره با مدل مو بسته

زمانی که موهای خود را با یک کش یا گیره جمع کرده و در واقع برای یک مهمانی شبانه و مهم شینیون می‌کنید، باید به دنبال یک جفت گوشواره درخشان و چشم‌نواز باشید. زیرا در این مدل مو تمرکز افراد حاضر در مراسم بر روی گوشواره‌هایتان است.

گوشواره‌های ایدئال و متناسب برای این مدل مو، گوشواره‌های بلند مجلسی و پر زرق‌وبرق است. بلند بودن گوشواره کمک می‌کند تا خط گردن و شانه شما برجسته‌تر شده و همچنین، مجلسی بودن گوشواره‌هایتان باعث ایجاد تعادل و هارمونی بین مدل موی ساده و کلاسیک شما و گوشواره‌های مجلسی‌تان ایجاد می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  تابستان امسال این مدل مانتوها مد هستند

اگر دوست دارید در این مجلس بیشتر به چشم بیایید از این گوشواره طلا استفاده کنید. زیرا با کشیده‌شدن موها و دورشدن موها از صورت، فرم صورت و مدل گوشواره‌تان بیشتر از همیشه به چشم می‌آید و بدون شک زیبایی‌های ظاهری شما بیشتر نشان داده خواهد شد؛ بنابراین برای تکمیل استایلتان و زیباتر شدن ظاهرتان، حتماً گوشواره‌هایی انتخاب کنید که درخشان و چشم‌نواز باشد.

ست‌کردن گوشواره با مدل موکوتاه

ست‌کردن گوشواره با مدل موکوتاه

یکی از مدل موهای بسیار پرطرف‌دار بین خانم‌ها مدل موی کوتاه است. خانم‌هایی که مدل موی کوتاه دارند هنگام انتخاب گوشواره باید بسیار دقت کنند.

شما می‌توانید گوشوارهای بلند مجلسی، ساده مینیمال، منگوله‌دار، میخی و…. را استفاده کنید.

تنها لازم است، مناسبت و مجلسی که به آن دعوت هستید را در نظر بگیرید. برای مثال، اگر مناسبت‌های رسمی دعوت شده‌اید از گوشواره‌های میخی استفاده کنید یا برای مهمانی‌های شبانه، گوشواره‌های مجلسی بلند و پر زرق‌وبرق بپوشید.

ویژگی منحصربه‌فرد موی کوتاه آن است که گوشواره‌های شما برجسته‌تر و زیباتر جلوه خواهد کرد؛ بنابراین بهتر است گوشواره‌های بلند و بزرگ انتخاب کنید تا زیبایی چهره و استایل شما بیشتر به نظر برسد.

هنگام انتخاب گوشواره بر اساس مدل مو، از زیبایی و شیک‌بودن گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ غافل نشوید. فقط مطمئن شوید که به فرم صورت شما می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…